Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zijn er mensen die ook laatste tijd bagger spul krijgen.. waardoor je genoodzaakt bent om meer te gebruiken"
"fc zei: melissa zei: NiceFeeling1234 zei: 2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg... Klik om te vergroten... hiero ook kerel 7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg... nu halen we t net met 3 en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt.... alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is.... Klik om te vergroten... Ik heb 6 maanden alle dagen bijna gesnoven, ongeveer 1 a 2 gr per dag , na enkele weken neusproblemen , dan maar 1 dag genomen 2 dagen stoppen om neus te laten recupereren etc....tot ik het beu was van de pijn aan neus (allerhande neussprays , antibioticum, neuszalven , lauw water met zout), ook mijn gedrag ging flink veranderen, als ik gesnoven had was ik very in de mood for sex, ook was ik vriendelijk en kon het met iedereen goed vinden, was actief en 100 man sterk,maar de 2 dagen erna was ik niet te doen , agressief , ruzie met mijn verloofde die ook altijd meedsnoof, kortom ik wilde stoppen , en om volgende redenen, 1. teveel neusproblemen2.je relatie gaat kapot.3.je verwaarloost je verplichtingen .4.je voelt je 1 dag goed 2 dagen slecht zelfs depressief en angstig.5 en vooral het is zijn geld niet waard , ik had nochtans heel zuivere sos, mengde hem zelfs af met wat metanol aangzien ie te zuiver was.Ik betaalde niet voor mijn sos aangezien ik hem kreeg als percentage op de deals. ik ben nu al1.5 maand gestopt, en ben heel blij voel me beter in mijn vel en ben blij dat ik van die rotzooii af ben ......ik vind het jammer dat sommigen 45 euro geven voor 1 gr goeie coke, want dat betaal je voor goede cristal degenen die je op straat of in disco koop is coke van 45 EUROdie ze x2 mengen met metanol , of supermix of suiker, dus de dealer maakt van 1 gram 2 Conclusie ZELFS DE BESTE COKE IS ZIJN GELD NIET WAARD EN MAAKT JE KAPOT Klik om te vergroten... Sinds wanneer mixen we sos met METHANOL... je bedoelt vast mannitol"
"tering he, al dat gezwans over die kut-tl-buizen.... supermix? turbomix?"
"Wie weet waar ik op het i-net kan vinden wat de volgende bereidingstappen zijn, om coca-base>>kristaliseren. Heb de zoek optie al gebruikt maar kan er niets over vinden :P"
"4 ton coke.. is altijd nog 4000 kilo coke..."
"zowiezo wordt het nog uitgekookt he.. alle diesel word eruit gekookt zeg maar... check dit maar http://www.youtube.com/watch?v=jbuNCoXpOGE"
"van de mannelijke, wordt hasj uitgeklopt?! neem ik aan [/img]"
"wat zou je zeggen van deze plant, heb de foto trouwens zelf gemaakt.."
"naa, van deze plant wordt er dus hasj gemaakt.."
"haha... als ik melk koop en het is wit gooi ik het ook weg..."