Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit anno 2010

Kwaliteit anno 2010

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bigguy zei:
Ik heb niets te klagen al 15 jaar 1 leverantier, en al 15 jaar 1 kwaliteit.
Simpelweg de beste kwaliteit :grin:
Klik om te vergroten...

Ik begrijp je reactie. Heb ook een hele lange tijd goede kwaliteit gehad. Alleen blijf ik toch zeggen dat'dat niet van de levrancier afhankelijk is maar van hetgeen wat er uit Colombia / Bolivia komt. Daar ben je van afhankelijk!
Daarnaast is het een goede zaak wanneer je dealer niet versnijd.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
al meer dan 10 dezelfde dealer, ook altijd zelfde goeie shit!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
...
Klik om te vergroten...

Jij heb natuurlijk weer goeie shit. Jíj wel :wave:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vigilante zei:
W.F.L. zei:
...
Klik om te vergroten...

Jij heb natuurlijk weer goeie shit. Jíj wel :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, tuurlijk! :grin: En jij? :mrgreen:
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#5
sossie zei:
elke dealer versnijdt, en suriname doet tegenwoordig ook lekker mee in de productie
Klik om te vergroten...

Keiharde onzin :)
er zijn uitzonderingen,en daar kan ik gelukkig al erg lang terecht.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zit tegenwoordig op 62%.
ben er tevreden mee. heel veel mannetjes roepen dat ze beter hebben, maar na een sample geprobeerd te hebben, en het weg gebracht te hebben komen ze steevast onder de 45% uit.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebrek aan wederzijds respect kan jullie beiden jullie anale maagdelijkheid kosten
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind de reacties in dit topic vrij representatief voor de doorsnee coke-gebruiker.
Z
ZooCLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij doet de DEA z'n werk globally goed of ligt het aan mij dat de kwaliteit van C tegenwoordig om te huilen is?
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#10
het zal wel aan mij liggen hoor, maar wat is DEA?
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#11
heroesss zei:
het zal wel aan mij liggen hoor, maar wat is DEA?
Klik om te vergroten...

Moeder... :(
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pitigrilli zei:
heroesss zei:
het zal wel aan mij liggen hoor, maar wat is DEA?
Klik om te vergroten...

Moeder... :(
Klik om te vergroten...

wat nou?
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, heb anders laatst behoorlijk hard op DEA getript :rock:

http://www.justice.gov/dea/index.htm
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bounty zei:
Nou, heb anders laatst behoorlijk hard op DEA getript :rock:

http://www.justice.gov/dea/index.htm
Klik om te vergroten...

Ik kende een tekkel met de naam Trippie.

Geen drugshond, trouwens. Maar beet wel behoorlijk hard. That anus licking bitch.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lol, zoek een andere dealer!, De coke die ik koop is nog altijd goed.
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#16
Berbatov zei:
Ik vind de reacties in dit topic vrij representatief voor de doorsnee coke-gebruiker.
Klik om te vergroten...

Let jij nou maar op jezelf: Gebrek aan zelfvertrouwen kan Berbatov baan kosten

http://www.goal.com/nl/news/547/engelan ... aan-kosten
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gebrek aan persoonlijkheid kan cokesnuivende macho leven kosten
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gebrek aan persoonlijkheid kan overgevoelig watje leven kosten
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Randstad niet :mrgreen:

Maar dat hangt allemaal van je leverancier af natuurlijk. Eigenlijk vind ik het geen slecht idee om dit topic te sluiten :grin:
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb laatst zelf laten testen bij een testcentrum en bleek 88% te zijn, dus wij in amsterdam mogen niet klagen!

:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."