Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou, ga er maar niet eens op in.... Waarom regels, als je je er zelf ook niet aan houd? Als je hen gaat aanklagen...denk eraan dat ze het haar ook heel lastig kunnen maken!"
"ja echt de gouden tip: gewoon witte brood of bruin brood, of nou ja brood eten voor je gaat !!!!!! Bier heeft veel koolhydraten. Wat je verder kan doen: voor een bodem leggen geen pasta, maar ...tja...brood... Dus: ontbijtje = brood, lunch = brood (geen patat) en na je avondeten een broodje. Als je shaorma ofzo gaat eten matig je knoflook en eet niet te vet (ander ff servetje onder je shoarma). Nou, zuipse (ik ben student, kan het weten)"
"Godver man (ja en ik geloog ook nog), maar het gaat je nog lukken ook! Ik kan aleen zeggen: bijt door! Hou vol en je kan het... Je moet.......voor jezelf.....niet voor iemand anders....Nee puur voor jezelf! En volhouden! en als je de drang krijgt...flikker je het hele servies maar tegen de wand...dat helpt!!!!!!!!!!"
"mnnnnnnnnnnn, ik zou gewoon proberen te stoppen. Stop het (goed verpakt) onder deg rond ofzo, dat als je het pakt je jezelf trappeert van : wat ben ik nu aan het doen? Denk dat het je lukt, maar zou het serieus nemen!"
"[ja...duidelijk is verslaafd!"
"Girly, ik weet waar je bang voor bent: kan het nu al raden: je hebt je alles niet meer (je vriendje), je bent verdrietig, je kunt niet meer, je wordt ziek van verdriet, waarschijnlijk ben je je beste vrienden kwijt of heb je die zelf nooit gehad..... Nou dat is even een mooi beeld of niet! Maar echt...het slijt. Over een half jaar tot een jaar zal je verdriet kwijt zijn en zal je weer gelukkig worden. Je krijgt nieuwe vrienden (dat is zo, echt waar) en kijkt terug. Maar wat als je hem niet dumpt. Ja ik zeg het hard, maar het is zo...Girly...je hebt jezelf aan iemand gegeven (letterlijk). Je leven dat is hij.... De vraag is: ben je bereid de pijn te nemen, om jezelf en je geluk terug te vinden? Ga er dan ook voor!!!!!!!!!!!! To the limit! Flikker die kutbaan als tweede opzij en laat de wereld en hem natuurlijk...zien wat je in huis hebt!!!!!!!! Dat wordt je tweede doel....een beetje uitdaging en carierre kan geen kwaad!. En ik weet.....dat je het kunt (ik voel het al klinkt het stom). en dan nogg 1 ding....als je hem dumpt.....ga het niet goed maken binnen een dag of een week (laat me raden dat is al eerder gebeurd) Wees dit keer sterk! Groetjes[/quote]"
""
"Ben je een alcoholist! ja, niet als je dit alleen in de vakantie doet en daarna gewoon normaal drinkt (denk dat dat 8 biertjes is....ja in de week eh...niet per dag)."
"bluch...spuiten.... wees verstandig en doe dit niet. Boek een vakantie naar spanje ofzo als je je niet goed voelt!"
"ja....even serieus. het kan wel degelijk je zaad beschadigen! Ik zou daarom per direct stoppen. Voor korte tijd (en niet langdurig, maar gewoon 1 keer) kan geen kwaad, maar als je geregelt gebruikt wel (let wel gerelt; niet regelamtigl; ieder jaar is geregeld). Zou er maar mee stoppen . Gr Rika"