Hallo, ik heb een vriend gehad die zowat hetzelfde probleem had zoals jij!
Hij gebruikt nu al meer dan 1 jaar coke, kdenk bijna 2 jaar!
Het begon met een joint. Na dat hoofdstuk af te sluiten begon hij aan een nieuw hoofdstuk : Cocaine.
Hij was zeer verslaafd, ik zag die jongen steeds verder en verder in de problemen geraken. Ik gebruikte zelf aventoe met hem, maar nog zag ik hoe hij steeds meer en meer wou.
Dus begon ik hem wiet uit te delen. Ja klinkt niet logisch , maar sinds ik dit gedaan heb, smoked hij regelmatig een joint. Hij gaat nu veel werken, heeft veel geld, en heeft geen problemen om nee te zeggen tegen cocaine.
Ik vind dat een joint helpt , tegen het afkicken. Het relaxed, laat je zorgen wegvallen.
Hij heeft overlaatst nog 1 keer gebruikt en zeer goed onder controle gehouden. Hij gebruikt nu nog maar de helft , waar hij normaal de hele avond met doet!
Ik kan het niet uitleggen, maar het houden bij een zelfde drugs, wekt alleen een verslaving op vind ik. Als je gaat afwisselen heb je niet steeds trek in cocaine, want daar heb ik ook een tijdje gedaan, terwijl ik geen problemen had voor er af te blijven ( smoker ) en de andere daar zaten te stressen als ze niets hadden! ( gestopte smokers...) Nja
ik hoop dat je hier iets aan hebt. Nja oké een joint is ook verslavend , maar toch beter als cocaine!
Het leert je afbouwen.
Veel sterkte!
