#1
Idd dat heb ik ook met coke. Ik vind het, als ik aan het drinken ben, leuk voor 'erbij'. En 50euro voor iets wat 'erbij' is, vind ik nogal prijzig :P Vandaar dat ik het 1x in de maanden opeens weer keer doe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."