Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat kan ik doen ??

wat kan ik doen ??

48 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ayahuasca, geloof me Ayahuasca

dat zal je redden, je zei misschien ooit ik heb nu een wonder ofzo nodig (klinkt lekker film dramatisch).
maar echt dat kan heel veel voor je doen.

ghost
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik woon in belgië en gebruik sinds de laatste 3 maanden iedere dag coke (werkloos sinds februari, toen is de opmars gekomen), ik heb een grote erfenis geerft wat mij onbeperkt ruimte heeft om te doen wat ik wil.

maar ik gebruik ondertussen al 5gr coke op een dag, ik weei niet meer wie ik ben, iik heb in mn leven al veel naar drugs gegrepen omdat ik nooit de problemen .ik weet zelf niet hoe ik eruit ga geraken,
ik ben bang de eerste stap te zetten.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 gram op een dag..ik weet niet hoeveel je erfenis is, maar als je dagelijks zoveel snuift ben je er zo doorheen. Als het echt veel geld is zou ik er huizen van kopen en verhuren, zodat je iig inkomsten hebt..

Succes. :wave:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#4
Typisch ><.
Sorry hoor maar ik kan er zelf altijd erg slecht tegen als mensen als ze werkloos geraken zich maar suf beginnen te blowen/dan wel andere drugs gebruiken omdat ze zoveel vrije tijd hebben. Vind het echt belachelijk dat mensen met hun belastingcenten drugs betalen van een ander.. maar dat terzijde.

Het is nu belangrijk dat je inderdaad hulp gaat zoeken voordat je in een negatieve spiraal terecht komt. Je weet wat je probleem is, ik moet zeggen dat ik het al knap vind dat je naar dit forum gekomen bent om dat je probleem voor te leggen.
Dat geld van de erfenis dat je hebt gekregen maakt een hoop mogelijk.
Sta een stil bij het volgende
- Zou de dierbare waarvan je het hebt gekregen zich niet omdraaien in zijn graf als jij zijn/haar geld gebruikt om drugs te kopen? Of..
- Zou de dierbare vreselijk trots op je zijn, en het een goede besteding van zijn/haar geld vinden als je af gaat kicken?

Ik weet wel zeker dat het het laatste is..
Je verslaving is relatief nog niet zo lang bezig, doe er wat aan nu het nog kan...

Succes ermee..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
RosettA_StoneD zei:
- Zou de dierbare waarvan je het hebt gekregen zich niet omdraaien in zijn graf als jij zijn/haar geld gebruikt om drugs te kopen?
Klik om te vergroten...
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit las. En waarom zou je bang zijn voor iets dat je leven alleen maar beter kan maken; stoppen met die troep.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ik wou net zeggen,, 5 gram per dag werkloos en dat al 3 maanden.. dat je uberhaubt nog geld overhebt :openmouth:
ga snel afkicken!! :wave:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#7
dan moet je al rond de 20000 euris hebbe opgesnove :openmouth:
ik zou maar naar een afkick kliniek gaan
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#8
Substituten zoeken die niet zo duur,verslavend en negatief voor het lichaam zijn !
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
die zin is erg lastig man..
al contact opgenomen met een hulp en/of afkickkliniek????
veel succes iig :stoned:

:wave:
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit is zeker al de 10de keer dat ik probeer reactie te schrijven,
twijfel dus sterk of ik dit zal posten.

ik heb al over de 20.000 genomen maar geld is geen probleem (vraag er niet naar, ik zeg er niets over), ik ben de laatste 2 weken ook beginnen basen,
ik kan weliswaar de drang naar rap naar huis om te basen toch onderdrukken door te snuiven en alchohol.

ik vind het jammer dat de vorige versies die ik heb geprobeerd te schrijven niet heb gepost want daar stonden heel wat gevoelige zakens in waar ik vooruit kwam dat ik nu niet kan herinneren wat ik schreef.

mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik uit mezelf niets ga doen, ik wil al heel mn leven gered worden door iemand en dat lukt fkn nooit. waarom moet ik altijd vluchten en waarom kan ik de realiteit nooit trotseren ?


ps: deze post geeft mss niet rechtsreeks veel nut maar door reacties zal er voor mijzelf mss paar dingen duidelijker worden.
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#11
+1

Ik denk serieus dat een LSD trip je inderdaad wel dat extra zetje dat je nodig hebt kan geven.. Of een paddo trip.. ayahuasca, do the math. Het kan je in ieder geval inzichten geven met hoe je het best uit jou situatie kan komen..

Ik weet niet hoe stabiel je bent though.. en hoe oud.. wat je ervaringen zijn met andere drugs..

Maar zo help je jezelf natuurlijk naar de kanker
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Melksje zei:
mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik uit mezelf niets ga doen, ik wil al heel mn leven gered worden door iemand en dat lukt fkn nooit. waarom moet ik altijd vluchten en waarom kan ik de realiteit nooit trotseren ?
Klik om te vergroten...
Go ask Alice, I think she'll know.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je sloopt heel je lichaam zo hoor. Zoek gewoonweg hulp.
Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Dat je dealer eigenlijk nog blijft verkopen :openmouth: .

Maar wees sterk genoeg voor die eerste stap te zetten naar verslavingshulp.
Je zal er altijd mee in je hoofd zitten hoor maar wees sterk genoeg.
je hebt een erfenis doe iets met je leven. Binnenkort is alles op en wat dan.
Dan heb je niets, nu heb je nog een beetje toekomst. Zet alles op een rijtje en zet de eerste stap naar een ontwenningskliniek.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
VidaLoCa zei:
Dat je dealer eigenlijk nog blijft verkopen :openmouth: .
Klik om te vergroten...
Hij of zij geeft een cokedealer de kans om binnen no time duizenden euro's te verdienen.. you do the math..
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
VidaLoCa zei:
Dat je dealer eigenlijk nog blijft verkopen :openmouth: .
Klik om te vergroten...
Hij of zij geeft een cokedealer de kans om binnen no time duizenden euro's te verdienen.. you do the math..
Klik om te vergroten...
Inderdaad maar toch denk toch een beetje aan de gezondheid ook.
Mijn dealer deed dit en gaf soms nog tips van gebruik niet teveel etc.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat het overbodig is om te zeggen dat je moet afkicken. Als je gaat gebruiken om dingen te vergeten / je beter te voelen dan ben je al verslaafd. Zeker als je dat voor een periode van al 3 maanden doet. Ook al is geld geen probleem, je brengt jezelf wel in de problemen. Nu bestaat er nog de kans om redelijk goed te kunnen stoppen met prof hulp.
Al prof hulp gezocht? Die kunnen je "redden" zoals je dat zelf noemt
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#17
sjah je kunt kiezen ....

of je doet wat ik veel mensen heb zien doen .. lekker alles verbrassen en je neus en je longen inhijsen net zo lang tot het op is en dan pas hulp gaan zoeken ..

of je gaat nu gelijk hulp zoeken bij bijvoorbeeld het Consultatiebureau voor Alcohol en Drugs (CAD) of gewoon naar je huisarts .. en dan hou je nog wat over voor je oude dag ook ....

en dan heb ik het alleen nog maar gehad over het financiële aspect en niet over hoe en wat er geestelijk, emotioneel en lichamelijk allemaal kan gaan rammelen na een klein poederverslavinkje :)

sterkte :)
h
hillywoodLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet zeggen dat idd. 5 gr. per dag héél véél is, ik ben nu zelf een half jaar clean, gebruikte 2,5 gram 4x per week gedurende 2 jaar en kon/kan dat ook makkelijk betalen.

Het is belangrijk om voor jezelf te bepalen wat je allemaal wilt bereiken in je leven en daarna te beseffen dat je daar niet toe in staat zal zijn als je zo doorgaat. Het is vervolgens belangrijk om stappen te ondernemen om je uit die cirkel te komen, je hebt toch genoeg geld: ga dan op reis! Ga op vakantie, minstens 3-4 maanden lang! Stap uit die omgeving die je nu ziek maakt. Zoek de zon op, ga dingen zien. Volg een cursus duiken en flikker je mobiele telefoon ook gelijk ff weg ,dan word je ook niet gebeld door mensen uit dat milieu. Het is de ideale drempel, omdat je toch niet zo snel terug kan komen in je omgeving.

Let me know if you need more help.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Melksje zei:
mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik uit mezelf niets ga doen, ik wil al heel mn leven gered worden door iemand en dat lukt fkn nooit. waarom moet ik altijd vluchten en waarom kan ik de realiteit nooit trotseren ?
Klik om te vergroten...
Go ask Alice, I think she'll know.
Klik om te vergroten...
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
hillywood zei:
Het is belangrijk om voor jezelf te bepalen wat je allemaal wilt bereiken.
Klik om te vergroten...



alles is al verneukt door de jaren.
ik heb noit moeite voor iets gedaan. ik weet niets, voel me dom (heb hoog iq maar gebruik het niet).
ik heb geen doel, ik weet niet wat ik wil. ik heb mezelf al lang geleden opgegeven.


ps: ik ben ondertussen al 2 weken ook aan het basen. geraak daar ook niet meer van :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."