Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQocaïne en Cocaïne

Qocaïne en Cocaïne

122 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
jaja coke is ook chemisch. maar als coke als zo wordt gemaakt, stel je eens voor hoe speed dan wordt gemaakt :confused:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke is kut..
Gisteren heel eventje een ''goed'' gevoel er van gehad.

Vandaag weer sleutelpuntjes de hele tijd,en nog een lijntje er merk er zowat niks van behalve in me portomonee.
Krijg er pittige tempratuurswisselingen van op me lichaam,voel nu af en toe een lekker iets (pas 3 uur na snuiven :confused:).

Ben erg agressief,begon net op de fiets me hond ging in een keer trekken toen ie andere hond zag.
Ik zei ; He,gvd heel hard smeet het ijzeren tegen ze kop pakte de riem tilde hem om aan vel begon te vloeken.
Gaf hem een schop,en maakte hem bang door telkens bijna te schoppen zodat ie lekker schrikt *haha*.
Kwam ie binnen wou die naar fam. ik Hier gvd en bench in (is zo hok voor honden) hij luisterde meteen en zag dat ie bang was.
Deed hem achter de deur liet ze eten lekker vallen ging ie voor deur staan rende kwaad op hem af nu ligt ie nog netjes. (Doet ie nooit)
Erg kwaad/boos nergens om at me eten snel op.

Heb nog beetje ligge zometeen opmaken terwijl ik het niet wil en geen zin heb maar gewoon agressie of iets wat een kankerzooi is dit allemaal he kan het eve niet uitleggen
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#3
El Retro zei:
jaja coke is ook chemisch. maar als coke als zo wordt gemaakt, stel je eens voor hoe speed dan wordt gemaakt :confused:
Klik om te vergroten...

Nou zoveel scheelt het niet hoor :wink: Speed word ook vaak genoeg gewassen met benzine of diesel. En sulfuric acid (zwavelzuur) acetone etc etc word ook gewoon gebruikt bij de productie van ampetamine. Als je nou gaat kijken naar de afval stoffen in cocaine, denk ik dat die minder aanwezig zijn omdat het proces volledig is uitgewerkt. Ampetamine worden meestal vlug in elkaar gedraaid waardoor er een hoop onzuiverheden in zitten, uiteraard moet je dan gewoon een andere dealer zoeken. Sowieso is het jammer dat we in nederland gewoon de amfetamine base mengen met de versnijmiddelen, de base word niet eerst gekristalliseerd waardoor een hoop ampetamine verdampt als je het op een cd hoesje laat liggen en er alleen creatine en cafiëne overblijft. Maarja ik zal verder niet offtopic blijven sorry :wink:

OnTopic:

Ik vind coke heerlijk spul, als je goede hebt krijg je een heerlijke buzz over je heen, maar het duurt hoog uit een uurtje en dan moet je echt wel bij pakken. Ik kan me voorstellen dat mensen coke gebruiken en eraan verslaafd raken, want met coke begrijp je alles en denk je alles te weten. Zodra het uitgewerkt is mis je onderbewust dat gevoel van controle, ik persoonlijk denk dat dit een van de reden is dat mensen zich zo snel overgeven aan coke en dan verslaafd raken. Maarja het ligt toch ook echt aan jezelf denk ik als je verslaafd raakt aan snuifcoke. Een ding is zeker, het is ze geld niet waard hoe mooi je ook over coke kan vertellen, het is overrated en zonde van je geld.
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Japi-10 zei:
Coke is kut..
Gisteren heel eventje een ''goed'' gevoel er van gehad.

Vandaag weer sleutelpuntjes de hele tijd,en nog een lijntje er merk er zowat niks van behalve in me portomonee.
Krijg er pittige tempratuurswisselingen van op me lichaam,voel nu af en toe een lekker iets (pas 3 uur na snuiven :confused:).

Ben erg agressief,begon net op de fiets me hond ging in een keer trekken toen ie andere hond zag.
Ik zei ; He,gvd heel hard smeet het ijzeren tegen ze kop pakte de riem tilde hem om aan vel begon te vloeken.
Gaf hem een schop,en maakte hem bang door telkens bijna te schoppen zodat ie lekker schrikt *haha*.
Kwam ie binnen wou die naar fam. ik Hier gvd en bench in (is zo hok voor honden) hij luisterde meteen en zag dat ie bang was.
Deed hem achter de deur liet ze eten lekker vallen ging ie voor deur staan rende kwaad op hem af nu ligt ie nog netjes. (Doet ie nooit)
Erg kwaad/boos nergens om at me eten snel op.

Heb nog beetje ligge zometeen opmaken terwijl ik het niet wil en geen zin heb maar gewoon agressie of iets wat een kankerzooi is dit allemaal he kan het eve niet uitleggen
Klik om te vergroten...

Je moet wel lief blijven voor je hond he! Die kan er niks aan doen :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik houd zielsveel van hem geef hem alle liefde en nu dit..
IK kan huilen om mezelf ik ben gewoon een mietje :angry:

net 3 dikke lijnen en heb nu het gevoel coke is het dit word me leven helaaj :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
5-HT zei:
Japi-10 zei:
Coke is kut..
Gisteren heel eventje een ''goed'' gevoel er van gehad.

Vandaag weer sleutelpuntjes de hele tijd,en nog een lijntje er merk er zowat niks van behalve in me portomonee.
Krijg er pittige tempratuurswisselingen van op me lichaam,voel nu af en toe een lekker iets (pas 3 uur na snuiven :confused:).

Ben erg agressief,begon net op de fiets me hond ging in een keer trekken toen ie andere hond zag.
Ik zei ; He,gvd heel hard smeet het ijzeren tegen ze kop pakte de riem tilde hem om aan vel begon te vloeken.
Gaf hem een schop,en maakte hem bang door telkens bijna te schoppen zodat ie lekker schrikt *haha*.
Kwam ie binnen wou die naar fam. ik Hier gvd en bench in (is zo hok voor honden) hij luisterde meteen en zag dat ie bang was.
Deed hem achter de deur liet ze eten lekker vallen ging ie voor deur staan rende kwaad op hem af nu ligt ie nog netjes. (Doet ie nooit)
Erg kwaad/boos nergens om at me eten snel op.

Heb nog beetje ligge zometeen opmaken terwijl ik het niet wil en geen zin heb maar gewoon agressie of iets wat een kankerzooi is dit allemaal he kan het eve niet uitleggen
Klik om te vergroten...

Je moet wel lief blijven voor je hond he! Die kan er niks aan doen :wink:
Klik om te vergroten...

Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?
Hoe haal je t in je kop om je hond zo te mishandelen?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
HUH?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik snap je wel, maar ik vind het langs de andere kant dom om nu al te zeggen: "ik ben kansloos" blablabla. Je hebt het nog maar weinig gedaan. Je weet echt nog niet hoe het is als het daar eenmaal zit tussen je twee oren. Nu ben je er echt nog niet mee weg, geloof me.
z
zrxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey,

ik heb het een jaar elke dag gedaan nou het maakte me geestelijk kapot, een vriend van mij doet het nu ook een jaar ook elke dag, hij durft gewoon niet meer bij mij thuis binne te komen, hij smst mij en mijn vrienden waar we zijn als we gewoon langs em staan in een discotheek, hij voelt zich nergens meer thuis... met andere woorden paranoia als de ziekte.

Pep is leuk voor 1 keer in de zoveel weken;
Pep is leuk als je naar school gaat, je krijg 10x zoveel gedaan en 10x beter dan zonder.

Op pep kan ik egt niet uitgaan ofzo ik voel me in mn eigen gekeerd en net wat iemand net zei je gaat kei hard maar je staat gewoon stil,
Ik ben nu gestopt en geniet veel meer met bier :grin: al kostte me dat stoppen heel wat uren slapen en ziek zijn, maar ik voelde me bevrijd.

En nog iets houd op met die sos en pep wedstrijd, iedereen moet doen wat hij zelf wilt en lig die drugs niet te verdedigen (ook in andere topics)
het is allebei zware troep en dat blijft het, je merkt het pas na een lange periode...

gegroet
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
GewoonVOL zei:
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Sos? Charmes? LOL.
Klik om te vergroten...
en pep wel zeker???
dan lach ik evenhard!!!! :wink:
Klik om te vergroten...

Pep heeft character. Sos is gewoon sos. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
van pep moest jij de eerste 2 keer kotsen, zo geweldig zal het dan ook niet zijn zeker :wave:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
GewoonVOL zei:
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Sos? Charmes? LOL.
Klik om te vergroten...
en pep wel zeker???
dan lach ik evenhard!!!! :wink:
Klik om te vergroten...

Pep heeft character. Sos is gewoon sos. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
van pep moest jij de eerste 2 keer kotsen, zo geweldig zal het dan ook niet zijn zeker :wave:
Klik om te vergroten...


haha en dat ,noemt zich een speedfreak :P
grapje eh:d
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
zrx zei:
Hey,

ik heb het een jaar elke dag gedaan nou het maakte me geestelijk kapot, een vriend van mij doet het nu ook een jaar ook elke dag, hij durft gewoon niet meer bij mij thuis binne te komen, hij smst mij en mijn vrienden waar we zijn als we gewoon langs em staan in een discotheek, hij voelt zich nergens meer thuis... met andere woorden paranoia als de ziekte.

Pep is leuk voor 1 keer in de zoveel weken;
Pep is leuk als je naar school gaat, je krijg 10x zoveel gedaan en 10x beter dan zonder.

Op pep kan ik egt niet uitgaan ofzo ik voel me in mn eigen gekeerd en net wat iemand net zei je gaat kei hard maar je staat gewoon stil,
Ik ben nu gestopt en geniet veel meer met bier :grin: al kostte me dat stoppen heel wat uren slapen en ziek zijn, maar ik voelde me bevrijd.

En nog iets houd op met die sos en pep wedstrijd, iedereen moet doen wat hij zelf wilt en lig die drugs niet te verdedigen (ook in andere topics)
het is allebei zware troep en dat blijft het, je merkt het pas na een lange periode...

gegroet
Klik om te vergroten...

Dat is een heftig verhaal... Ik vind het echt knap dat je bent gestopt me beide middelen! Respect, voor je doorzettingsvermogen. Me dunkt.

En idd... dit topic was niet bedoeld om opnieuw de strijd tussen coke en pep weer op te laaien. Dus gewoonVOL, met alle respect... maar blijf dan lekker uit dit topic!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
GewoonVOL zei:
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Zwijg. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Waarom zie ik alleen maar bijdehandte posts van jou? Die signature maakt het al helemaal erg.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mjah toch wilk sos proberen dat is me nieuwschierigheid (niet zeggen die is eigenwijs)

Mjah het moet vast een ultiem gevoel geven,wil je meer bijpakken ?
Ik wil weten hoe sterk dat gevoel is..

Ik ben echt benieuwd naar sos ^_^..
Maar heb geen geld,nu helaas..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Japi-10 zei:
Mjah toch wilk sos proberen dat is me nieuwschierigheid (niet zeggen die is eigenwijs)

Mjah het moet vast een ultiem gevoel geven,wil je meer bijpakken ?
Ik wil weten hoe sterk dat gevoel is..

Ik ben echt benieuwd naar sos ^_^..
Maar heb geen geld,nu helaas..
Klik om te vergroten...


Ik kan je niet tegenhouden... maar denk er nog even goed over na!

Waarom zou je het willen gebruiken? Wat verwacht je?
Ben jij sterker dan coke? Laat je het bij één keer?

Gewone vragen hoor.. niet aanvallend bedoeld. Ik zou alleen jou gedachtegang erachter willen weten :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
AUB... niet hier :)

Maak een speed vs coke topic in het drugs forum!
lekker ruziën over alles en nog wat!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
En idd... dit topic was niet bedoeld om opnieuw de strijd tussen coke en pep weer op te laaien. Dus gewoonVOL, met alle respect... maar blijf dan lekker uit dit topic!
Klik om te vergroten...

Oke, On Topic nu;

Ik moet toegeven dat ik mezelf heel erg herken in jouw verhaal;

Ik had het witte poeder flink onderschat. De manier waarop cocaine je grijpt is zo sneaky, dat zelfs ik, met al mijn zelf vertrouwen bijna de valkuil in liep.

Het drong tot me door dat het effect van coke, niks meer is dan een illusie. Je denkt je lekkerder te voelen, maar eigenlijk verandert er niks. Maar door de manier hoe coke het in je oor fluisterd denk je dat je je goed voelt. En je gelooft het. Je voelt je doodnormaal, maar je brein zegt : Ik voel me goed.

Ik vond het effect tegenvallen, dus snoof ik meer en meer omdat ik dacht dat ik er niet aan verslaafd kon raken.

Toen zat ik een keer s'avonds thuis DVDtje gehuurd lekker peukje drbij! Als ik snachts thuis een film aant kijken ben, is de ontspannende vrijetijdsbesteding toch niet compleet zonder een sigaret.

En toen dacht ik 'Al had ik nou een grammetje, dan was het helemaal compleet!'.
En toen drong het tot me door; Ik zag de echte kant van cocaine. Het was net je beste vriend die je in je rug met een mes neersteekt.

Ik zag mezelf al zitten, snuiven bij iedere gelegenheid omdat je denkt dat het van essentieel belang is. Dat ieder lijntje zo weggesnoven word alsof je een sigaretje rookt. Ik schrok ervan. Ik werd misleid door een drug, iets wat ik dacht dat nooit zou gebeuren.

Sinds die avond heb ik sos afgezworen. :openmouth:

Zo, nu blij? :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
GewoonVOL zei:
En idd... dit topic was niet bedoeld om opnieuw de strijd tussen coke en pep weer op te laaien. Dus gewoonVOL, met alle respect... maar blijf dan lekker uit dit topic!
Klik om te vergroten...

Oke, On Topic nu;

Ik moet toegeven dat ik mezelf heel erg herken in jouw verhaal;

Ik had het witte poeder flink onderschat. De manier waarop cocaine je grijpt is zo sneaky, dat zelfs ik, met al mijn zelf vertrouwen bijna de valkuil in liep.

Het drong tot me door dat het effect van coke, niks meer is dan een illusie. Je denkt je lekkerder te voelen, maar eigenlijk verandert er niks. Maar door de manier hoe coke het in je oor fluisterd denk je dat je je goed voelt. En je gelooft het. Je voelt je doodnormaal, maar je brein zegt : Ik voel me goed.

Ik vond het effect tegenvallen, dus snoof ik meer en meer omdat ik dacht dat ik er niet aan verslaafd kon raken.

Toen zat ik een keer s'avonds thuis DVDtje gehuurd lekker peukje drbij! Als ik snachts thuis een film aant kijken ben, is de ontspannende vrijetijdsbesteding toch niet compleet zonder een sigaret.

En toen dacht ik 'Al had ik nou een grammetje, dan was het helemaal compleet!'.
En toen drong het tot me door; Ik zag de echte kant van cocaine. Het was net je beste vriend die je in je rug met een mes neersteekt.

Ik zag mezelf al zitten, snuiven bij iedere gelegenheid omdat je denkt dat het van essentieel belang is. Dat ieder lijntje zo weggesnoven word alsof je een sigaretje rookt. Ik schrok ervan. Ik werd misleid door een drug, iets wat ik dacht dat nooit zou gebeuren.

Sinds die avond heb ik sos afgezworen. :openmouth:

Zo, nu blij? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nou.. dát omschrijft nou eigenlijk goed wat coke met je doet!
Ík beschrijf het na de eerste keer... jij na meerdere keren! Het is ongelofelijk hoe sneaky coke te werkt gaat!

Ik kan mezelf volledig inleven in het 'gelegenheidsgebruik' zoals jij dat beschrijft met een sigaret! Zo gaat coke te werk!

Ik heb ooit eens een goed stuk over coke gelezen... waarin die persoon op zo'n goede manier vertelde wat coke met hém deed... en hoe het te werk gaat. Misschien kan ik het verwoorden..

** geprobeerd... maar niet geslaagd. Ik ga het stukje opzoeken :)

:wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
GewoonVOL zei:
Ja, Jeller ik moest de eerste 2 keer ervan kotsen, dus? Misschien ben jij een beetje bang voor kotsen, dat zou de reden zijn dat jij het erbij haalt in dit onderwerp. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik ben niet bang van kotsen, maar vermijd het zoveel mogelijk :wink:

Kwou gewoon even je wakker schudden dat speed ook niet supergeweldig is, tenzij je kotsen heel leuk vindt natuurlijk :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."