Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe groetjes uit Suriname !!

De groetjes uit Suriname !!

79 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Soma zei:
lysergine25 zei:
4 dikke lijnen .....

:rock:
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 à 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen idee wat een gezond mens aankan van deze coke.
Ik denk Der Frisko met gemak 1 gram wegwerkt over 24 uur.
1050 mg : 24= 43,75 mg per snuifje ....

Mijn volgernde pogiong wordt 500 mg oraal in een capsules, snuiven zal ik nog maar 1 x doen:

Zomer 2009 Strand Bloemendaal 35 graden bier temp 1 graad.

:rockband:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Soma zei:
lysergine25 zei:
4 dikke lijnen .....

:rock:
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 à 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen idee wat een gezond mens aankan van deze coke.
Ik denk Der Frisko met gemak 1 gram wegwerkt over 24 uur.
1050 mg : 24= 43,75 mg per snuifje ....

Mijn volgernde pogiong wordt 500 mg oraal in een capsules, snuiven zal ik nog maar 1 x doen:

Zomer 2009 Strand Bloemendaal 35 graden bier temp 1 graad.

:rockband:
Klik om te vergroten...

aan hoeveel mg snuiven staat 500 mg oraal gelijk?

in iedergeval veel plezier
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
anuskogel :tearsofjoy: maar ziet er goed uit
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#4
test-results al binnen? ben wel benieuwd :hearteyes: :openmouth:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat ontkennen maakt me altijd zo giftig. Mooi balen stonie tis maar goed dat je het bonnetje bewaard had en nu die bocht kan omruilen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ok dan ....ook voor de negert kwam het volgende nieuws keihard aan:

De eitjes zijn herverpakt in nederland, met een originele verpakkingsmachine.
De negert ontkent het, het lab bevestigd het:

coke 39% fenacitine 39% .....

zware klote bagger ...... negert depri ik depri ...

Coke is omgeruild test uitslag volgt dus over 2 weken.

:hearteyes:

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wat een joden
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
coke kan makkelijk 1 a 2 gram op een avond weg zijn als je het based veeel meeer.zelfs

ik heb eens 10 gram gehaald de bedoeling was om te gaan verkopen we hebben het in 2 a 3 dagen allemaal opgebased, nou ..8 gram dacht ik we hadden toch nog 2 verkocht.

dus het is echt wel mogelijk als je goed eraan bent. :xtc:

als je beginner bent dan wordt moelijker mischien of als je het snuift , dat weet ik niet zeker
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
snuiven ook,hebben zo dikwijls menige grammen +5 opgemaakt op een nacht tijd.
gezond voelt het iig wel niet aan,dat kan ik je wel vertellen!!!
en nu weg uit dit kutgedeelte van het forum want ik krijg zin en da is niet zo goed!!!!!!!!!!!!!! :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
uuhhh ja ... maar dat had ik al gepost dacht ik !
Vergeten op enter te drukken ?

De coke was zuivere bagger ..... het eitje kan alleen maar herverpakt zijn in nederland.
Om het eerst van 80% naar 39% te verbaggeren en er ook nog is 33% fenacetine erbij te mixen.

De Negert was argwanend, gestresses, en voelde zich waarschijnlijk nog meer genaait dan ik.
Ik depri, hij depri, nieuwe coke geregelt.

Geen eitje, ik heb hem nog 1 x uitgelegd :

Er telt maar 1 ding: Kun jij die 89,3 % regelen of niet ?

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
ok dan ....ook voor de negert kwam het volgende nieuws keihard aan:

De eitjes zijn herverpakt in nederland, met een originele verpakkingsmachine.
De negert ontkent het, het lab bevestigd het:

coke 39% fenacitine 39% .....

zware klote bagger ...... negert depri ik depri ...

Coke is omgeruild test uitslag volgt dus over 2 weken.

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

Zie je wel blinde junk !!! aka Frisko ..... LEES !!!
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn ervaring is dat nergers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.
Ik zal er nooit van kopen, waarom een kat in de zak kopen, als je ergens beter kan krijgen.

Nou ben ik absoluut geen racist, en heb niks tegen buitenlanders , maar als het gaat om drugs zijn ze gewoon zo, in het Noorden van het land dan, weet niet hoe ze zijn elders in het land
maar zoals ik lees in de ze topic niet veel anders dus
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
niet alle negers bedoel ik ik heb het alleen over antilianen en surinamers

heb het idee dat ik wel eens verkeerd begrepen kan worden :grin:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#14
weer zon fail topic van mr lysergine die indruk wil maken haha

Echt een volwassen kleuter
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
:rolleyes:

Hij heeft gewoon wat te vertellen, en er zijn de nodige reacties dus er failed niks.
Ja jouw reactie, die failed. En nou geef ik je TOCH de aandacht, eigenlijk dom :wink:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar heb je gelijk in ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn maar in het Noorden wel, Het ,ligt er ook aan waar je mischien de beste contacten hebt natuurlijk dan krijg je altiij het beste. :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
anoniempje zei:
Mijn ervaring is dat negers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.
Klik om te vergroten...

Heb je gewoon pech gehad. De lekkerste & zuiverste white snow kreeg ik altijd van black brothers. Ben er helemaal klaar mee maar zou het persoonlijk nooit van een arabier afgenomen hebben. Maar wellicht is ook deze vooringenomenheid van mij een misverstand: In iedere cultuur tref je motherf*ckers & wereldgozers aan. Ook wat dealers betreft :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
J0rrit zei:
Coke 1 gram op, weeg het erna, en dan heb je je antwoord toch ook.
Klik om te vergroten...

Bedoel je basen? Zo werkt dat niet hoor volgens mij..
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#19
yeti zei:
anoniempje zei:
Mijn ervaring is dat negers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.
Klik om te vergroten...

Heb je gewoon pech gehad. De lekkerste & zuiverste white snow kreeg ik altijd van black brothers. Ben er helemaal klaar mee maar zou het persoonlijk nooit van een arabier afgenomen hebben. Maar wellicht is ook deze vooringenomenheid van mij een misverstand: In iedere cultuur tref je motherf*ckers & wereldgozers aan. Ook wat dealers betreft :wink:
Klik om te vergroten...

Idd heb ook eens de lekkerste snow van een black brother gekocht(zou ook nooit van een arabier ofzo kopen no offence). Ik kwam die tegen in Gent op weg naar het station en hij vroeg een vuurtje voor zn joint. We waren wat aan het babbelen over het uitgaansleven enzo en plots zei hij "i got flex with me, columbian flex from Rotterdam" en ik mocht wat op mijn tong leggen, dit was poedersneeuw en smaakte ongelooflijk bitter en naar mijn weten moet goeie snow heel bitter smaken. De verdoving was ook heel natuurlijk en heel anders dan pharmaceutische verdoving zoals die van lidocaïne. Zonder nadenken dan maar eentje gekocht voor 40€, had er geen spijt van: lang geleden dat ik nog zo gelukkig gevoeld heb van een lijn, constant glimlachen en ik barstte vol zelfvertrouwen. Ook had ik een loopneus en goed spul doet je neus snotteren, precies vloeistof die langs je keel naar beneden loopt echt top! Nuja niet dat het belangrijk is wat ik hier opzet en zelf raak ik het spul zelden aan, maar denk wel dat de echte zwarten nooit hun gerief zouden mengelen want de meesten willen hun eer hoog houden. Maar zoals gezegd: in iedere cultuur heb je smeerlappen, als je nu wit, zwart of bruin bent.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ooh, ganz geil.

Je mag wel een keertje koffie bij me komen drinken, Stonie? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."