#1
Coke kan idd wel lekker zijn.. Ben gelukkig zo iemand die het 3x per jaar doet en voor de rest totaal geen problemen mee heeft om het niet te doen ![:grin:]()
is idd ook zo.greenpower zei:Een sleutelpuntje is ook niet zoveel.
maxpayne zei:is idd ook zo.greenpower zei:Een sleutelpuntje is ook niet zoveel.
Maar ik had er sowieso meer van verwacht.. En ik ben gewoon een beetje bang voor dat spul omdat ik er mensen kapot door heb zien gaan. Wil wel een keer een hele lijn doen maar dan weer een half jaar niet ofzo.
sja.. toch stomme nieuwsgierigheidlinke zei:maxpayne zei:is idd ook zo.greenpower zei:Een sleutelpuntje is ook niet zoveel.
Maar ik had er sowieso meer van verwacht.. En ik ben gewoon een beetje bang voor dat spul omdat ik er mensen kapot door heb zien gaan. Wil wel een keer een hele lijn doen maar dan weer een half jaar niet ofzo.
als je dat heb gezien en je bent ervan geschrokken waarom zou je dan uberhaupt 1 miezerig sleutelpuntje naar binnen werken ?
wobble zei:coke is saai
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."