#1
tl-lampen is echt de grootste onzin ter wereld, waarom zou je je coke met een tl buis versnijden in godnaam?

flashkop zei:tl-lampen is echt de grootste onzin ter wereld, waarom zou je je coke met een tl buis versnijden in godnaam?
kdacht dat ze eerder lidocaïne gebruiken, zo'n spul van de tandarts dat zelfs familie is van de cocaïne en plaatselijk verdoofdDzy zei:En met Codeïne, dat verdooft namelijk zodat mensen denken dat het goede coke is.
:Pyellowmoon zei:tl lampen, paracetamol zijn mijn favoriete
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."