Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En zou je dan niet eens gaan nadenken over je gebruik of niet? Doe toch wat beters met je leven, ik gun het je van harte..."
"Frisko zei: sos zelf blinkt ook.... weggegooid?????? gekkkkkkkkk!!!!!! 4 shame 4 shame Klik om te vergroten... Wie weet was het tl-buis. Maar het kan ook goed gewoon Kristal zijn geweest."
"Hyperdrive zei: Delirium zei: Nou, ik heb wel eens gehoord van coke die versneden was met diamanten om het te laten glinsteren, waardoor het net supergoede coke leek. Kijk maar uit wat je snuift! Klik om te vergroten... Knappe jongen die een diamant verkruimelt en met coke versnijdt... Grammetje coke voor 300 euro wordt het dan zeker Klik om te vergroten... Ooit geprobeert diamant te verkruimelen? Diamant is het hardste materiaal op de wereld, denk maar aan een diamantboor, hoe wil je dat in hemelsnaam verkruimelen??"
"acidboy zei: Ehv2008 zei: Ooit geprobeert diamant te verkruimelen? Diamant is het hardste materiaal op de wereld, denk maar aan een diamantboor, hoe wil je dat in hemelsnaam verkruimelen?? Klik om te vergroten... Ultrahard fullerite is een koolstof die harder is dan diamant, kan geloof ik zelfs gebruikt worden om nog hardere stoffen te maken. Maargoed, beetje off topic .. Klik om te vergroten... Tja, weten we dat ook weer"
"Stelletje sukkels, snuiven jullie jezelf maar kapot. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen als je van een onbekende iets koopt, wie weet zat er tl-buis bij, of van dat soort onzin, nou voor alle gierige mensen, snuif maar lekker op dan, hoop dat je kapot gaat kut junkies."
"El Retro zei: 89.3% Klik om te vergroten... Hoe komt iedereen op 89,3%? Heb het hier al meermalen zien staan op het forum, maar hoe kom je op zo'n getal?"
"Adrenochroom zei: Of misschien is er wat anders gebeurt Mister Soa? Klik om te vergroten..."
"Frey zei: Uhu, ma ik zou het meer willen doen voor de cocaine. Het is gewoon dat het idee vn snuiven mij een beetje afschrikt. Daarom, in een joint draaien, lijkt mij "eenvoudiger"/"minder erg". Maar de effecten zijn dus miniem? Klik om te vergroten... Je kan beter snuiven, van coke roken gaat heel de gebit naar de klote, en dat is erger dan dat je je neusbotje weg snuift."
"atbboy zei: S0s_90 zei: ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine? Klik om te vergroten... Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan. Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB. Klik om te vergroten... Je weet dat er nu een rechercheur zit mee te lezen? Moet je vooral hier uitgebreid lopen vertellen hoeveel je gebruikt hebt, heeft hij een mooie indicatie voor de officier van justitie als hij zich buigt over je ontnemingsvordering. Dat betekent dus dat hij een mooie schattig kan maken van je inkomsten en uitgaven, en dat bedrag mag jij mooi allemaal terug gaan betalen. Dus ik zou zeggen, niets meer opmaken en begin maar vast te sparen."
"userkeMM zei: Hallo allemaal, Ik vertrek dinsdag op reis naar Mexico maar ik zou ervoor nog eens lekker willen sossen... Ik ga met mijn schoonouders en mijn vriendin maar ik heb schrik dat ze mij op de vlieghaven argwaan beginnen krijgen. Ik ga NIETS meenemen ofzo maar kan het zijn dat drugshonden op de vlieghaven beginnen te flippen, resten van coke in mijn portefuille of mijn kleren ..... ? Klik om te vergroten... Nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je daar niet opgepakt wilt worden, ze staan daar op het vliegveld(wij landde in Puerto Vallarta)met drugshonden en M-16's klaar. Ik heb toen zelf een brok hasj meegesmokkeld maar ik begon toch stiekem wel te zweten, was ook pas 16 jaar toen. Die honden hebben langs me afgelopen en roken niks, hoe dat met coke zit weet ik niet. Maar het lijkt me in ieder geval niet dat ze iets gaan ruiken omdat er restjes coke in je broek zitten, je vliegt immers niet naar Dubai, daar ga ik al helemaal nooit meer naartoe, bekijk dit nieuwsbericht hieronder maar eens. http://frontpage.fok.nl/nieuws/87540 Dessalniettemin, je kan nooit voorzichtig genoeg zijn dus trek schone kleren aan en zorg gewoon dat je niets illegaals bijhebt, dan komt het wel goed."