Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, H is niet de meest verstandige drugs om te gebruiken. Niet dat ik mensen veroordeel die dat wel doen, dat moeten ze lekker zelf weten, maar voor mij is het in ieder geval niks. Eén keer genomen: véél te lekker! Dat hoefde ik niet meer... ArieKanariE zei: mensen stoppen niet zomaar een spuit in hun arm, 99 van de 100 keer is dat pas een stap die na een langdurig proces van oraal of inhalerend gebruik, wordt bereikt en ja dan is het wel duidelijk dat je een flink probleem hebt .. Klik om te vergroten... Dat van dat 'flinke probleem' weet ik zo net nog niet. Een spuitje op zijn tijd kan best lekker zijn (sos althans)."
"Hoeveel had je precies gedronken? Na inname van alcohol en coke vormt zich cocaethyleen, en dat kan behoorlijke vergiftigingsverschijnselen met zich meebrengen als er maar genoeg van in je lichaam zit."
"Miriam zei: Waarom zou je dat willen elke dag Dan is t niet lekker meer das zonde van t geld. Klik om te vergroten... Gequote voor de waarheid. Deed ik eerst ook, iedere dag meerdere grammen er door heen (wel al 5 jaar geleden hoor) maar idd, er is dan niets meer aan. Tolerantie gaat skyhigh. Nu doe ik het een paar keer per week, en dan weer enkele maanden niet. Gaat prima zo. Maar ik realiseer me wel dat ik destijds flink op het randje van versalving heb gezeten. Ruzie met mijn ouders, agressief, niets meer uitvoeren, brak op mijn werk verschijnen, enz enz. Toen kwamen mijn ouwe lui er ook nog eens achter en toen was het hek natuurlijk helemaal van de dam."
"Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden. Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één."
"kimberly17 zei: Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP ! Klik om te vergroten... Tja... De eerste paar jaar is speed inderdaad fantastisch. Als ik het tegenwoordig neem dan heb ik drie dagen later geheid visite van de schaduwventjes. Ze zijn wel niet echt en dat weet ik, maar het blijft toch een kutervaring iedere keer weer. Misschien gaat dat bij jou anders maar ik betwijfel het. Speed is leuk (ik doe het nog steeds, weliswaar in mindere mate dan vroeger) maar hoed je voor dit soort uitspraken. Het kan wel eens een zwaardere impact op je hebben dan je vermoedt. (Met deze post hoop ik trouwens geen speedfreaks tegen het hoofd te stoten. Dat is niet mijn bedoeling, maar speed benader ik tegenwoordig niet meer met zo'n harmless fun-instelling --voor zoverre dat mogelijk is met hd-- als vroeger.)"
"Ja, ik zeg natuurlijk ook niet dat iedereen maar meteen spuiten in zijn arm moet gaan duwen Ik doe het ook maar eens in de zoveel tijd, meestal snuif ik, het is namelijk wel een tikkeltje heftiger dan doorgaans."
"Acetonewash. Rest delen door starthoeveelheid. Tadaa!"
"Frisko zei: bobo1234 zei: Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker. Klik om te vergroten... hahahahahahahahahah zeg dat u dealer een NOOB is!!! verdoven tss je vingers!! Klik om te vergroten... Dat is idd ontzettend onzinnig. Dan zou je die troep bv ook op je nek kunnen smeren om een flash te krijgen."
"Stylus zei: als ik me niet vergis is coke een serotonine antagonist? (als ik het fout heb, just tell me) zou het niet kunnen dat aangezien hij een first time user is, een serotonine syndroom heeft opgelopen? ik heb iets dergelijks gehad na een combo van DXM en speed, en ik herken zijn klachten wel. Klik om te vergroten... Volgens mij is coke een dopamine antagonist. [edit] Ik weet dit eigenlijk niet zeker. Sos is in ieder geval een dopamine reuptake inhibitor, en serotonin antagonist wordt gedefinieerd als "to inhibit the action at serotonin receptors." Of de twee termen zonder meer inwisselbaar zijn durf ik eigenlijk niet te zeggen. Heeft iemand hier een duidelijker uitleg over?"
"Frisko zei: TheChippy zei: Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden. Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één. Klik om te vergroten... omg waarom spot ik hier leugens??????????? Klik om te vergroten... Ik weet niet wat jij meent te spotten?"