Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"op 't station in utrecht verkopen ze over t algemeen geen snuif coke .."
"krijt is ALTIJD versneden, anders is 't geen krijt. en coke versnijden met TL buizen? doe 's normaal .. dat is een typisch broodje aap verhaal."
"'flex' bestaat niet .. je hebt eigenlijk 3 soorten coke, flakes, kristal & krijt. het verschil tussen flakes en kristal zit em in de structuur van de coke. flakes herken je aan de 'schubben' en kristal aan de glinstering. krijt is versneden flakes/kristal. vaak heeft men t ook over vingers/fingers, dat is vrijwel NOOIT pure coke omdat 't 'geslikt' wordt door bolletjesslikkers en zo over de grens gebracht. en doordat 't toch verpakt moet worden, is de verleiding vaak groot om 't nog ff te versnijden. Maar 't komt wel 's voor dat er pure coke in zit. en om nog even terug te komen op manitol, dat is GEEN laxeermiddel voor volwassenen. manitol is laxeermiddel voor babies, en bij extreem hoge doses werkt t laxerend voor volwassenen, maar t lijkt mij sterk dat iemand 15gr manitol wegsnuift. manitol is een zoetstof met een laxerende werking voor babies."
"ja, maar je kan niet op het 'uiterlijk' van de coke afgaan. het beste is een grammetje te kopen, uitkoken en dan weet je wat voor coke je hebt. maar dan nog bestaat de kans dat als je terug gaat naar de dealer, dat je andere coke krijgt haha"