#1
4 dikke lijnen .....



lysergine25 zei:4 dikke lijnen .....
![]()

Soma zei:lysergine25 zei:4 dikke lijnen .....
![]()
Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 Ã 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?

lysergine25 zei:Soma zei:lysergine25 zei:4 dikke lijnen .....
![]()
Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 Ã 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?
Ik heb geen idee wat een gezond mens aankan van deze coke.
Ik denk Der Frisko met gemak 1 gram wegwerkt over 24 uur.
1050 mg : 24= 43,75 mg per snuifje ....
Mijn volgernde pogiong wordt 500 mg oraal in een capsules, snuiven zal ik nog maar 1 x doen:
Zomer 2009 Strand Bloemendaal 35 graden bier temp 1 graad.
![]()

lysergine25 zei:ok dan ....ook voor de negert kwam het volgende nieuws keihard aan:
De eitjes zijn herverpakt in nederland, met een originele verpakkingsmachine.
De negert ontkent het, het lab bevestigd het:
coke 39% fenacitine 39% .....
zware klote bagger ...... negert depri ik depri ...
Coke is omgeruild test uitslag volgt dus over 2 weken.
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."