Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQocaïne en Cocaïne

Qocaïne en Cocaïne

122 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
kheb het een paar keer gedan en 1 keer was het heel leuk, en toch komt het af en toe in mijn hoofd en heb ik er zin in :confused:
Klik om te vergroten...

En dát(!) is zo verneukeratief! Zal dit altijd zo blijven?
Nog ÉÉn keertje.. ja.. en dán? Blijt het wéér in je hoofd zitten! >.<




GewoonVOL zei:
Oke! Ik ben geinteresseerd!

Trouwens, sorry van de hoeveelheid pep-verwanteberichten van mij.

Ik werd nogal beinvloed door het feit dat na mijn coke-gebruik ik heel anders naar speed begon te kijken en erachter kwam dat speed (naar mijn mening) een veel betere en leukere keus is dan coke.

Totdat ik je eerste bericht nog een keer door las en realliseerde dat dit onderwerp totaal niks met speed te maken heeft en dat ik zelf degene ben die speed en de redenering over speed en sos erbij haalde.

in andere woorden; ik zat een beetje offtopic, ergens in mijn eigen onderwerp die totaal anders is dan deze. :flushed:

Ik zal ongetwijfeld een onderwerp aanmaken over waarom en hoe ik tot sommige conclusies ben gekomen over speed. Maar dat komt wel als ik er tijd voor heb. :mrgreen: Dan zal ik eens fijn met ome Jeller kunnen discusieren zonder off-topic te gaan. :mrgreen:



Inderdaad.. verstandig man!
Hetzelfde hierzo.. het zal tóch altijd even door je hoofd gaan!
Klik om te vergroten...

Ik heb hetzelfde. Het is toch dat simpele effect van coke die je toch zo laat denken. Fascineerend, zo sluw en sneaky en je hebt het niet eens door. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Kerel, nu begrijpen we elkaar volledig!
Excuses meer dan aanvaard! :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
GewoonVOL zei:
berbe zei:
Jeller zei:
GewoonVOL zei:
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Sos? Charmes? LOL.
Klik om te vergroten...
en pep wel zeker???
dan lach ik evenhard!!!! :wink:
Klik om te vergroten...

Pep heeft character. Sos is gewoon sos. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
van pep moest jij de eerste 2 keer kotsen, zo geweldig zal het dan ook niet zijn zeker :wave:
Klik om te vergroten...


haha en dat ,noemt zich een speedfreak :P
grapje eh:d
Klik om te vergroten...

Ik speedfreak? Lol. Ik zou niet durfen om zo te leven. Ik weet niet van wie je dit informatie hebt, maar dat is pure bullshit. :wave:


Ja, Jeller ik moest de eerste 2 keer ervan kotsen, dus? Misschien ben jij een beetje bang voor kotsen, dat zou de reden zijn dat jij het erbij haalt in dit onderwerp. :rolleyes:

Waarom zie ik alleen maar bijdehandte posts van jou? Die signature maakt het al helemaal erg.
Klik om te vergroten...


Nou zommes vertel eens, wat wou je met dat bericht bereiken?

Ik weet al dat jij vind dat er iets mis is met mijn berichten en
dat mijn signature jou niet aanstaat.

Ja, en? Wil je dat ik wat serieuzere berichten ga plaatsen? Kijk eerst naar jezelf; Jij wilt mij iets duidelijk maken, met wat slap commentaar zonder enige inhoud? Veel succes hoor! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Oh GewoonVOL heeft ook ballen met wat speed achter z'n kiezen hoor. Ga dit eens nuchter nakijken, en kijk hoe dit in proportie valt met de werkelijkheid.

Verder niet bijdehand bedoelt, ik vermoed dat de meesten dit gevoel hebben, 't is vaak niet terecht wat de jongeman allemaal raaskalt.

Wel kick-ass signature, desondanks.


Edit; éénnalaatste post ben je al heel wat duidelijker, en zelfbewuster. Mijn commentaar moet je maar beschouwen als semi-wijs dronkemansgeraas. :wink:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb niks gebruikt vandaag, konijn. :openmouth:


En ik denk dat ik wel weet waarom je toch altijd twijfelt om het nog EEN keertje te doen.

We zijn allemaal mensen, wezens die zich veelste makkelijk laten manipuleren door hebzucht, macht en genot. Dit is gewoon het bewijs dat we allemaal maar mensen zijn met al onze negatieve aspecten.


En nu ga ik slapen. Morgen weer vroeg op. (Hekel aan die klote bejaarden die om 11 uur smorgens een kopje koffie komen drinken! :angry: :openmouth: )
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Succes. :mrgreen: :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 gram sos kost wel meer dan ee pak friet met mayo hé :rolleyes:
dus als die 50€ je waard is dan betekent dat toch al meer
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
Jeller zei:
kheb het een paar keer gedan en 1 keer was het heel leuk, en toch komt het af en toe in mijn hoofd en heb ik er zin in :confused:
Klik om te vergroten...

En dát(!) is zo verneukeratief! Zal dit altijd zo blijven?
Nog ÉÉn keertje.. ja.. en dán? Blijt het wéér in je hoofd zitten! >.<
Klik om te vergroten...
wss als ik het aangeboden krijg sla ik het niet af hoor.. je ziet het toch niet aan me en het bederft je eetlust en slaapritme nauwelijks, dus waarom zou ik weigeren :rolleyes:

dit lijkt mij dus heel verraderlijk aan coke en meteen ook de reden waarom het zo verslavend is..

ondanks dit alles vind ik het maar een stomme drug en kzou er zelf nooit geld aan uitgeven omdat ik met 50€ wel wat leukere dingen of drugs kan kopen..

maar als ik zin begin te krijgen in coke ondanks dat het mij nooit geboeid heeft en dat ik het maar een stomme drug vind, dan wil ik niet weten wat voor een inpakt het kan hebben op iemand zijn hoofd die het wel de moeite vind!

en trouwens: speed en coke zijn even verslavend en even erg..
door coke verandert je persoonlijkheid wel meer en word je financieel geplunderd, maar door speed gaat je lijf volledig naar de klote

natuurlijk zijn ze alletwee slechts voor je persoonlijkheid, geld en lijf maar kdenk dat dit de voornaamste verschillen in verslaving zijn..
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zie hier steeds worden als verslavend enzo, maar wat is daarvan dan jullie definitie?

Het gaat erover dat je na gebruik van coke steeds dat gevoel terug krijgt dat je het nog een keer wil, terwijl je het niet wil.
Maar is dat niet gewoon iets wat mensen bij alles hebben? Tig mensen die willen afvallen, hebben ook wel eens zin om friet met mayo te vreten... zijn die dan opeens verslaafd aan friet? En als ze een dag later opeens ook chocolade willen? Zijn ze verslaafd aan friet en chocolade?!

Zelf denk ik dat verslaving te maken heeft met de manier waarop jij om gaat met het gevoel dat je nog wel een keer een lijntje zou willen.

Verslaafd ben je in mijn ogen pas echt als je kostte wat het kost weer sos haalt. Dwz dat het negatieve invloed heeft op je karakter, op je prestaties op het werk, op je relatie met familie, vrienden, enz.


En mensen die ooit wat snuiven en dan op een gegeven moment weer de neiging hebben om wat te pakken, zijn in mijn ogen nog lange na niet verslaafd.
Er zijn genoeg mensen die 1x strontbezopen worden, er kotsziek van worden en zeggen het nooit meer te doen. En een jaar later lopen ze er even straalbezopen bij.....

Zoiets zit gewoon in de mens.... die mensen zijn dan ook geen alcoholist ofzo.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
1 gram sos kost wel meer dan ee pak friet met mayo hé :rolleyes:
dus als die 50€ je waard is dan betekent dat toch al meer
Klik om te vergroten...

al koste een pak friet met mayo 50 euro geef me die friete maar dan
:d
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
..[/quote]

Ik kan je niet tegenhouden... maar denk er nog even goed over na!

Waarom zou je het willen gebruiken? Wat verwacht je?
Ben jij sterker dan coke? Laat je het bij één keer?

Gewone vragen hoor.. niet aanvallend bedoeld. Ik zou alleen jou gedachtegang erachter willen weten :)[/quote]

Nja ik ben gewoon echt benieuwd naar dat gevoel..
Ik weet dat als ik het wat vind meerdere keren zullen komen,mjah ik kan toch niet al dat sos betalen als ik verslaafd zou raken.

Plus dat ik fan ben van pillen,en dat alsk dat doe coke in vergetenheid kan laten,alhoewel ik altijd pille neem ik altijd snak naar meer..
heb het daarom ook 2 weken lang elke dag gedaan op een gegeven moment totdat het fout liep..

Gr :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wil je niet ontmoedigen Japi-10, maar het probleem is.. coke geeft je geen 'gevoel'.. :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is dan ook weer bullshit.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke is lekker.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan heb je geen goeie gehad. Maar coke is wel rotzooi en eigenlijk zou niemand het ook maar 1 keer moeten proberen. Ik was na 1 keer verslaafd. Dat kan ja en gebeurd vaak zat.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu we toch allemaal bezig zijn met posten van verhalen, wilde ik ook mijn verhaal kwijt. Misschien niet belangrijk en zeker niet dramatisch! Dus als je houd van drama en belangrijke onderwerpen haak dan hier af! ^_^


Cocaïne en Qocaïne


Het is toch veelal onwetendheid van jongeren... Crack en Smack zijn erg, want dáár kan je verslaafd aan raken! Crack en Smack zijn erg, want als je dat één keer gebruikt wil je méér!

Het is en blijft de onwetendheid van jongeren! Coke hoeft niet na één keertje verslavend te zijn.... of wel?


Vooral het onderschatten van een geestelijke verslaving heeft bij mij een rol gespeeld bij het experimenteren met cocaïne. Ik stond sterk in mijn schoenen, en wist zeker dat het bij één keer zou blijven. Ik wist echter niet dat de coke geestelijk zoveel van je kan vragen...

Ondanks het feit dat ik het bij één keer wilde laten heeft coke mij na de eerste keer direct in zijn greep genomen... Dagen en zelfs weken lang na mijn eerste gebruik dacht ik nog maar aan één ding... cocaïne!

Helemaal toen het iets moeilijker ging met school wilde ik naar de coke grijpen... en geloof me... als ik het thuis had liggen had ik het direct gedaan :flushed: :flushed: Is dat niet een enge gedachte? Qocaïne die altijd zo verantwoordelijk omgaat met alle drugs, was misschien bezweken aan het gevecht dat de coke met je aangaat...

Maar gelukkig! Ik had niets in huis, en had geen coke-contacten! Drie weken na mijn eerste gebruik begonnen de gedachtes aan coke meer op de achtergrond te geraken... en hoefde ik niet meer dagelijks aan deze troep te denken.... Dit was de periode dat ik op DF registreerde en zélfs mijn nickname aan deze troep heb gelinkt >.<

Zelfs maanden later, wanneer vrienden om mij heen coke snoven kreeg ik de kriebels... Het kan toch nog wel één keertje? Ik heb de eerste keer toch ook overleeft? Zelfs tot op een aantal weken geleden zei ik: "Zeg nooit, nooit!"

Maar nee! Ik heb mezelf een grote afkeer van coke aangepraat...
Het is té duur, het duurt té kort... en het effect is het allemaal niet waard. Het voegt verder niets toe!

Wat wil je nou met dit bericht Qoke??

Ik hoop hierbij dat mensen die op het punt staan om te experimenteren met cocaïne, NU stoppen! :) Niet doen om twee redenen:

1. Het is écht verslavend... waarom het risico nemen?
2. Het effect is niets anders dan compleet helder. Je voelt verder helemaal niets. Dus wees niet nieuwschierig naar de helderheid. Dat kan je ook bereiken door niets te gebruiken!


groetjes Qocaïne... en ja! Er komt een naams verandering :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pep is beter. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

ja dat is het zeker
ik kan het
om de volgende rede zelfs heel goed
als ik het pak is dat tege me zin:d
niet dus:d

(ps:tongueout:ep is echt beter:tongueout:)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sweet_Shadow zei:
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.
Klik om te vergroten...

Ja noujah... ik moest het gewoon even kwijt. Hoop dat het iets toevoegd.. en ook wel een beetje informatief genoeg is!

Wat versta je onder recreatief gebruik? Eens in de drie maanden? Of alleen in weekenden? Ik vind weekenden persoonlijk géén recreatief gebruik.

Natuurlijk zijn er mensen die het doen... maar waarom zou je het willen? Wat maakt een mens zo nieuwschierig naar coke? Ik probeer op deze manier mensen te ontmoedigen om niet te experimenteren. Als je wel al gebruikt.. jammer dan :)

en ja... er vast wel mensen die het kunnen, ben ik van overtuigd.
Maar neem je het risico? :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Zwijg. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."