#1
Ik heb niets te klagen al 15 jaar 1 leverantier, en al 15 jaar 1 kwaliteit.
Simpelweg de beste kwaliteit![:grin:]()
Simpelweg de beste kwaliteit
Bigguy zei:Ik heb niets te klagen al 15 jaar 1 leverantier, en al 15 jaar 1 kwaliteit.
Simpelweg de beste kwaliteit![]()
Vigilante zei:

sossie zei:elke dealer versnijdt, en suriname doet tegenwoordig ook lekker mee in de productie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."