#1
Jeller zei:kheb het een paar keer gedan en 1 keer was het heel leuk, en toch komt het af en toe in mijn hoofd en heb ik er zin in![]()
En dát(!) is zo verneukeratief! Zal dit altijd zo blijven?
Nog ÉÉn keertje.. ja.. en dán? Blijt het wéér in je hoofd zitten! >.<
GewoonVOL zei:Oke! Ik ben geinteresseerd!
Trouwens, sorry van de hoeveelheid pep-verwanteberichten van mij.
Ik werd nogal beinvloed door het feit dat na mijn coke-gebruik ik heel anders naar speed begon te kijken en erachter kwam dat speed (naar mijn mening) een veel betere en leukere keus is dan coke.
Totdat ik je eerste bericht nog een keer door las en realliseerde dat dit onderwerp totaal niks met speed te maken heeft en dat ik zelf degene ben die speed en de redenering over speed en sos erbij haalde.
in andere woorden; ik zat een beetje offtopic, ergens in mijn eigen onderwerp die totaal anders is dan deze.![]()
Ik zal ongetwijfeld een onderwerp aanmaken over waarom en hoe ik tot sommige conclusies ben gekomen over speed. Maar dat komt wel als ik er tijd voor heb.Dan zal ik eens fijn met ome Jeller kunnen discusieren zonder off-topic te gaan.
![]()
Inderdaad.. verstandig man!
Hetzelfde hierzo.. het zal tóch altijd even door je hoofd gaan!
Ik heb hetzelfde. Het is toch dat simpele effect van coke die je toch zo laat denken. Fascineerend, zo sluw en sneaky en je hebt het niet eens door.![]()
Kerel, nu begrijpen we elkaar volledig!
Excuses meer dan aanvaard!
Dan zal ik eens fijn met ome Jeller kunnen discusieren zonder off-topic te gaan.