#1
Bigguy zei:Ik heb niets te klagen al 15 jaar 1 leverantier, en al 15 jaar 1 kwaliteit.
Simpelweg de beste kwaliteit![]()
Ik begrijp je reactie. Heb ook een hele lange tijd goede kwaliteit gehad. Alleen blijf ik toch zeggen dat'dat niet van de levrancier afhankelijk is maar van hetgeen wat er uit Colombia / Bolivia komt. Daar ben je van afhankelijk!
Daarnaast is het een goede zaak wanneer je dealer niet versnijd.

