#1
Dit topic is echt een pedagogische kernramp.
W.F.L. zei:Ik ben zelf 17, dus daarover onthoud ik me van commentaar.. :P
En meisje + cocaïne vind ik zowiezo al fail.. Cocaïne op zich will do.![]()
Amateurtje zei:Ik vind het wel ironisch dat velen hier zeggen van ' je bent nog veel te jong voor coke' maar zelf heel jong begonnen zijn met experimenteren... Maargoed moest je toch nog van gedacht veranderen en het willen doen adviseer ik je er een ervaren persoon bij.

Shizzah zei:tegenhouden kunnen we deze jongeman en dame toch niet als ze het echt willen..
ik ga je daarom aanraden om te zorgen dat er iemand bij is die (18+ is en) enige ervaring heeft met het gebruiken van cocaine en dat hij of zij ook de doseringen voor jullie kan bepalen!
0347vianen zei:ej jongens laat deze jongen eens met rust en beantwoord gwoon zijn vraag. samen een halfje is genoeg.
STRANQER zei:Wat een ziek idee eigenlijkIk was denk dronken/stoned toen ik dit postte want dit zou ik nuchter niet doen,, srry allemaal voor de overlast. Hoe verwijder ik een post?
0347vianen zei:ej jongens laat deze jongen eens met rust en beantwoord gwoon zijn vraag. samen een halfje is genoeg.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."