#1
jaja coke is ook chemisch. maar als coke als zo wordt gemaakt, stel je eens voor hoe speed dan wordt gemaakt ![:confused:]()
El Retro zei:jaja coke is ook chemisch. maar als coke als zo wordt gemaakt, stel je eens voor hoe speed dan wordt gemaakt![]()
Japi-10 zei:Coke is kut..
Gisteren heel eventje een ''goed'' gevoel er van gehad.
Vandaag weer sleutelpuntjes de hele tijd,en nog een lijntje er merk er zowat niks van behalve in me portomonee.
Krijg er pittige tempratuurswisselingen van op me lichaam,voel nu af en toe een lekker iets (pas 3 uur na snuiven).
Ben erg agressief,begon net op de fiets me hond ging in een keer trekken toen ie andere hond zag.
Ik zei ; He,gvd heel hard smeet het ijzeren tegen ze kop pakte de riem tilde hem om aan vel begon te vloeken.
Gaf hem een schop,en maakte hem bang door telkens bijna te schoppen zodat ie lekker schrikt *haha*.
Kwam ie binnen wou die naar fam. ik Hier gvd en bench in (is zo hok voor honden) hij luisterde meteen en zag dat ie bang was.
Deed hem achter de deur liet ze eten lekker vallen ging ie voor deur staan rende kwaad op hem af nu ligt ie nog netjes. (Doet ie nooit)
Erg kwaad/boos nergens om at me eten snel op.
Heb nog beetje ligge zometeen opmaken terwijl ik het niet wil en geen zin heb maar gewoon agressie of iets wat een kankerzooi is dit allemaal he kan het eve niet uitleggen
5-HT zei:Japi-10 zei:Coke is kut..
Gisteren heel eventje een ''goed'' gevoel er van gehad.
Vandaag weer sleutelpuntjes de hele tijd,en nog een lijntje er merk er zowat niks van behalve in me portomonee.
Krijg er pittige tempratuurswisselingen van op me lichaam,voel nu af en toe een lekker iets (pas 3 uur na snuiven).
Ben erg agressief,begon net op de fiets me hond ging in een keer trekken toen ie andere hond zag.
Ik zei ; He,gvd heel hard smeet het ijzeren tegen ze kop pakte de riem tilde hem om aan vel begon te vloeken.
Gaf hem een schop,en maakte hem bang door telkens bijna te schoppen zodat ie lekker schrikt *haha*.
Kwam ie binnen wou die naar fam. ik Hier gvd en bench in (is zo hok voor honden) hij luisterde meteen en zag dat ie bang was.
Deed hem achter de deur liet ze eten lekker vallen ging ie voor deur staan rende kwaad op hem af nu ligt ie nog netjes. (Doet ie nooit)
Erg kwaad/boos nergens om at me eten snel op.
Heb nog beetje ligge zometeen opmaken terwijl ik het niet wil en geen zin heb maar gewoon agressie of iets wat een kankerzooi is dit allemaal he kan het eve niet uitleggen
Je moet wel lief blijven voor je hond he! Die kan er niks aan doen![]()
van pep moest jij de eerste 2 keer kotsen, zo geweldig zal het dan ook niet zijn zekerGewoonVOL zei:Frisko zei:en pep wel zeker???GewoonVOL zei:Sos? Charmes? LOL.
dan lach ik evenhard!!!!![]()
Pep heeft character. Sos is gewoon sos.![]()

Jeller zei:van pep moest jij de eerste 2 keer kotsen, zo geweldig zal het dan ook niet zijn zekerGewoonVOL zei:Frisko zei:en pep wel zeker???GewoonVOL zei:Sos? Charmes? LOL.
dan lach ik evenhard!!!!![]()
Pep heeft character. Sos is gewoon sos.![]()
![]()
zrx zei:Hey,
ik heb het een jaar elke dag gedaan nou het maakte me geestelijk kapot, een vriend van mij doet het nu ook een jaar ook elke dag, hij durft gewoon niet meer bij mij thuis binne te komen, hij smst mij en mijn vrienden waar we zijn als we gewoon langs em staan in een discotheek, hij voelt zich nergens meer thuis... met andere woorden paranoia als de ziekte.
Pep is leuk voor 1 keer in de zoveel weken;
Pep is leuk als je naar school gaat, je krijg 10x zoveel gedaan en 10x beter dan zonder.
Op pep kan ik egt niet uitgaan ofzo ik voel me in mn eigen gekeerd en net wat iemand net zei je gaat kei hard maar je staat gewoon stil,
Ik ben nu gestopt en geniet veel meer met bieral kostte me dat stoppen heel wat uren slapen en ziek zijn, maar ik voelde me bevrijd.
En nog iets houd op met die sos en pep wedstrijd, iedereen moet doen wat hij zelf wilt en lig die drugs niet te verdedigen (ook in andere topics)
het is allebei zware troep en dat blijft het, je merkt het pas na een lange periode...
gegroet
GewoonVOL zei:Ellesdee zei:daar gaat t nu niet om... :PGewoonVOL zei:Pep is beter.![]()
is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Zwijg.![]()
Japi-10 zei:Mjah toch wilk sos proberen dat is me nieuwschierigheid (niet zeggen die is eigenwijs)
Mjah het moet vast een ultiem gevoel geven,wil je meer bijpakken ?
Ik wil weten hoe sterk dat gevoel is..
Ik ben echt benieuwd naar sos..
Maar heb geen geld,nu helaas..
En idd... dit topic was niet bedoeld om opnieuw de strijd tussen coke en pep weer op te laaien. Dus gewoonVOL, met alle respect... maar blijf dan lekker uit dit topic!
GewoonVOL zei:En idd... dit topic was niet bedoeld om opnieuw de strijd tussen coke en pep weer op te laaien. Dus gewoonVOL, met alle respect... maar blijf dan lekker uit dit topic!
Oke, On Topic nu;
Ik moet toegeven dat ik mezelf heel erg herken in jouw verhaal;
Ik had het witte poeder flink onderschat. De manier waarop cocaine je grijpt is zo sneaky, dat zelfs ik, met al mijn zelf vertrouwen bijna de valkuil in liep.
Het drong tot me door dat het effect van coke, niks meer is dan een illusie. Je denkt je lekkerder te voelen, maar eigenlijk verandert er niks. Maar door de manier hoe coke het in je oor fluisterd denk je dat je je goed voelt. En je gelooft het. Je voelt je doodnormaal, maar je brein zegt : Ik voel me goed.
Ik vond het effect tegenvallen, dus snoof ik meer en meer omdat ik dacht dat ik er niet aan verslaafd kon raken.
Toen zat ik een keer s'avonds thuis DVDtje gehuurd lekker peukje drbij! Als ik snachts thuis een film aant kijken ben, is de ontspannende vrijetijdsbesteding toch niet compleet zonder een sigaret.
En toen dacht ik 'Al had ik nou een grammetje, dan was het helemaal compleet!'.
En toen drong het tot me door; Ik zag de echte kant van cocaine. Het was net je beste vriend die je in je rug met een mes neersteekt.
Ik zag mezelf al zitten, snuiven bij iedere gelegenheid omdat je denkt dat het van essentieel belang is. Dat ieder lijntje zo weggesnoven word alsof je een sigaretje rookt. Ik schrok ervan. Ik werd misleid door een drug, iets wat ik dacht dat nooit zou gebeuren.
Sinds die avond heb ik sos afgezworen.![]()
Zo, nu blij?![]()

Ik ben niet bang van kotsen, maar vermijd het zoveel mogelijkGewoonVOL zei:Ja, Jeller ik moest de eerste 2 keer ervan kotsen, dus? Misschien ben jij een beetje bang voor kotsen, dat zou de reden zijn dat jij het erbij haalt in dit onderwerp.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."