Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat kan ik doen ??

wat kan ik doen ??

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo, Celfor jij bent wel heel erg aardig
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#2
je ziet natuurlijk gelijk dat celfor een recruiter is aangezien hij een actieplanlijstje voor zich heeft liggen (luisteren samenvatting, doorvragen + naar de gewenste hulp sturen).

Maar allemaal des te beter toch! zn kliniek is gewoon het beste, een dure of goedkope allemaal best, als je maar clean word..... als celfor maar niet der kasteel leegrooft als ze aan het afkicken is :stoned:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem een lijn.
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsychedelicTeacher zei:
je ziet natuurlijk gelijk dat celfor een recruiter is aangezien hij een actieplanlijstje voor zich heeft liggen (luisteren samenvatting, doorvragen + naar de gewenste hulp sturen).

Maar allemaal des te beter toch! zn kliniek is gewoon het beste, een dure of goedkope allemaal best, als je maar clean word..... als celfor maar niet der kasteel leegrooft als ze aan het afkicken is :stoned:
Klik om te vergroten...

Hallo?
Ik werk voor niemand en heb met geen enkel ontwennningsoord of kliniek iets te maken.
Clfr.
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#5
celfor zei:
PsychedelicTeacher zei:
je ziet natuurlijk gelijk dat celfor een recruiter is aangezien hij een actieplanlijstje voor zich heeft liggen (luisteren samenvatting, doorvragen + naar de gewenste hulp sturen).

Maar allemaal des te beter toch! zn kliniek is gewoon het beste, een dure of goedkope allemaal best, als je maar clean word..... als celfor maar niet der kasteel leegrooft als ze aan het afkicken is :stoned:
Klik om te vergroten...

Hallo?
Ik werk voor niemand en heb met geen enkel ontwennningsoord of kliniek iets te maken.
Clfr.
Klik om te vergroten...

Ik kan er me wel wat bij voorstellen;
Zoals de meesten die hier op melksje's vraag reageerden, probeer ik haar te overtuigen om professionele hulp te overwegen.
Ik las ooit een folder van zo'n luxe-oord en zag het als een mogelijkheid.
Dat is mijn motivatie, ik heb echt geen kliniek en ik ben ook geen recruiter.
Ik denk trouwens dat zo'n medewerker dat ook kenbaar moet maken anders lijkt het me een erg onverstandige manier van werken.
Ik ben kok en studeerde daarna bijzondere jeugdzorg, kinderverzorging en opvoeder en schreef toen erg veel observaties.
Het is een gewoonte die ik evenzeer voor mezelf gebruik om bij een probleem eerst alles eens duidelijk op een rijtje te zetten, vandaar de 'samenvatting'.
Het 'doorvragen' is bezorgdheid, het lijkt me belangrijk dat ze in haar omgeving iemand heeft waar ze steun aan heeft en waarmee ze kan praten.
Ok, so far,ik hoop nu maar dat melksje het ondertussen toch wat beter stelt.
Celfor.
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#6
alleen maar goed toch celfor?!

Ik zat maar wat te dollen met je... aangezien je posts zo stappenplan achtig overkwam :stoned:
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik neem al minder de laatste tijd,
alles is weliswaar nog in ups en downs, iedereen in mijn omgeving weet van mijn gebruik: heb zelfs paar serieuze gesprekken met mensen gehad waar ik veel aan heb gehad.

ik gebruik toch nog,
dat ik mezelf wijsmaak dat ik was gestopt (5 dagen) weet ik dat ik het mezelf toch wijsmaak.
het probleem is er nog altijd maar is terug wat afgenomen en weeral te verbergen.

zou ik beter niet doen maar het is het enigste dat ik kan.
ben nu ook op coke en vond de moed om deze site opnieuw te confronteren, effe update dus.

conclusie: nog steeds fucked door de coke. wel beseft dat er veel mensen willen helpen.
hoe je hun laat helpen nog een zoektocht
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
TheGhost zei:
Ayahuasca, geloof me Ayahuasca

dat zal je redden, je zei misschien ooit ik heb nu een wonder ofzo nodig (klinkt lekker film dramatisch).
maar echt dat kan heel veel voor je doen.

ghost
Klik om te vergroten...


kan je dat even vertalen voor me,
ik weet niet wat dat betekent.


ondertussen even updaten:
ik heb al maandenhalf niet meer gebased (mijn grootste geluk was/is dat ik niet meer aan goeie kwaliteit coke geraak)

het gaat al veel beter met me. ben enorm verminderd, ik krijg veel steun van iedereen rond me (of het nu gemeend is of niet.. het helpt!)

ik kan jammergenoeg nog niet zeggen dat ik volledig gestopt ben, maar ik doe echt mn best.
tfeit is dat ik er een zwakte voor heb en soms niet kan weerstaan.
en ik zal zelfs meer zeggen: ik denk dat ik de beste keuze heb gemaakt met heel veel te verminderen in plaats van te stoppen.
en de reden waarom ik dat denk is: als je achter zo een lange tijd stopt/even niet meer pakt (al is het maar 2 dagen) word je toch wat depresief.
en ik kan dat bevestigen hoor! man o man, wat suckt het dan!
ik wil wel in therapie gaan hoor maar ik wil geen anti-depresiva of kalmeringspillen.
tlaatste wat ik nodig heb is nog een verslaving!


en nog 1 iets:

DANK aan de site en iedereen die me probeerde te helpen, ik heb veel had aan jullie!!
al was het maar andere topics lezen en uit andere hun problemen leren.
ik ben er nog niet van af maar ben er wel veel beter aan toe!! :)

greetz from belgium,
Melksje
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Melksje zei:
TheGhost zei:
Ayahuasca, geloof me Ayahuasca

dat zal je redden, je zei misschien ooit ik heb nu een wonder ofzo nodig (klinkt lekker film dramatisch).
maar echt dat kan heel veel voor je doen.

ghost
Klik om te vergroten...


kan je dat even vertalen voor me,
ik weet niet wat dat betekent.


ondertussen even updaten:
ik heb al maandenhalf niet meer gebased (mijn grootste geluk was/is dat ik niet meer aan goeie kwaliteit coke geraak)

het gaat al veel beter met me. ben enorm verminderd, ik krijg veel steun van iedereen rond me (of het nu gemeend is of niet.. het helpt!)

ik kan jammergenoeg nog niet zeggen dat ik volledig gestopt ben, maar ik doe echt mn best.
tfeit is dat ik er een zwakte voor heb en soms niet kan weerstaan.
en ik zal zelfs meer zeggen: ik denk dat ik de beste keuze heb gemaakt met heel veel te verminderen in plaats van te stoppen.
en de reden waarom ik dat denk is: als je achter zo een lange tijd stopt/even niet meer pakt (al is het maar 2 dagen) word je toch wat depresief.
en ik kan dat bevestigen hoor! man o man, wat suckt het dan!
ik wil wel in therapie gaan hoor maar ik wil geen anti-depresiva of kalmeringspillen.
tlaatste wat ik nodig heb is nog een verslaving!


en nog 1 iets:

DANK aan de site en iedereen die me probeerde te helpen, ik heb veel had aan jullie!!
al was het maar andere topics lezen en uit andere hun problemen leren.
ik ben er nog niet van af maar ben er wel veel beter aan toe!! :)

greetz from belgium,
Melksje
Klik om te vergroten...


Ayahuasca is een shamanistisch brouwsel, die bij mensen heel buite gewone dingen kan doen, het opent blokkades en helpt persoonlijke problemen zoals een verslaving te verwerken, is kan u dit zeker aanraden, ik heb het meer dan een maand geleden gedaan en ik voel mij nu nog steeds anders.

ik denk dat Ayahuasca u veel goed zou doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."