#1
Slechte ervaring?
misschien ga ik het nog wel een keertje doen, als ik wat ouder ben![:grin:]()
misschien ga ik het nog wel een keertje doen, als ik wat ouder ben
Melanie1 zei:Slechte ervaring?
misschien ga ik het nog wel een keertje doen, als ik wat ouder ben![]()
Melanie1 zei:bij ons wordt het waterfietsen genoemd
en bij jullie?
(hoe vreemd is het trouwens om op je 15e te 'waterfietsen'?)
Limbolaaaaaaaaand, elke ui wordt bij jullie een oe toch?Flameon zei:snoeven of snatsen genoemd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."