Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"..."
"hoe merk je dat je speed hebt gekregen ipv coke?"
"waarom geen vrouwen?"
"Koop altijd bij dezelfde en is altijd ok, maar dit keer voelde het echt heel anders. Speedy, veel hartkloppingen etc en kon idd niet slapen. Was die keer volgens mij in ieder geval versneden met speed."
"ja vond ik ook! Blijkt dat degene waar ik het had gehaald het dit keer ook bij iemand anders vandaan had. Hij was er ook niet over te spreken."
"Hoi, Ben nieuw op dit forum. Ben een moeder van 36 en heb 2 kinderen van 2 en 5. Worstel al een tijdje met een cokeverslaving, waar niemand vanaf weet. ook mijn partner niet. Was benieuwd of er nog meer ontaarde moeders zijn. Ben gek op mijn knderen en man, ze komen niks te kort. Maar af en toe moet ik uit de band springen zeg maar. Voel me best eenzaam hierin en schaam me er ook voor, maar besef me dat ik ook niet kan stoppen. Zou graag wat lotgenoten "spreken" XX"
"Ben er al mee bezig. heb afspraak bij de Brijder. Maar besef me dat ik het hem wel moet vertellen, want alleen red ik het niet. rare spiraal, als ik het niet vertel zal ik hem kwijtraken en als ik het wel vertel, misschien ook, maar dan is er wel een kans. En inderdaad hij houdt heel veel van me, dus dan zou hij me moeten steunen."
"Jeeezus zeg, wat ben jij een enorme eikel! Alsof je zelf een heilig boontje bent. Rot op. Dit is geen opbouwende kritiek. Waarschijnlijk ben je zelf zo stoned als een garnaal, ga zelf lekker afkicken.."
"Basen doe ik echt niet. Gelukkig. Maar je doet wel alsof je alle wijsheid in pacht hebt. Heb je zelf ervaring met de Brijder? Je bent behoorlijk hard, maar wel duidelijk en het zijn uiteraard allemaal dingen die ik zelf ook al had bedacht."
"Als je het dan zo goed weet, waar moet ik dan wel heen? Want alleen en eventueel met een beetje steun van, ga ik het niet redden. Mijn zus (die ik in vertrouwen heb genomen) raad mij ook een privekliniek aan."