Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDromen over drugs

Dromen over drugs

38 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik droom vaak over wietjes en plantjes swel fijn
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
owja uiteraard :grin: Dat vergeten mensen wel eens :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, daar wordt je toch anders ook wel aardig ... ehm "anders" van na het eten van één plakje
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Alcohol :)
Klik om te vergroten...
jawel, maar er zijn maar weining mensen die dit vergelijken met drugsgebruik, ik denk ook niet bij ieder pilsje, so ff een dosis drugs naar binnen werken en als ik een lijn pak denk ik dat wel.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
klopt een joint kan je moeilijk roken zonder stoned te worden een biertje kan je weldegelijk drinken zonder dronken te worden (zeer hoogst waarschijnlijk aangeschoten)

Bij voedingsmiddelen die als drugs gebruikt (kunnen worden) ligt het er dus maar aan.

Ik denk dat daarom ook het verschil zo makkelijk te maken is tussen alcohol en wiet (alcohol hoeft geen drugs te zijn het roken van wiet wel)

Maarja wat ik mij dan afvraag ik is hoe men dan tegen het eten van spacecake aankijkt?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin: De cocaine dromen pff ik wou dat ik lekker ging paddo trippen in mn slaap :grin:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wou dat ik apotheekmedewerker in de jaren 50-60 was in mn slaap

is ook welns gebeurd geloof ik
b
blackmindedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Logisch, als je op dieet bent droom je toch ook over eten? hele tafels voor chocoladetaarten etc :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar de vraag is waarom je over coke droomt, ook als je het nog nooit hebt gehad.
S
SpitfireLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien verlangt iedereen wel onbewust naar coke :tongueout:

Ik droomde over xtc ; Ik ben met 2 vrienden van mij voor een maand aan het stoppen met harddrugs. Blowen alleen 's avonds en in het weekend. Maar ja, ik droomde dat ik hen tegenkwam en dat ze allebei een snackie van iemand hadden gekregen, en die zou elk moment kunnen gaan werken. En ik werd fét boos op ze, ik ging helemaal schreeuwen en shit. Zeggen dat ze zich niet aan afspraken kunnen houden etc. Maar dat deed ik eigenlijk alleen maar omdat ik zelf een snackie wou ! XD Ja, ik ben echt een egoïst in mijn dromen zie je maar weer !
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik ken het, droom vaak genoeg dat ik mezelf op mijn bed een joint zie roken, ach ja wel leuk. :stoned:
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo te horen ben ik niet de enige de droomt over dope. ik moet zeggen, sinds dat ik anderhalve maand geleden uit armoede ben gestopt droom ik niet meer over drugs maar als vanouds weer over nibbit rings en een pak melk. ik voel me echt een stuk beter. want dromen over drugs vond ik verschrikkelijk. in mijn opinie geeft het de status van je geestelijke en lichamelijke verslaving aan. En ik was behoorlijk ver heen. maar nu ik voor het eerst, wel uit noodzaak langzaam zelfcontrole over de coke begin te krijgen voel ik me een stuk beter en sterker. Dat neemt niet weg dat ik op zijn tijd best wel zo'n cullinair crackertje van spacing ben zou lusten.Mijn dromen gaven mij stof tot nadenken. Ik hoop bij jullie allemaal ook? je droomt hier niet zomaar over, alles heeft een rede.

ik groet jullie allemaal,
Keep it cool, don't be a fool.... :wave: :wink:

Sneeuwuil
S
SosjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb altijd zulke dromen over crack wanneer ik die avond daarvoor lekker bezig ben geweest, alleen nooit in dezelfde plaats waar ik woon, wel zelfde personen, zoekend naar geld, dan de crack, wil het regelen geefteen raar gevoel in je droom, maar kutte is dat ik altyd wakker word voor het gelukt is, en word ik wakker met een gevoel van ik heb zin in een trek :confused: en dan probeer ik werkelijk geld te regelen of bel ik mijn dealertje
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
*Shi* zei:
ik ken het ook ik droom zeker 3 keer per week hoe ik de weg naar het krijgen en gebruiken van sos afleg en als k t genomen heb voel ik me ook egt goed in de droom en lijkt en voelt het zo egt allemaal dat ik de volgende ochtend vaak helemala in de war ben
Klik om te vergroten...

deze ken ik ook,heel weird ja.
en als je wakker word voel je je ff echt van de kaart.
deze zondag werd ik nuchter wakker,was wel blij maar volgens mij was mijn lichaam totaal de kluts kwijt.
ik voelde me alsnog brak,mooie boel :rolleyes: :rolleyes:
K
KlotejunkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb echt vaak heel raar gedroomd over wiet, echt te raar gewoon :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had een paar weken terug ook een leipe drugs droom, eerst zat ik op een feest, en een meisje vroeg of ik mee naar boven ging om weetikveelwat te doen. Op een gegeven moment schreewt me moeder dat ze niet wilt dat ik sex boven heb. En ineens sta ik in me nakie :openmouth:

Dus ik trek snel kleren aan, en loop naar beneden. Toen was ik ineens buiten vet hard aan het rennen, en toen werd ik wakker.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja heb ik wel eens gehad..

meestal zijn dat dan drugs die ik nog nooit of in lange tijd niet meer genomen heb :confused:

zo heb ik eens gedroom dat ik poppers nam en ik begon op zo'n plein rond te lopen maar ik werd zo gelijk rondgezwierd voor een minuut ofzo..
heel raar..
deze week had ik ook paddo's genomen in mijn dromen maar dan gebeurde er weinig want tegen wanner ze zouden moetne werken werd ik wakker hehe
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dromen over coke heb ik regelmatig gehad. Altijd hetzelfde idee erachter, in de droom scoorde ik een goede hoeveelheid coke en vervolgens bleek het iets van bakpoeder te zijn ofzo. De coke die ik had gehaald had ''de geur'' niet, als ik coke heb en ik maak het sealtje(of iets dergelijks) open dan moet de geur me tegemoetkomen, gebeurt dit niet dan is er iets mis en dat is de clue van de droom.
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is alweer een tijdje geleden dat ik zo'n een heftige gebruikersdroom heb gehad... aangezien ik al een tijdje clean en nuchter ben....

Ik droomde dat ik weer terug bij af was en aan tafel zat en weer als een bezetene zat te snuiven en roken... Een beetje op mijn tong deed en vervolgens die onverzadigbare smaak van de overheerlijke flakes op mijn tong proefde...

De droom duurde voort en in mijn droom werd ik weer helemaal paranoia en ging weer de onverklaarbare idiote dingen doen die altijd deed als ik high was...

Uiteindelijk werd ik helemaal gestoord wakker en proefde nog steeds de smaak op mijn tong...

Ik heb veel heftige gebruikersdromen gehad....

maar deze was echt hardcore....

Groetjes Sneeuwuil :openmouth: :openmouth: :openmouth:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ikzelf heb er geen dromen over gehad, maar mijn vriend kan er goed over ijlen.
Hij lag laatst naast me en we waren aan het insukkelen en opeens begint hij te praten over coke.
'Wat moest je eigenlijk met die zakjes coke in het bos?'
'Je was toch niet iets stiekems aan het doen hé?'

Best grappig. Het vage eraan was dat de avond erna een vriend van hem zei dat hij ook gedroomd had over zakjes coke.
Volgens mij liep hij door een bos trots te zwaaien met een boterhamzakje vol met coke.

Echt apart, maar ik heb wel gelachen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."