Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinderjarig en dealen?

Minderjarig en dealen?

72 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar hij verkocht troep! Heb er maar geen medelijden mee.. :P
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Atboy, waar ben je nu ?

Hoop voetbalstikkers aan het ruilen.....!

Edit...sorrie maar kijk uit !
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
atbboy zei:
16 jaar en dealen wat is de ongeveer celstraf , me ouders gaan morgen aangifte doen...
Klik om te vergroten...

Tijdje jeugdgevangenis denk ik. Ik vraag me alleen af, waarom ga je in godsnaam op je 16de drugs dealen??? :openmouth: Als je 16 bent hoor je gewoon op school te zitten.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow, die vind ik wel minder van je ouders. Ik zou het ze extreem kwalijk nemen, naaiers.
Nou weet ik niet of bij de manier van dealen bij jou er geweld/dreiging o.i.d voor kwam, want dan mogen ze je van mij part dood knuppelen.
Als ik jou was zal ik je ouders wel duidelijk maken dat ze het stereotype; 'drugs = slecht no matter what'-faalhaas gedrag achterna lopen.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Debris zei:
15 Pakjes is niet zoveel.
Oké, het is cocaine. Dat is wel heel iets anders.
Maar toch, reken er maar op dat je tot je 18e met jeugdzorg te maken hebt en een werkstraf ofzo.
Klik om te vergroten...

Volgens een vriendin van mij die er ook mee te maken heeft heb je er tot je 21ste mee te maken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
Axxess zei:
kangaroe zei:
verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren....
Klik om te vergroten...

Het is verklaring omtrent gedrag en het hangt af waarvoor je hem nodig heb of je deze krijg...
Een job bij een bank oid kan je wel vergeten, maar b.v. verkeersregelaar kan prima.
Klik om te vergroten...

OH DAT VALT DAN WEL MEE INDERDAAD :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hier regelt de politie doorgaans het verkeer. Of bejaarde mensen. Haha.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga zo door man !
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Hier regelt de politie doorgaans het verkeer. Of bejaarde mensen. Haha.
Klik om te vergroten...
Of 50ers met een gigantische pens en een tripel in de hand... Goddamn kermiskoersen ook.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dr Gonzo zei:
hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Klik om te vergroten...

Volgens mij krijg je dat nog niet eens als je een drie dubbele moord pleegt + verkrachting. Het rechtssysteem hier in NL is af en toe erg krom en onverwachts.
k
ketisheavenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nasica zei:
Dr Gonzo zei:
hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Klik om te vergroten...

Volgens mij krijg je dat nog niet eens als je een drie dubbele moord pleegt + verkrachting. Het rechtssysteem hier in NL is af en toe erg krom en onverwachts.
Klik om te vergroten...


Maar NL is wel het enigste land waar levenslang écht levenslang is. Dus lijkt het me nog mee te vallen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Klik om te vergroten...

hahahahah, MONGOOL
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chaincells zei:
Wow, die vind ik wel minder van je ouders. Ik zou het ze extreem kwalijk nemen, naaiers.
Nou weet ik niet of bij de manier van dealen bij jou er geweld/dreiging o.i.d voor kwam, want dan mogen ze je van mij part dood knuppelen.
Als ik jou was zal ik je ouders wel duidelijk maken dat ze het stereotype; 'drugs = slecht no matter what'-faalhaas gedrag achterna lopen.
Klik om te vergroten...

coke dealen (op je 16) vanuit het ouderlijk huis = slecht no matter what
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Ik ben zeker niet de enige die zich afvraagt wat voor een k*tzooi je verkocht als je geld wou verdienen aan 7 gram? :grin: Het is je verdiende loon voor het verkopen van troepsos :grin:
Klik om te vergroten...

Het was 11 gram.... 7,5 gram over en 110euro .
Btw nog steeds niet hoeven voorkomen, maar ik sta al onder jeugdreclassering voor spijbelen.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#15
En hoe is 't inmiddels?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
S0s_90 zei:
ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
Klik om te vergroten...

Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.

Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
S0s_90 zei:
Klik om te vergroten...

Indeed. :flushed:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#19
atbboy zei:
Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.

Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Klik om te vergroten...

Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
sjoerd101 zei:
atbboy zei:
Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.

Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Klik om te vergroten...

Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
Klik om te vergroten...


Ik had meer klanten als een meid achter de ramen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Doe zo verder zou ik zeggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."