#1
allebij toch slecht aleen als moeder gebruikt kan kind toch verslaaft geboren worden
heb hele lange preek gehad gisteren
heb hele lange preek gehad gisteren
SpacingBen zei:van wie?
vind ik eerlijk gezegd ook weldrama zei:sorry maar je bent echt gek als je zwanger bent en gebruikt, je hebt verantwoordelijkheid voor iemand anders in jou! die baby komt toch in de buik in aanraking met de coke of niet? ik ken een meisje in brasil die tijdens wangerschap door heeft gesnoven en gerookt en geprostitueerd.. dat kind is heel klein en heeft oogproblemen, ze zal zich altijd schuldig voelen want ze weet niet hoe het kind was geworden als ze niet had gebruikt.
Vind dat zulke mensen niet eens kinderen zouden mogen krijgen.Junkie_I zei:http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl
een vriendin van me gebruikt met haar vriend samen al meerdere jaren en hebben nu een tweeling van zes jaar... dus dat is gelukt terwijl ze beiden gebruikten.
ben je zwanger mss?Kim zei:allebij toch slecht aleen als moeder gebruikt kan kind toch verslaaft geboren worden
heb hele lange preek gehad gisteren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."