#1
maybe wordt ze zo agressief van de sos dat hij zich kapot schrikt en het nooit meer voor zijn 18e gaat gebruiken .. foei foei :P
psychedelicchick zei:maybe wordt ze zo agressief van de sos dat hij zich kapot schrikt en het nooit meer voor zijn 18e gaat gebruiken .. foei foei :P
abby zei:Drinken! dat is lekker goed voor haar wil je zeggen. Op mijn 15de was ik nog niet eens 1x dronken geweest, dus dat is ook niet zo vanzelfsprekend. Nu, op 17 jarige leeftijd drink ik nog steeds bijna nooit, omdat ik weet dat het zeer slecht is voor de hersenen.
Beter laat je haar gewoon een joint opsteken, het beste puur. Als ze per se aan de drugs wilt. Mocht ze toch aan iets anders toe zijn, zijn er nog wel een aantal andere leuke middelen, met veel minder risico's dan cocaine.
Fishhead0707 zei:psychedelicchick zei:maybe wordt ze zo agressief van de sos dat hij zich kapot schrikt en het nooit meer voor zijn 18e gaat gebruiken .. foei foei :P
Laten we daarop hopen.. het niet gebruiken tot zijn 18e dan he![]()
psychedelicchick zei:Fishhead0707 zei:psychedelicchick zei:maybe wordt ze zo agressief van de sos dat hij zich kapot schrikt en het nooit meer voor zijn 18e gaat gebruiken .. foei foei :P
Laten we daarop hopen.. het niet gebruiken tot zijn 18e dan he![]()
haha idd![]()
Bron? Als ik een kind zou hebben zou ik veel liever hebben dat die af en toe blowt, dan dat die drinkt. Ik geloof dat wiet vooral slecht is voor de psyche op jonge leeftijd, omdat je je in een nogal aparte toestand vekeerd. Maar geheugenschade? Daar geloof ik niet veel van.weyoun22 zei:Alcohol doodt idd hersencellen, maar van wiet is aangetoond dat het gebruik voor de hersenen volgroeid zijn blijvende veranderingen kan achterlaten. (slechtere coordinatie, geheugen en concentratie)

Angramar Temenos zei:Ik ga niet afzeiken verder, dit is al genoeg gedaan en ik heb er weinig aan toe te voegen.
Als je het toch gaat doen (hopelijk niet), test je product. Neem eerst een sleutelpunt en kijk wat je daarvan voelt.
Deep Blue zei:Smoort of drinkt wa, maar voor coke is te vroeg.
[mama-modus, maar tis nodig]

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."