Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoor de eerste keer coke

voor de eerste keer coke

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke kan idd wel lekker zijn.. Ben gelukkig zo iemand die het 3x per jaar doet en voor de rest totaal geen problemen mee heeft om het niet te doen :grin:
r
rianneLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi

ik wil het vanavond gaan doen
als j snuif hoelang moet je wachten tot je wat voelt

gr rianne
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Just wait and see, kan niet lang zijn (:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
5-15min zoiets. Dan kan je een half uurtje genieten en dan is het alweer weg :)
Voor hetzelfde bedrag kan je je veel leukere dingen doen. 50euro, daarvoor kan je met een groep aan de mdma en dan heb je nog geld over ook :P Maarja, ik snap het proberen het stelt alleen weinig voor. Veel plezier :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je goede coca hebt dan krijg je een dreun in je kop, dan werkt het vrijwel onmiddelijk.
Het kan heel lekker uitpakken, geweldige euforie, maar in dat geval ben je al in de rattenval getrapt. Dan wil je het vaker en vaker en dan zit je voor je er erg in hebt aan vast...


De eerste keer kan jaren duren :(
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hoeft amper te wachten, want het effect begint haast meteen op te komen. Wel lekker allemaal tot het weer afgelopen is...en dat komt ook sneller dan je verwacht. Dan wil je wel bijpakken als je nog hebt. Zo gaat dat met coke. Als het uitgewerkt is ben je lichtelijk onrustig en dat verdwijnt weer als je pakt.

Coke is lekker en voor sommigen onweerstaanbaar. Voor anderen leuk om eens te doen, maar het geld verder niet waard om je er nog langer druk over te maken. Ik bleek gelukkig bij de tweede groep te horen: voel me zonder coke eigenlijk ook wel prima, dus het voegt voor mij te weinig toe.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd dat heb ik ook met coke. Ik vind het, als ik aan het drinken ben, leuk voor 'erbij'. En 50euro voor iets wat 'erbij' is, vind ik nogal prijzig :P Vandaar dat ik het 1x in de maanden opeens weer keer doe.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb laatst een sleutelpuntje gehad voor het eerst:

Conclusie: niks bijzonders..
effecten waren vooral net iets opgewekter ofzo.. Ik had iets meer zin om te praten en was redelijk energiek. Totaal geen behoefte gehad om bij te pakken. Ik merkte niet eens dat het uit werkte ofzo :confused:

Is dit zo omdat het de eerste keer is? ik kreeg wel tintelingen in mijn benen maar ik vond er echt vrij weinig aan.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een sleutelpuntje is ook niet zoveel.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#10
greenpower zei:
Een sleutelpuntje is ook niet zoveel.
Klik om te vergroten...
is idd ook zo.
Maar ik had er sowieso meer van verwacht.. En ik ben gewoon een beetje bang voor dat spul omdat ik er mensen kapot door heb zien gaan. Wil wel een keer een hele lijn doen maar dan weer een half jaar niet ofzo.
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
maxpayne zei:
greenpower zei:
Een sleutelpuntje is ook niet zoveel.
Klik om te vergroten...
is idd ook zo.
Maar ik had er sowieso meer van verwacht.. En ik ben gewoon een beetje bang voor dat spul omdat ik er mensen kapot door heb zien gaan. Wil wel een keer een hele lijn doen maar dan weer een half jaar niet ofzo.
Klik om te vergroten...


als je dat heb gezien en je bent ervan geschrokken waarom zou je dan uberhaupt 1 miezerig sleutelpuntje naar binnen werken ?
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#12
linke zei:
maxpayne zei:
greenpower zei:
Een sleutelpuntje is ook niet zoveel.
Klik om te vergroten...
is idd ook zo.
Maar ik had er sowieso meer van verwacht.. En ik ben gewoon een beetje bang voor dat spul omdat ik er mensen kapot door heb zien gaan. Wil wel een keer een hele lijn doen maar dan weer een half jaar niet ofzo.
Klik om te vergroten...


als je dat heb gezien en je bent ervan geschrokken waarom zou je dan uberhaupt 1 miezerig sleutelpuntje naar binnen werken ?
Klik om te vergroten...
sja.. toch stomme nieuwsgierigheid :sunglasses:
was btw wel iets meer als een sleutelpuntje hoor.. laat ik zo zeggen een klein bergje op een hoekje van een pinpas
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fuck, ik moet niet meer in het coke gedeelte komen :P

Maar coke is verrekte lekker!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
coke is saai
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
wobble zei:
coke is saai
Klik om te vergroten...

Ik voel me nu anders eigelijk best wel lekker :grin:

:hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
wobble zei:
coke is saai
Klik om te vergroten...

Het hele ritueel er om heen maakt het leuk om het af en toe te doen vind ik.
Het klink ook zo lekker bruut,cocaine.. heerlijk
Af en toe is het zeker gewoon wel weer is leuk om te doen,maar niet elk weekend.
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
coke is lekker, ook ieder weekend en iedere dag van de week.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#18
lol da komt niet goed met fatsoen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wil nog niet zeggen dat ie het ook elke dag gebruikt. :P

Ik hoor hier zoveel mensen zeggen dat de eerste keer maar niks was, en meteen denken hmmm volgende keer beter doen, want ze willen toch wel weten wat het is.

Als het de eerste keer geen ruk voor stelt, doe het dan niet nog een keer. :beer:

Of ben ik nou zo dom? Waarschijnlijk wel, kon het ook niet bij 1 keer laten. Maar mijn eerste keer was dan ook meteen geweldig. :hearteyes:
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De reden dat je niet zoveel voelde, is omdat je maar een kleine hoeveelheid gebruikt hebt. Van 1 slokje bier wordt je ook niet dronken, je zal toch meer moeten pakken wil je er echt wat van voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."