Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe groetjes uit Suriname !!

De groetjes uit Suriname !!

79 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
kiekert zei:
Wat ben je toch ook een loser.
Klik om te vergroten...

Ok Kiekert bedankt voor je mededeling.

:kots:

Zeer intelligente opmerking, is iedereen in Emme zo slim ?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aking zei:
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P
Klik om te vergroten...

Nee, dan krijg je net zoals Kiekert een waarschuwing. :P
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
Aking zei:
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P
Klik om te vergroten...

Nee, dan krijg je net zoals Kiekert een waarschuwing. :P
Klik om te vergroten...

Hahaha. :grin:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel had je dan op die avond opgesnoven? :)
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
zommes zei:
Aking zei:
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P
Klik om te vergroten...

Nee, dan krijg je net zoals Kiekert een waarschuwing. :P
Klik om te vergroten...


Nah gelukkig weet stonie zelf dat t niet zo is :wink:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
waarom heb je dat geld ernaast liggen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Aking zei:
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P
Klik om te vergroten...

Nee, dan krijg je net zoals Kiekert een waarschuwing. :P
Klik om te vergroten...

Misschien kan zommes een nieuw begin maken ?

Alles weghalen waar niet over coke gaat ?

Dank u allemaal voor de liefde ...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Melanie1 zei:
waarom heb je dat geld ernaast liggen?
Klik om te vergroten...


Vast om aan te geven hoe groot zo'n kogel is.....

He Stonie ben benieuwd wat de testresultaten gaan aangeven. Heb je hem er zelf uit zien vallen :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het betere werk. Ik ben ook wel benieuwd wat test uit zal wijzen, mazzelaar.

En doe rustig aan he!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu weet ik nog niet hoe groot zo'n bal is, ik heb nog nooit € 50 in het echt gezien :rolleyes:

Ben benieuwd naar de testuitslag, zou de uitslag ook 0.5% poep bevatten? :wink:

Hou ons eens op de hoogte van de uitslag, of stuur die negert eens langs! :grin:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amai ziet er nice uit :tongueout:
Kwil ook een privésmokkelaar xD
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo kom net terug uit Cafe D'Anvers, even flink wat gesnoven met een maat, die belgen doen net alsof het niet kost. De tranen sprongen in me ogen na 2 lijntjes, ik vond het best wel branden.
Maar ik ben een anti snuivert, mijn schone maagdelijke slijmvliesjes kregen daar even een hard klappie te verwerken. Ik moest ook meteen ff goed skoitte .....

Mijn maat begint meteen de hoax te voeden dat het wel goed moet verdoven anders is het kut coke..... ik leg hem uit dat lidocaine en andere verdovende versnijdingsmiddelen daar voor zorgen.
En waarempel ik krijg geen bal in me strot heel vreemd .. de coke bal ontbreekt en me bek is niet verdooft. Voordat ik terug rijd neem ik nog 2 flinke knoeperts, wederom sta ik te huilen en het valt hem op dat ik nogal sta zweten .... :rockband: ik trek me neus helemaal door en sta te stampen op de vloer alsof het pure pep is ...... de puta madre de puta madre. Ik spoel me neus na en trek het water erdoorheen een aanzienlijke hoeveelheid anuspoeder glijdt me lichaam in.
Met 160 km p uur glijdt ik over het SOAB, het is een grote race tunnel waar ik me in bevind.
Ik moet zo eigenlijk gaan slapen maar dat gaat helaas niet lukken vrees ik, dus grijp ik de laatse korrels opium en verhit ze in de opa pipa.

:rock:

ook dat helpt niet veel .... misschien had ik iets minder moeten snuiven.

Bonie Cokonie
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
:mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo kom net terug uit Cafe D'Anvers, even flink wat gesnoven met een maat, die belgen doen net alsof het niet kost...yes belgium people are strange :tearsofjoy: café D'Anvers in Antwerpen? :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
nee in Wenen ..... :rockband:

De Kantonese keuken smaakt me goed :stoned:
Net me buik rond gegeten, nu aan de valium.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
cronos zei:
café D'Anvers in Antwerpen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

LOL!!! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
3970 zei:
cronos zei:
café D'Anvers in Antwerpen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

LOL!!! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:rolleyes: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
4 dikke lijnen .....

:rock:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#20
ziet er goed uit :grin:

enne Stonie is geen loser :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."