Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQocaïne en Cocaïne

Qocaïne en Cocaïne

122 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
1 gram sos kost wel meer dan ee pak friet met mayo hé :rolleyes:
dus als die 50€ je waard is dan betekent dat toch al meer
Klik om te vergroten...

al koste een pak friet met mayo 50 euro geef me die friete maar dan
:d
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
..[/quote]

Ik kan je niet tegenhouden... maar denk er nog even goed over na!

Waarom zou je het willen gebruiken? Wat verwacht je?
Ben jij sterker dan coke? Laat je het bij één keer?

Gewone vragen hoor.. niet aanvallend bedoeld. Ik zou alleen jou gedachtegang erachter willen weten :)[/quote]

Nja ik ben gewoon echt benieuwd naar dat gevoel..
Ik weet dat als ik het wat vind meerdere keren zullen komen,mjah ik kan toch niet al dat sos betalen als ik verslaafd zou raken.

Plus dat ik fan ben van pillen,en dat alsk dat doe coke in vergetenheid kan laten,alhoewel ik altijd pille neem ik altijd snak naar meer..
heb het daarom ook 2 weken lang elke dag gedaan op een gegeven moment totdat het fout liep..

Gr :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil je niet ontmoedigen Japi-10, maar het probleem is.. coke geeft je geen 'gevoel'.. :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is dan ook weer bullshit.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Dat is dan ook weer bullshit.
Klik om te vergroten...

Word jij waus van coke dan? :rolleyes:


Het enigste wat ik ervan word is lekker in mn vel zitten, en dat is dan lekker. :rolleyes: ofzo. :rolleyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Dan heb je geen goeie gehad. Maar coke is wel rotzooi en eigenlijk zou niemand het ook maar 1 keer moeten proberen. Ik was na 1 keer verslaafd. Dat kan ja en gebeurd vaak zat.
Klik om te vergroten...

Goeie sos of niet, het 'gevoel' stelt helemaal niks voor! En toch is het verdomd lekker. :rolleyes: :openmouth:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is dus het 'unieke' gevoel dat je toch voor herhaling vatbaar vind :P.
En vind je het te normaal of niet te leuk ofzo dan laat je het ligge...
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet en sos is wausheid.
Klik om te vergroten...

Bull. :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Japi-10 zei:
Dat is dus het 'unieke' gevoel dat je toch voor herhaling vatbaar vind :P.
En vind je het te normaal of niet te leuk ofzo dan laat je het ligge...
Klik om te vergroten...


Luister, doe wat je zelf wilt, als je het uitprobeert kom je er vanzelf achter. :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
geen gevoel? dat is onzin. Maar zeer zeker wel een minder overheersend of minder hevig gevoel, omdat je simpelweg niet waus wordt, althans, bij normale lijnen niet. Maar snuif jij maar eens van goeie coke 3 hele dikke lijnen in een korte tijd naar binnen, dan word je wel waus, maar niet zo erg als van pillen nee. Maar tegelijekrtijd blijf je toch nog helder en heb je het niet zo door dat je waus bent.

Sowieso, als je al waus bent en neemt dan sos, dan wordt je nog wauser. Bijvoorbeeld alcohol en sos is wausheid. Wiet en sos is wausheid.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb op oudejaar zeer goeie c gehad.. heb een lijn of 8 uit een halve gram gelegd, had er zelfs nog een stuk of drie over maar khad er echt genoeg van toen dus de rest maar weggegeven. en dat gaf toch een behoorlijke roes hoor. tis te zeggen, roes.. enthousiast gevoel eerder.
weer genoeg gehad van die zooi voor een half jaartje.. spookt veels te veel door m'n hoofd nadien, junk gedachten a volonté, bwek
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
slunse zei:
heb op oudejaar zeer goeie c gehad.. heb een lijn of 8 uit een halve gram gelegd, had er zelfs nog een stuk of drie over maar khad er echt genoeg van toen dus de rest maar weggegeven. en dat gaf toch een behoorlijke roes hoor. tis te zeggen, roes.. enthousiast gevoel eerder.
weer genoeg gehad van die zooi voor een half jaartje.. spookt veels te veel door m'n hoofd nadien, junk gedachten a volonté, bwek
Klik om te vergroten...
8 ui ne halve gram?
pfoe lukte mij da nog maar,dan was ik blij met mijn vol grammen die ik krijg... :rolleyes:
ik leg er maar 6 of hooguit 7 als mn keel kapot is uit 1 volle gram flakes... :flushed:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm weet je ook antwoord op andere vragen ?
Ik maak het morgen wel op..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Coke is lekker.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan heb je geen goeie gehad. Maar coke is wel rotzooi en eigenlijk zou niemand het ook maar 1 keer moeten proberen. Ik was na 1 keer verslaafd. Dat kan ja en gebeurd vaak zat.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu we toch allemaal bezig zijn met posten van verhalen, wilde ik ook mijn verhaal kwijt. Misschien niet belangrijk en zeker niet dramatisch! Dus als je houd van drama en belangrijke onderwerpen haak dan hier af! ^_^


Cocaïne en Qocaïne


Het is toch veelal onwetendheid van jongeren... Crack en Smack zijn erg, want dáár kan je verslaafd aan raken! Crack en Smack zijn erg, want als je dat één keer gebruikt wil je méér!

Het is en blijft de onwetendheid van jongeren! Coke hoeft niet na één keertje verslavend te zijn.... of wel?


Vooral het onderschatten van een geestelijke verslaving heeft bij mij een rol gespeeld bij het experimenteren met cocaïne. Ik stond sterk in mijn schoenen, en wist zeker dat het bij één keer zou blijven. Ik wist echter niet dat de coke geestelijk zoveel van je kan vragen...

Ondanks het feit dat ik het bij één keer wilde laten heeft coke mij na de eerste keer direct in zijn greep genomen... Dagen en zelfs weken lang na mijn eerste gebruik dacht ik nog maar aan één ding... cocaïne!

Helemaal toen het iets moeilijker ging met school wilde ik naar de coke grijpen... en geloof me... als ik het thuis had liggen had ik het direct gedaan :flushed: :flushed: Is dat niet een enge gedachte? Qocaïne die altijd zo verantwoordelijk omgaat met alle drugs, was misschien bezweken aan het gevecht dat de coke met je aangaat...

Maar gelukkig! Ik had niets in huis, en had geen coke-contacten! Drie weken na mijn eerste gebruik begonnen de gedachtes aan coke meer op de achtergrond te geraken... en hoefde ik niet meer dagelijks aan deze troep te denken.... Dit was de periode dat ik op DF registreerde en zélfs mijn nickname aan deze troep heb gelinkt >.<

Zelfs maanden later, wanneer vrienden om mij heen coke snoven kreeg ik de kriebels... Het kan toch nog wel één keertje? Ik heb de eerste keer toch ook overleeft? Zelfs tot op een aantal weken geleden zei ik: "Zeg nooit, nooit!"

Maar nee! Ik heb mezelf een grote afkeer van coke aangepraat...
Het is té duur, het duurt té kort... en het effect is het allemaal niet waard. Het voegt verder niets toe!

Wat wil je nou met dit bericht Qoke??

Ik hoop hierbij dat mensen die op het punt staan om te experimenteren met cocaïne, NU stoppen! :) Niet doen om twee redenen:

1. Het is écht verslavend... waarom het risico nemen?
2. Het effect is niets anders dan compleet helder. Je voelt verder helemaal niets. Dus wees niet nieuwschierig naar de helderheid. Dat kan je ook bereiken door niets te gebruiken!


groetjes Qocaïne... en ja! Er komt een naams verandering :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pep is beter. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

ja dat is het zeker
ik kan het
om de volgende rede zelfs heel goed
als ik het pak is dat tege me zin:d
niet dus:d

(ps:tongueout:ep is echt beter:tongueout:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."