Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQocaïne en Cocaïne

Qocaïne en Cocaïne

122 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu we toch allemaal bezig zijn met posten van verhalen, wilde ik ook mijn verhaal kwijt. Misschien niet belangrijk en zeker niet dramatisch! Dus als je houd van drama en belangrijke onderwerpen haak dan hier af! ^_^


Cocaïne en Qocaïne


Het is toch veelal onwetendheid van jongeren... Crack en Smack zijn erg, want dáár kan je verslaafd aan raken! Crack en Smack zijn erg, want als je dat één keer gebruikt wil je méér!

Het is en blijft de onwetendheid van jongeren! Coke hoeft niet na één keertje verslavend te zijn.... of wel?


Vooral het onderschatten van een geestelijke verslaving heeft bij mij een rol gespeeld bij het experimenteren met cocaïne. Ik stond sterk in mijn schoenen, en wist zeker dat het bij één keer zou blijven. Ik wist echter niet dat de coke geestelijk zoveel van je kan vragen...

Ondanks het feit dat ik het bij één keer wilde laten heeft coke mij na de eerste keer direct in zijn greep genomen... Dagen en zelfs weken lang na mijn eerste gebruik dacht ik nog maar aan één ding... cocaïne!

Helemaal toen het iets moeilijker ging met school wilde ik naar de coke grijpen... en geloof me... als ik het thuis had liggen had ik het direct gedaan :flushed: :flushed: Is dat niet een enge gedachte? Qocaïne die altijd zo verantwoordelijk omgaat met alle drugs, was misschien bezweken aan het gevecht dat de coke met je aangaat...

Maar gelukkig! Ik had niets in huis, en had geen coke-contacten! Drie weken na mijn eerste gebruik begonnen de gedachtes aan coke meer op de achtergrond te geraken... en hoefde ik niet meer dagelijks aan deze troep te denken.... Dit was de periode dat ik op DF registreerde en zélfs mijn nickname aan deze troep heb gelinkt >.<

Zelfs maanden later, wanneer vrienden om mij heen coke snoven kreeg ik de kriebels... Het kan toch nog wel één keertje? Ik heb de eerste keer toch ook overleeft? Zelfs tot op een aantal weken geleden zei ik: "Zeg nooit, nooit!"

Maar nee! Ik heb mezelf een grote afkeer van coke aangepraat...
Het is té duur, het duurt té kort... en het effect is het allemaal niet waard. Het voegt verder niets toe!

Wat wil je nou met dit bericht Qoke??

Ik hoop hierbij dat mensen die op het punt staan om te experimenteren met cocaïne, NU stoppen! :) Niet doen om twee redenen:

1. Het is écht verslavend... waarom het risico nemen?
2. Het effect is niets anders dan compleet helder. Je voelt verder helemaal niets. Dus wees niet nieuwschierig naar de helderheid. Dat kan je ook bereiken door niets te gebruiken!


groetjes Qocaïne... en ja! Er komt een naams verandering :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep is beter. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

ja dat is het zeker
ik kan het
om de volgende rede zelfs heel goed
als ik het pak is dat tege me zin:d
niet dus:d

(ps:tongueout:ep is echt beter:tongueout:)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sweet_Shadow zei:
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.
Klik om te vergroten...

Ja noujah... ik moest het gewoon even kwijt. Hoop dat het iets toevoegd.. en ook wel een beetje informatief genoeg is!

Wat versta je onder recreatief gebruik? Eens in de drie maanden? Of alleen in weekenden? Ik vind weekenden persoonlijk géén recreatief gebruik.

Natuurlijk zijn er mensen die het doen... maar waarom zou je het willen? Wat maakt een mens zo nieuwschierig naar coke? Ik probeer op deze manier mensen te ontmoedigen om niet te experimenteren. Als je wel al gebruikt.. jammer dan :)

en ja... er vast wel mensen die het kunnen, ben ik van overtuigd.
Maar neem je het risico? :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Zwijg. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
GewoonVOL zei:
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Zwijg. :openmouth:
Klik om te vergroten...

pfffff... je hebt zeker niks beters te zeggen he?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...


Het effect is beter... en misschien geestelijk minder verslavend?

Ik ervaar het wel zo althans! :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt toch weer coke gebruikt? zonde!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
zonder alcohol komt het coke gevoel niet tot zijn recht.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het was maf. Ik had gister gewoon zin in. :confused:

Nu niet meer. :confused:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Saivy zei:
Coke is lekker.
Klik om te vergroten...

Zeker
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Coke is lekker.
Klik om te vergroten...

:openmouth:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Had vandaag 3 sleutelpuntjes genomen,..
Opzich wel lekker,maar niet verslaafd meteen ofzo :openmouth:

Het begin was wel een uniek gevoel,was heel erg blij.. (in een keer :P)
Kwam beetje achter wat in me keel voelde meteen verdoofd,had zin om te praten maar ook weer niet >.<.

Beetje maf hoe het allemaal ging :confused:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Japi-10 zei:
Had vandaag 3 sleutelpuntjes genomen,..
Opzich wel lekker,maar niet verslaafd meteen ofzo :openmouth:

Het begin was wel een uniek gevoel,was heel erg blij.. (in een keer :P)
Kwam beetje achter wat in me keel voelde meteen verdoofd,had zin om te praten maar ook weer niet >.<.

Beetje maf hoe het allemaal ging :confused:
Klik om te vergroten...

Wat was er lekker aan? :) Ben enorm benieuwd wat JIJ er dan zo lekker aan vond!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik had zo in een keer in me maag kwam een gevoel van ENORME blijdschap gewoon dikke smile op de kop en de hele tijd zeggen,wow ik ben blij huh dit dat is dit het etc ?

Ik vond mezelf trouwens lelijker in de spiegel + minder zelfverzekerd..
Mjah het ging echt vaag die werking bij mij,me hart ging af en toe flink te keer en dan dacht ik het is uitgewerkt en opeens voel je iets weer.
D
Dirkjan!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
coke is leuk
roken word opeens zo anders geld ook voor alcohol en wiet
maar niet voor herhaling vatbaar
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toch stiekem net een sleutelpuntje genomen :openmouth:
Kan het zijn dat je van coke spieren aan gaat spannen zonder dat je het door heb of met je kaak spelen ?

Kan het zijn dat je wat waziger gaat zien ?
Kan het zijn dat er gehoorshallicunaties komen ?
Zintuigversterkend ?

Wel steeds meer nodig voor zelfde effect ?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan heb je geen goeie gehad. Maar coke is wel rotzooi en eigenlijk zou niemand het ook maar 1 keer moeten proberen. Ik was na 1 keer verslaafd. Dat kan ja en gebeurd vaak zat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."