Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDromen over drugs

Dromen over drugs

38 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik droom ook vaak over drugs, en dan vooral over coke.
Dat ik dan een hele hoop vind ofzo.. Dat is wel lekker dan, maar het ontwaken en beseffen dat het niet echt is, is dan wel minder. :cry:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik droomde laatst dat ik in de Free Record shop coke mocht gaan halen enzo. En ook droom ik vaak dat ik gewoon een zakje van 20 gram krijg en er superlijnen uit mag halen. Ik ruik het dan in mijn droom ook echt, maar dan wakker worden is zo klote...
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik droom meer over drugs & spacen dan over bv mooie vrouwen of andere dromen, vint het wel leuk :) want meestal zijn space-ervaringen leuk, dus heb je ook leuke dromen, heb ook minder nachtmerries als vroeger...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb de afgelopen toch wel een paar keer gedroomd dat ik blowde, ondanks dat ik gestopt was.. heb er wel niets van gevoeld.. over lsd en paddo's heb ik ook al gedroomd, voelde ook nie veel..

zelfs coke heb ik eens over gedroomd, dat ik echt veel had, was wel spijtig als ik wakker werd, want daar kon ik wel veel geld mee verdienen

zelfs vannacht heb ik gedroomd dat ik geblowd heb, vast omdat ik na die 10 dagen blowen weer gestopt ben :rolleyes:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb al wel gekke dromen gehad met lsd op, dan neem ik een trip en als die trip dan nog werkt(wat meestal wel zo is) val ik in de pit en droom ik over fluoricerende vierkanten, heb ik massas harde visuals en schiet ik soms ineens wakker maar dat is niet echt een staat van slapen dan dus ook niet echt dromen.
Het is meer zeg maar heel diep in je trip raken en i like it...
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#6
In de periode dat ik veel gebruikte droomde ik zonder dat te willen over drugs. Bv dat ik een lijntje nam, of dat ik aan het bellen was of op straat lliep om dope te regelen. het zijn de ergste nachtmerries die ik ooit heb gehad. gelukkig ben nu op de goeie weg en heb ik al er een tijdje geen last meer van en droom ik weer over andere dingen. Maar het is veelzeggend voor de situatie waar ik in zit. Dat zelfs als je slaapt nog met drugs bezig bent. Ik kreeg er koude rillingen van. Een eng en naar gevoel. Wie herkent dit. :smilingimp: :cry: :smilingimp: :wave: :confused: :)
e
essieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja hoor .....ik gebruik af entoe, maar als ik dan gebruik wil ik er ook goed voor gaan ook!!!
nou heb ik idd dromen gehad (lig je lekker te slapen) dat ik een lijn snatz nam, en dat ik dus helemaal spichtig wakker was in mijn droom...en nee dat is alles behalve vet natuurlijk!!
heb ook al eens een paar keer meegemaakt dat ik wakker werd, en dat het leek alsof ik nog in een droom naar mn werk ging...en dan pas rond 12 uur uit die fake droom ontwaken...dat vind ik echt het ergste wat je kan meemaken :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb wel ergere dormen meegemaakt, denk dat je bij dat soort dromen nog wel jezelf kunt identificeren, maar als dat niet lukt vind ik eht toch een stuk enger.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik herken het helemaal sneeuwuil.

in de periode dat ik met heroïne stopte was ik daar altijd mee bezig in mn slaap. ik had het poeder op alufolie maar kon nergens een aansteker vinden, de winkels waren gesloten enz. zodat het steeds nèt niet lukte.

ook een paar keer gedroomd dat het wel lukte om te roken in mn droom. in de droom was het lekker maar toen werd ik wakker met een klote gevoel zo van KUT ik heb het weer gedaan (terwijl het natuurlijk niet echt was).

nee het schijnt heel normaal te zijn heb ik gehoord van iemand uit de verslavingszorg, dat mensen dromen over dope en dan zijn het nagenoeg altijd frustrerende dromen waarin het verlangen niet bevredigd kan worden.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja heb dat ook gehad toen ik stopte met blowen (en dat is nog niet eens een harddrugs)

Alleen het lullige was dat ik toen dacht van, ach waarom probeer ik geen coke? Heb toen gedroomd dat er in de crackers cocaine zat en dat ik het helemaal geweldig vond!

Werd toen inderdaad ook wakker met de gedachten, wat heb ik gedaan?

(vraag me niet het verband tussen de crackers en coke)
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spacing ben, die crackers van jou zou ik graag een keer willen proeven, en het liefst als ontbijt op mijn nuchtere maag, wat ben jij culinair aangelegd zeg.... :wave:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#12
typisch van die coke ben. in mijn periode dat ik het het zwaarst had met stoppen droomde ik vaak over drugs en dan met name over snuifcoke terwijl ik vooral met heroïne methadon en benzo's bezig was en af en toe basecoke. ik snapte ook nooit waarom ik dan bijna altijd als ik over drugs droomde over snuifcoke droomde

TYPISCH :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spacing ben, die crackers van jou zou ik graag een keer willen proeven, en het liefst als ontbijt op mijn nuchtere maag, wat ben jij culinair aangelegd zeg.... :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, tsja als ik ze nog eens tegen kom in een droom zal ik je een seintje geven :wink:

typisch van die coke ben. in mijn periode dat ik het het zwaarst had met stoppen droomde ik vaak over drugs en dan met name over snuifcoke terwijl ik vooral met heroïne methadon en benzo's bezig was en af en toe basecoke. ik snapte ook nooit waarom ik dan bijna altijd als ik over drugs droomde over snuifcoke droomde
Klik om te vergroten...

Ik vraag me ook af wat dat is met die coke :confused:

Toeval?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klopt, ik heb ook een paar keer over coke gedroomd terwijl ik het zelf nooit heb gebruikt. :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee, dat kan gewoon weg niet :confused:

Cocaine is misschien de meest gebruikte harddrugs ofzo? Of is dat niet zo?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol :)
*
*Shi*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ken het ook ik droom zeker 3 keer per week hoe ik de weg naar het krijgen en gebruiken van sos afleg en als k t genomen heb voel ik me ook egt goed in de droom en lijkt en voelt het zo egt allemaal dat ik de volgende ochtend vaak helemala in de war ben
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik droom vaak over wietjes en plantjes swel fijn
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
owja uiteraard :grin: Dat vergeten mensen wel eens :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."