Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel pakjes per dag/week/maand

hoeveel pakjes per dag/week/maand

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
t
tweetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste iedereen,

Hoeveel pakjes gebruik jij op een avond of bijvoorbeeld per week / maand en hoeveel betaal je er voor?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
vlak voor ik begon met stoppen, was het 1,5 tot soms 2,5 gram op een avond. Ik betaalde voor 1,5 gram 50 euro
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#3
gemiddeld 1 a 2 keer per maand en dan 1 of 2 gram

betaal 40 pg :mrgreen:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#4
een jaar geleden gebruikte ik 1 x p/m een gram of 4.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alles wat ik krijgen kan... (als ik in een cokegreed-bui ben)
anders probeer ik mooi clean te blijven, en als men hoofd raar doet, bezuip ik mezelf...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
0 (:
s
spacebeerLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 gram per 3 dagen, kocht 10 gram voor 250 omdat ik al genoeg had gehaald.

Nou heb ik vorige week LSD gedaan en ben ik gestopt met harddrugs.
ik wil misschien nog wel 1 x lsd doen verder niets.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat boeit dat nou?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is toch niet zo informatief? Laat staan interessant..
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#10
waar maak je je druk om?
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
weeee ik snuif 10 pakkies per dag ben ik nu stoer??

nah ik heb geen vast patroon.. soms 3 maand niet soms in eens 2 weekenden helemaal los ligt er maar net aan..
coke is een klote drug en alleen lekker als je teveel hebt gezopen "mijn mening"
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
alberthoffman zei:
coke is een klote drug en alleen lekker als je teveel hebt gezopen "mijn mening"
Klik om te vergroten...
Daar heb je speed voor :beer:

OT: Ik gebruik helemaal 0 pakjes... Heb begrepen dat ik dat ook maar beter zo moet houden :wink:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
2-3 pakjes per weekend maar ga er is een tijdje mee stoppen, word een beetje duur.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Armani7 zei:
2-3 pakjes per weekend maar ga er is een tijdje mee stoppen, word een beetje duur.
Klik om te vergroten...

Kmoet altijd spontaan lachen als ik zoiets lees.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb helemaal niet een vast ritme ofzo daarin.
Heel lang geleden kocht ik wel is een grammetje.

Toen was het niet meer te krijgen.
Nu ken ik het wel weer krijgen,maar ik heb geen zin in coke (Behalve als het gratis is)

In de toekomst zal ik mischien nog wel is een keer wat halen,maar dat zal niet snel zijn dus :wave:

Ps. Betaalde 40 voor een gram.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
El Retro zei:
Armani7 zei:
2-3 pakjes per weekend maar ga er is een tijdje mee stoppen, word een beetje duur.
Klik om te vergroten...

Kmoet altijd spontaan lachen als ik zoiets lees.
Klik om te vergroten...

proberen te stoppen maar of dat gaat lukken :P toch al van zondag geen pakje meer gaan halen, dat is al een prestatie :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
weer zon wannab ik benster topic flikker toch op
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kim zei:
weer zon wannab ik benster topic flikker toch op
Klik om te vergroten...

je hebt wel wat met flikkers he :P
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
heel verschillend..ligt eraan of ik door de weeks moet werken en in het weekend waar we heen gaan..
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op mijn hoogte punt ardig wat nu heb ik een of twee pakjes per week bij me om te snuiven als ik zin heb. roken doe ik 1 per maand e dan grammetje of 3 a 10 ligt aan hoeveel ik die dag verdient heb. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."