Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe word cocaine versneden??

Hoe word cocaine versneden??

46 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
S
SNOLid
01-01-2024, 00:00
#1
krijt is ALTIJD versneden, anders is 't geen krijt.

en coke versnijden met TL buizen? doe 's normaal .. dat is een typisch broodje aap verhaal.
a
adjLid
01-01-2024, 00:00
#2
kun je dan ook uitleggen wat ze precies met krijt bedoelen, en kristall en flex en welke nou de beste is.

kreeg krijt aangeboden dus ben erg benieuwd..
S
SNOLid
01-01-2024, 00:00
#3
'flex' bestaat niet ..

je hebt eigenlijk 3 soorten coke,

flakes, kristal & krijt.
het verschil tussen flakes en kristal zit em in de structuur van de coke.
flakes herken je aan de 'schubben' en kristal aan de glinstering.
krijt is versneden flakes/kristal.

vaak heeft men t ook over vingers/fingers, dat is vrijwel NOOIT pure coke omdat 't 'geslikt' wordt door bolletjesslikkers en zo over de grens gebracht. en doordat 't toch verpakt moet worden, is de verleiding vaak groot om 't nog ff te versnijden.
Maar 't komt wel 's voor dat er pure coke in zit.

en om nog even terug te komen op manitol, dat is GEEN laxeermiddel voor volwassenen. manitol is laxeermiddel voor babies, en bij extreem hoge doses werkt t laxerend voor volwassenen, maar t lijkt mij sterk dat iemand 15gr manitol wegsnuift.
manitol is een zoetstof met een laxerende werking voor babies.
a
adjLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus als ik echt goeie coke zoek moet ik op zoek naar flakes of kristakl.

het is me nu een stuk duidelijker...bedankt voor de info
S
SNOLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, maar je kan niet op het 'uiterlijk' van de coke afgaan.
het beste is een grammetje te kopen, uitkoken en dan weet je wat voor coke je hebt. maar dan nog bestaat de kans dat als je terug gaat naar de dealer, dat je andere coke krijgt :wink: haha
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand vertelde me ooit dat sommige coke met ketamine versnijden :grin:

ja geloof je het zelf vriend
r
redouaneLid
01-01-2024, 00:00
#7
waar kan ik lidocaine kopen
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
redouane zei:
waar kan ik lidocaine kopen
Klik om te vergroten...

Beroof een tandarts.

Nee even serieus, lido is nu minder populair aan het worden in de medische wereld, ze hebben iets anders (kan even niet op de naam komen). Bij webshops en de betere smartshop kun je er wel aankomen. Manitol is iets makkelijk om aan te komen, maar dat zal bij jou in de buurt misschien anders zijn. Versnijden is voor honden hè :wink: :wave:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lidocaine is toch inmiddels verboden voor particulieren om te kopen?

Manitol en cafeine zijn in het oosten populair, met name de eerste. Cafeine heeft eveneens een stimulerend effect waardoor het coke-effect heviger lijkt te zijn. Te veel cafeine is echter duidelijk merkbaar.

Manitol is een suiker en kan daardoor gaan plakken wanneer het warm wordt, bijv. in de zomer of in je kontzak bij een feest.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#10
procaine om mee te versnijden is nog legaal, ik kon het ieg kopen hier. Lidocaine niet. Pro als versnijder is rommel, kan ervoor zorgen dat je eerder reen harstilstand krijgt.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
SNO zei:
krijt is ALTIJD versneden, anders is 't geen krijt.

en coke versnijden met TL buizen? doe 's normaal .. dat is een typisch broodje aap verhaal.
Klik om te vergroten...
ter duidelijking wil ik zeggen dat niet alle coke versneden is met tl lampen , het zijn meestal kleine dealertjes die kleine hoeveelheid doorheen gooien
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
creatine misschien? Is een geur- en smaakloos perfect hagelwit poedertje, ideaal voor dat soort doeleinden.
b
beunhaas eindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#13
het lijkt mij niet gezond om coke met tl buizen te versnijden.. in tl buizen zit namelijk kwik. ik denk dat het helemaal niet de bedoeling is om coke te versnijden met tl buizen, maar het wel veel voorkomt omdat het tegenwoordig zo'n bekende mythe is. kan me best voorstellen dat een een stelletje frikandellen zijn die ff snel geld willen verdienen en wat tl-buis door hun coke heen pleuren en doorverkopen.
correct me if i'm wrong
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#14
sjonge jonge wat een gezwans hier allemaal...
Iedereen klets uit zijn nek en gelooft z'n eigen verhalen.

Het meest wordt cocaïne versneden met witte poeders die erop lijken, zoals bakpoeder, poedersuiker en manitol (een soort suiker). Ook wordt er nog wel eens cafeïne of lidocaïne in de samples gevonden. Cafeïne heeft een licht stimulerend effect. Lidocaïne wordt door tandartsen gebruikt om lokaal te verdoven. Door met lidocaïne te versnijden denkt de gebruiker dat hij goede cocaïne heeft. Het heeft immers een verdovende werking wanneer het op de tong of het tandvlees wordt gesmeerd. Als je poeder dus een goede verdovende werking heeft in de mond hoeft het dus niet per defenitie goede coke te zijn.

Bron: http://www.unitydrugs.nl/index.php?page ... ub=cocaine

Mijn persoonlijke tip:
------------------------

Versnijd niet met lidocaine... Lidocaine vind je voornamelijk in geneesmiddelen bv dafalgan.
Drugs en geneesmiddelen gaan NIET samen !

Ik kreeg van mijn ex dealer altijd een zakje poeder bij mijn coke.
1gram coke en 1 gram poeder. Dit poeder was knalwit, maar paste zich aan aan het kleur van de coke waarmee je het mengde. Ook het poeder gaf een oppeppend gevoel..
Dit versnijdingsmiddel zoals ik het altijd noemde diende ervoor om naar gelieven bij de coke te mengen. Net zoals je het wou. Want de coke die hij verkocht was echt zuiver en veel te zwaar om puur te snuiven. Was zelfs een geval bekend van een hartaanval in de buurt. De dealer is ondertussen opgepakt, vrijgelaten en gestopt. Voor zover ik weet...

Ps: Het poeder bestelde hij uit marokko en koste mij 1 euro per gram. Ik gebruikte het wel niet volledig op, mengde een gram coke met 0,40 van het poeder. Waar te vinden? Dunno... Use google.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
beunhaas eindhoven zei:
het lijkt mij niet gezond om coke met tl buizen te versnijden.. in tl buizen zit namelijk kwik. ik denk dat het helemaal niet de bedoeling is om coke te versnijden met tl buizen, maar het wel veel voorkomt omdat het tegenwoordig zo'n bekende mythe is. kan me best voorstellen dat een een stelletje frikandellen zijn die ff snel geld willen verdienen en wat tl-buis door hun coke heen pleuren en doorverkopen.
correct me if i'm wrong
Klik om te vergroten...
als mensen willen weten waarom tl buis, ouwe treinen van ns hebben op sommige toilets en gangen tl lampen staan, die kun je gewoon eruit halen, afbreken en doorheen gooien zodat het als kristallen eruitziet, makkelijker kan het niet voor een junkie
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
on-zin
c
crackerrLid
01-01-2024, 00:00
#17
tering he, al dat gezwans over die kut-tl-buizen....

supermix? turbomix?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#18
volgens mij als je met tl-lampen kristal toestanden versnijd, en iemand snuift dat, zal er bloed uit zen neus komen, heb ik horen zeggen, heb ik nog weten bij speed doen,

wat mensen toch niet doen om toch maar beetje meer geld te winnen

verkoop of gebruik je coke puur of toch bijna puur, ga niet rotzooien met the white gold !
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#19
omdat ik diabetes heb moet ik elke dag lidocaine op me buik smeren . voor mij is het dus easy om aan te komen
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#20
yellowmoon zei:
flashkop zei:
tl-lampen is echt de grootste onzin ter wereld, waarom zou je je coke met een tl buis versnijden in godnaam?
Klik om te vergroten...

ja ooit coke aan drugstest gestuurd ik ben zelf dealer geweest vriend vertel mij nou niet wat er allemaal in zit :)
Klik om te vergroten...

Vast wel. Stel je voor dat ik mijn coke wegbreng om te laten testen en er blijkt dan tl buis in te zitten, dan kom ik een half uur op je kop rammen zonder moe te worden. En ik denk nog wel meer mensen.

Onzin dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."