#1
lysergine25 zei:Miriam zei:Op mijn hoogte punt ardig wat nu heb ik een of twee pakjes per week bij me om te snuiven als ik zin heb. roken doe ik 1 per maand e dan grammetje of 3 a 10 ligt aan hoeveel ik die dag verdient heb.![]()
bij Albert Heijn verdien je nooit genog voor deze hobbie mag ik je vragen wat je dan wel doet voor de kost ?
![]()
natuurlijk, maar je had de vraag al gesteld voor dat ik antwood kon geven
