Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"original 69"
"coke is er toch in verschillende soorten, krijt, kristall en flex wat is nou het verschil. als je krijt hebt weet je dan zeker dat het puur is of kan dit ook nog versneden zijn?"
"en wat zijn de verschillen tussen deze 3 soorten?"
"kun je dan ook uitleggen wat ze precies met krijt bedoelen, en kristall en flex en welke nou de beste is. kreeg krijt aangeboden dus ben erg benieuwd.."
"dus als ik echt goeie coke zoek moet ik op zoek naar flakes of kristakl. het is me nu een stuk duidelijker...bedankt voor de info"