Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe groetjes uit Suriname !!

De groetjes uit Suriname !!

79 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kut man Bonie. Nergens meer eerlijke handel te vinden dus :(
Of in ieder geval erg moeilijk....
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit alles neemt niet weg dat cocaine voor homo's is.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
En Belgen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ach ik had geen andere reactie verwacht van jou beunhaas.
maar goed dat speed voor stoere en ECHTE mannen is :beer: :rolleyes: :rolleyes:

greetz

cokesnuiver aka Frisko :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ahja natuurlijk dat jij coke zo afkraakt deranged :P
hollanders zijn veel te gierig,was ik even vergeten :sunglasses: :beer:


:beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
ahja natuurlijk dat jij coke zo afkraakt deranged :P
SOMMIGE hollanders zijn veel te gierig,was ik even vergeten :sunglasses: :beer:


:beer:
Klik om te vergroten...

eerst denken dan schrijven Frisko...... :P
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hollanders zijn gierig, teminste veel, daarom laat ie ook foto's zien van coke dealende gansters uit Italie. Statussymbool trots schaamteloos en succesvolle mensen, maar met een klein pikkie.

Op dat laatste punt is het dus weer goed dat we cokesnuivende hollanders zijn :) Snap je het nog met je speed-prikkie?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Das een fucking inhalator voor asmapatienten!!! Zijn die ook al verboden in de USA?

tsssssaaaa Lekker coke snuiveng jwt
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor het bezit daarvan wordt je in de USA inderdaad standrechtelijk ge-executeerd :(
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een dom scheldtopic is dit weer geworden..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat moet ik lezen???
mijn reactie was nog geeneens op jou ouwe.
wie is er nou blind??? :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarschuwing: Ben je Cokeloos en/of Coke junk, Basehead ? Val mij dan niet lastig want ik haat junks.
Dit is geen uitnodiging om mij te vragen via dit forum om coke, deze topic is puur en louter om jullie te laten zien wat een 'vingertje' is. Welke maten zoiets heeft en wat ie weegt




Anuskogel uit negerkontje .... weegt 10 gr. de smokkelaar stopt slikt er 99 door. Ongelooflijk, ze roken nog een beetje naar stront. Uiteraard zit het plastic er nog omheen, het teken dat het authentiek zou moeten zijn.
Test uitslag zou 85% moeten zijn, dat hoor ik pas over 2 weken helaas. 99 balletjes maakt 990 gram.
Om een lang verhaal kort temaken, tijden s een discussie kwam er plots een negert binnen met 8 balletjes. Ik heb er blind 1 gekocht om te laten testen.

:hearteyes:

:wave:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat ben je toch ook een loser.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kiekert zei:
Wat ben je toch ook een loser.
Klik om te vergroten...

Ok Kiekert bedankt voor je mededeling.

:kots:

Zeer intelligente opmerking, is iedereen in Emme zo slim ?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aking zei:
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P
Klik om te vergroten...

Nee, dan krijg je net zoals Kiekert een waarschuwing. :P
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Aking zei:
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P
Klik om te vergroten...

Nee, dan krijg je net zoals Kiekert een waarschuwing. :P
Klik om te vergroten...

Hahaha. :grin:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoeveel had je dan op die avond opgesnoven? :)
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
Aking zei:
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P
Klik om te vergroten...

Nee, dan krijg je net zoals Kiekert een waarschuwing. :P
Klik om te vergroten...


Nah gelukkig weet stonie zelf dat t niet zo is :wink:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
waarom heb je dat geld ernaast liggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."