#1
Maar hij verkocht troep! Heb er maar geen medelijden mee.. :P
atbboy zei:16 jaar en dealen wat is de ongeveer celstraf , me ouders gaan morgen aangifte doen...
Debris zei:15 Pakjes is niet zoveel.
Oké, het is cocaine. Dat is wel heel iets anders.
Maar toch, reken er maar op dat je tot je 18e met jeugdzorg te maken hebt en een werkstraf ofzo.
tomz0r zei:Axxess zei:kangaroe zei:verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren....
Het is verklaring omtrent gedrag en het hangt af waarvoor je hem nodig heb of je deze krijg...
Een job bij een bank oid kan je wel vergeten, maar b.v. verkeersregelaar kan prima.
OH DAT VALT DAN WEL MEE INDERDAAD![]()
Of 50ers met een gigantische pens en een tripel in de hand... Goddamn kermiskoersen ook.W.F.L. zei:Hier regelt de politie doorgaans het verkeer. Of bejaarde mensen. Haha.
Dr Gonzo zei:hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Nasica zei:Dr Gonzo zei:hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Volgens mij krijg je dat nog niet eens als je een drie dubbele moord pleegt + verkrachting. Het rechtssysteem hier in NL is af en toe erg krom en onverwachts.
Angramar Temenos zei:Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Chaincells zei:Wow, die vind ik wel minder van je ouders. Ik zou het ze extreem kwalijk nemen, naaiers.
Nou weet ik niet of bij de manier van dealen bij jou er geweld/dreiging o.i.d voor kwam, want dan mogen ze je van mij part dood knuppelen.
Als ik jou was zal ik je ouders wel duidelijk maken dat ze het stereotype; 'drugs = slecht no matter what'-faalhaas gedrag achterna lopen.
W.F.L. zei:Ik ben zeker niet de enige die zich afvraagt wat voor een k*tzooi je verkocht als je geld wou verdienen aan 7 gram?Het is je verdiende loon voor het verkopen van troepsos
![]()
S0s_90 zei:ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
atbboy zei:Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
atbboy zei:sjoerd101 zei:atbboy zei:Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
Ik had meer klanten als een meid achter de ramen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."