Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe groetjes uit Suriname !!

De groetjes uit Suriname !!

79 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
4 dikke lijnen .....

:rock:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
ziet er goed uit :grin:

enne Stonie is geen loser :hearteyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonie is zoiezo geen loser! maar dat weet ie zelf dondersgoed :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
4 dikke lijnen .....

:rock:
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 à 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ooh, ganz geil.

Je mag wel een keertje koffie bij me komen drinken, Stonie? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Soma zei:
lysergine25 zei:
4 dikke lijnen .....

:rock:
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 à 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen idee wat een gezond mens aankan van deze coke.
Ik denk Der Frisko met gemak 1 gram wegwerkt over 24 uur.
1050 mg : 24= 43,75 mg per snuifje ....

Mijn volgernde pogiong wordt 500 mg oraal in een capsules, snuiven zal ik nog maar 1 x doen:

Zomer 2009 Strand Bloemendaal 35 graden bier temp 1 graad.

:rockband:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
Soma zei:
lysergine25 zei:
4 dikke lijnen .....

:rock:
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 à 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen idee wat een gezond mens aankan van deze coke.
Ik denk Der Frisko met gemak 1 gram wegwerkt over 24 uur.
1050 mg : 24= 43,75 mg per snuifje ....

Mijn volgernde pogiong wordt 500 mg oraal in een capsules, snuiven zal ik nog maar 1 x doen:

Zomer 2009 Strand Bloemendaal 35 graden bier temp 1 graad.

:rockband:
Klik om te vergroten...

aan hoeveel mg snuiven staat 500 mg oraal gelijk?

in iedergeval veel plezier
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
anuskogel :tearsofjoy: maar ziet er goed uit
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
test-results al binnen? ben wel benieuwd :hearteyes: :openmouth:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat ontkennen maakt me altijd zo giftig. Mooi balen stonie tis maar goed dat je het bonnetje bewaard had en nu die bocht kan omruilen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ok dan ....ook voor de negert kwam het volgende nieuws keihard aan:

De eitjes zijn herverpakt in nederland, met een originele verpakkingsmachine.
De negert ontkent het, het lab bevestigd het:

coke 39% fenacitine 39% .....

zware klote bagger ...... negert depri ik depri ...

Coke is omgeruild test uitslag volgt dus over 2 weken.

:hearteyes:

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
wat een joden
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
coke kan makkelijk 1 a 2 gram op een avond weg zijn als je het based veeel meeer.zelfs

ik heb eens 10 gram gehaald de bedoeling was om te gaan verkopen we hebben het in 2 a 3 dagen allemaal opgebased, nou ..8 gram dacht ik we hadden toch nog 2 verkocht.

dus het is echt wel mogelijk als je goed eraan bent. :xtc:

als je beginner bent dan wordt moelijker mischien of als je het snuift , dat weet ik niet zeker
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
snuiven ook,hebben zo dikwijls menige grammen +5 opgemaakt op een nacht tijd.
gezond voelt het iig wel niet aan,dat kan ik je wel vertellen!!!
en nu weg uit dit kutgedeelte van het forum want ik krijg zin en da is niet zo goed!!!!!!!!!!!!!! :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
uuhhh ja ... maar dat had ik al gepost dacht ik !
Vergeten op enter te drukken ?

De coke was zuivere bagger ..... het eitje kan alleen maar herverpakt zijn in nederland.
Om het eerst van 80% naar 39% te verbaggeren en er ook nog is 33% fenacetine erbij te mixen.

De Negert was argwanend, gestresses, en voelde zich waarschijnlijk nog meer genaait dan ik.
Ik depri, hij depri, nieuwe coke geregelt.

Geen eitje, ik heb hem nog 1 x uitgelegd :

Er telt maar 1 ding: Kun jij die 89,3 % regelen of niet ?

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
ok dan ....ook voor de negert kwam het volgende nieuws keihard aan:

De eitjes zijn herverpakt in nederland, met een originele verpakkingsmachine.
De negert ontkent het, het lab bevestigd het:

coke 39% fenacitine 39% .....

zware klote bagger ...... negert depri ik depri ...

Coke is omgeruild test uitslag volgt dus over 2 weken.

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

Zie je wel blinde junk !!! aka Frisko ..... LEES !!!
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn ervaring is dat nergers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.
Ik zal er nooit van kopen, waarom een kat in de zak kopen, als je ergens beter kan krijgen.

Nou ben ik absoluut geen racist, en heb niks tegen buitenlanders , maar als het gaat om drugs zijn ze gewoon zo, in het Noorden van het land dan, weet niet hoe ze zijn elders in het land
maar zoals ik lees in de ze topic niet veel anders dus
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
niet alle negers bedoel ik ik heb het alleen over antilianen en surinamers

heb het idee dat ik wel eens verkeerd begrepen kan worden :grin:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#19
weer zon fail topic van mr lysergine die indruk wil maken haha

Echt een volwassen kleuter
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
:rolleyes:

Hij heeft gewoon wat te vertellen, en er zijn de nodige reacties dus er failed niks.
Ja jouw reactie, die failed. En nou geef ik je TOCH de aandacht, eigenlijk dom :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."