Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke op het vliegtuig

Coke op het vliegtuig

66 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht dat je een lijn had gelegd van de neus naar de staart maar het is een stuk minder interessant. Gewoon domweg smokkel en ik vraag me af of het daar niet goedkoper en beter is. Maar goed ik hoef niet meer te gebruiken en hoef ik dit soort rare fratsen ook niet meer uit te halen met alle risico van dien.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind je een debiel
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke is daar bereslecht en ikke u ook. dacht misschien om leuke tips te krijgen. maja fuck it
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
bartje_v zei:
Ik dacht dat je een lijn had gelegd van de neus naar de staart maar het is een stuk minder interessant.
Klik om te vergroten...

Haha, kan alleen maar bij lijnvluchten he.

OT: Vind het niet echt een hele slimme zet, en zeker niet als het gewoon gaat om een beetje coke om de vakantie door te komen ofzo. En als je het dan doet moet je ook wel kalm blijven en juist niet gaan lopen stressen, want dan val je vroeg of laat door de mand en ben je zwaar de sjaak.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
DAVID0FF zei:
Coke is daar bereslecht en ikke u ook. dacht misschien om leuke tips te krijgen. maja fuck it
Klik om te vergroten...
leuke tips...
Had je ook leuke tips gewild als je in een spaanse cel gezeten had?
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb 8 maand in barcelona gezeten voor inbraak geen tips nodig maat
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inbraak ?
Dan hadden ze je verdomme 8 jaar op moeten sluiten loser.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik voel meer voor afschieten met een Luger.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
kiekert zei:
Ik vind je een debiel
Klik om te vergroten...
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik denk dat 95% van de smokkelaars gepakt word door hun zenuwachtigheid (in de toekomst zullen ze daar hartslagmeters voor gebruiken enzo) kan je door coke te snuiven perfect a l'aise door de douanepost heen dansen?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
You dropped the soap.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#12
"De hel van Tanger" al gezien? :grin:
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallo voor 4 gram zetten ze je echt niet vast hoor, ja in Singapore misschien. Ik vindt het wel een creatieve manier :grin: Maarja als je tas door de x-ray komt kunnen ze het wel zien :(
B
BonoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pff wat een risico neem je dan zeg. Wat nou als ze met drugshonden hadden gestaan?
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#15
elke tas gaat toch door de x-ray?
en kunnen ze drugs daarop zien? dacht dat dat enkel metaal was en dat x-ray meer voor evt bommen en wapens is... kan me vergissen.
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#16
Smokkelen achterlijk... van waar komt da na wer? en inneens 15-20 kilo he waarom ni he.
B.O.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee x-ray kan niet alleen metaal onderscheiden, ook kunststoffen en organische materialen.
Natuurlijk is de kans heel groot dat zoiets totaal niet opvalt.
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#18
4 fmp zei:
Nee x-ray kan niet alleen metaal onderscheiden, ook kunststoffen en organische materialen.
Natuurlijk is de kans heel groot dat zoiets totaal niet opvalt.
Klik om te vergroten...
Kunstoffen zijn bijna per definitie organische materialen...
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bono zei:
Pff wat een risico neem je dan zeg. Wat nou als ze met drugshonden hadden gestaan?
Klik om te vergroten...
Als er geen coke resten op de buitenkant van de shampoofles zitten ruiken die honden niks hoor
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb laatst 4g meegenomen opt vliegtuig naar Santa Cruz (canarische eilanden dus binnen de EU) na men maat van daar zij dat er weinig controle is. Eerst goed verpakt, dan in 2 condooms en dan in de shampoo gestoken. Wel wat gestrest maar uiteindelijk ging alles heel vlot.
Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet?

joo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."