Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"barry zei: njah die rillingen heb ik nog niet dus het zit wel goed :9 Klik om te vergroten... Jaja...dream on! Die rillingen krijg je pas als je al heel ver heen bent en geen alcohol meer in je lichaam hebt. Een klein rekensommetje... Jij drinkt door de week minimaal een halve fles tequila per dag...dat is dus 35 cl a 40-45% alcohol...wat tevens hetzelfde is als 7 a 8 halve liters bier. Om de alcohol uit 1 halve liter bier af te breken heb je rond de 3,5 a 4 uur nodig. dit houdt dus in dat jij nooit nuchter bent. Je hebt dus altijd wel enige (rest)alcohol in je lijf. Probeer nu eens om een maandje helemaal niks te drinken. Kijken wat er dan gebeurd. En dat er mensen zijn die meer (zeggen te) drinken..tuurlijk... Keith Richards heeft waarschijnlijk ook meer dope gehad dan de meesten op dit forum....so what?"
"Met uppers haal ik dagen door en kan dan vervolgens niet slapen...hoewel ik nog hyper ben....de noodoplossing is dan rohypnol en oxozepam en sinds korst fentanyl"
"3-mmc werkt inderdaad langer dan coke. Coke geeft je die eerste rush maar zakt vrij snel weer in. 3-mmc geeft een mindere rush maar werkt wel een stuk langer door, vooral je regelmatig bij pakt. Dan krijg je toch wel een flinke rush....zeg vanaf 400 mg. De geilheid is bij mij meteen aanwezig en houdt lang aan. Heb laatst nog 24 uur lang gemasturbeerd...pik viel er bijna af. Alleen klaar komen blijft moeilijk....kan wel ff duren"
"Hiermee bedoel ik dat ik als ik speed, coke, mdma etc. neem...de scherpe kantjes ervan af zijn... Ik ga nooit echt hard...doordat ik seroquel slik...."
"Daarom stop ik ook met alle zooi en houdt het op een pammetje als ik niet kan slapen, Was wel nog van plan om 70 jaar oud te worden en op deze manier gaat het nou niet bepaald lukken."
"Re: hey gabberkop18 zei: nouw ik weet de naam niet meer maar er was iem hier die zei 3 mm en de lengte van je bankpas heb je toch echt rotzooi men eerste keer snoof ik lijntje van 3 a 4 cm en in de midde 5mm en zo smaller worden --:::--- zoiets ongeveer en heel men lijf tintelde en men tande en bek keel en neus en kop verdooft was wel echt chil Klik om te vergroten... Met een dikte van 3 mm en een lengte van 7 a 8 cm voor mijn eerste lijn kom ik een heel eind. Als ik een tijd niks heb gehad is een lijntje van 5 a 6 mm voldoende. (incombinatie met alcohol)"
"Mijn fetisch zijn vrouwen in leren rokken en broeken...die weten hoe ze ze moeten dragen...plus bondage.. Ik heb dus de, voor mij, perfecte vrouw. Geen porno nodig."
"Wij nemen 3mmc en neuken gelijk...ben je gelijk de eerste druk kwijt....Daarna bijpakken en genieten van elkaars lijf en dat overweldigende geile gevoel...spelen met elkaar en elkaar opgeilen. Soms nog een cialis er achter aan en kijken of een 2e neukpartij wil lukken (lang niet altijd)"
"Benzo...en 3-MMC..had ik me ook al bedacht. De tolerantie begint de klauwen uit te lopen. Laatst nog met vriend 5 gram snelle op een avondje erdoor gehaald, met een paar snoepjes en een tray bier. Ik denk tevens dat ik een aardige seksverslaving heb. Het lukt me steeds vaker om een uurtje of 24 te masturberen."
"Hey luitjes, Ik ben vandaag in de experimentele modus. Ik heb de afgelopen maanden, na een aantal jaren zonder enig gebruik, wat RC's aan geschaft. Mijn laatste ervaring was met 3-mmc. Dir blijkt echter nier mijn ding want als je het snuift dan merk je al heel snel dat de pauzes tussen bijpakken steeds korter worden en je niet meer die piek van die eerste paar lijnen bereikt. De eerste keer heb ik er op een avond en nacht een hele gram doorheen gejast... de tweede keer 2 gram op 1,5 dag tijd...in combinatie met alcohol. Kortom... niet zo'n goed idee voor mij. Ik ben rond een uurtje of 4 begonnen met een nieuw experiment. Ik wilde wel eens etizolam proberen en heb gisteren1 mg genomen. Dat deed dus niets. Vanmiddag begonnen met 2 mg en heb naderhand nog 2 mg bijgepakt. Effect wederom nul, komma, nul. Ergo tijd voor wat anders. Ik heb net 2 capsules van 50 mg 2-FMA in 1 keer genomen en ben benieuwd of dit meer effect heeft. Dit was ongeveer een klein half uurtje geleden en ik begin nu langzaam al wat effecten te merken. Meer energie,focus en heb absoluut geen vaag gevoel. Het voelt een beetje als speed/mdma light. Ik drink er overigens wel nog bij. Ik heb morgen en overmorgen vrij...dus heb plenty of time om bij te komen. Wat is overigens de meest effectieve manier om etizolam in te nemen? Heb nu alles onder mijn tong ingenomen maar ik heb de indruk dat dat het hem niet gaat worden. Dan had ik die 4 mg ondertussen wel moeten merken. Ik houd jullie op de hoogte."