Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. op welke leeftijd ben je met drugs begonnen? 2. welke drugs heb je allemaal gebruikt? 3. welk effect had drugs op jou? 4. hoelang ben je al verslaaft? 5. hoe en waarom ben je met drugs begonnen? 6. hoe was je leven voor en tijdens het drugsgebruik? 7. weet je familie dat je drugs gebruikt/gebruikte? 8. wou/wil je van de drugs af? 9. wat waren de gevolgen van je drugs gebruik 1/2. alcohol ongeveer 12, biertje, wijntje, niets bijzonders. tijdens studie wel flink gezopen daarna weer normaal hoeveelheid, 10 eenheden per week drugs, wiet, hasj, ongeveer 15, elke vrijdag bij het uitgang harddrugs, alleen coke ongeveer 27 3. wiet en hasj niet veel, coke wel, lekker relaxed, betere sex. 4. niet, gebruik 1x in de 2 weken 5.spannend, lekker tijdens het uitgaan 6 geen verschil 7 ja. ze zeggen eigen verantwoordelijkheid 8. gaat prima zo, dus nee 9. iets minder geld"
"Verslaving De eerste keer, is nog niet zo lang geleden was met vrienden, ongeveer een klein jaar geleden.Vervolgens maanden niet en daarna voorzichtig begonnen met voor mij zelf een duidelijke limiet. Het risico dat er "geen rem op zit" als je alleen gebruikt zonder vrienden / vriendin heb ik aan de lijfe ondervonden, dus dat gebeurt zelden tot nooit meer.In het begin was het moeilijk om de grens te vinden ( wllen we niet allemaal de grens ontdekken en deze over gaan), maar goed deze is uiteindelijk gevonden en er valt prima mee te leven. Afgezien van het geld is de absolute grens dat mijn job er niet onder mag lijden. Als collega's regelmatig kenbaar maken dat je er 's ochtends als een vaatdoek uitziet dan ben je te ver dus gas terug. Het feitelijk gebruik, niet elke week maar gemiddeld één keer per 2 weken met uitzondering tijdens de vakantie dan kan het wel oplopen.inderdaad de remmingen gaan weg en de sex is meestal geweldig ( zonder ook hoor ). Dat het verslavend is is duidelijk merkbaar, je moet telkens heel bewust aan je eigen grens denken en hier niet overheen gaan. Op het moment dat ik merk dat ik over de grens heen gegaan ben - is wel een paar keer gebeurt - dan direct voor een wat langere tijd stoppen. Aangezien ik mij zelf niet zie als een "echte gebruiker" ( de deskundigen denken daar anders over) is het soms lastig om het "goede spul"te vinden vinden. Eigenlijk zou ik het elke keer moeten laten testen maar ja de praktijk is anders. Op zich top dat je aan het afbouwen bent, eigenlijk heeft niemand niet het echt nodig. Eigenlijk zou je moeten afbouwen tot 1 hooguit 2 x per maand wil de verslavingseffecten dusdanig onder controle houden dat je niet het gevaar loopt af te glijden. Ik heb dat gezien, een goede vriendin die meer en meer ging gebruiken, het einde is dan zoek hou ons op de hoogte"
"de kwaliteit is vaak om te huilen zeker in utrecht"
"verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren. Het OM ( Openbaar Ministerie ) zal mogelijk tot vervolging overgaan. als het de eerste keer is zal dat wel meevallen ( hopelijk)"
"geef mij maar de echte, is er al genoeg chemisch en ander nep spul op de markt. Ik begin er niet aan."
"sluit mij aan bij Hellraiser, gewoon wat minder, gaat dan ook langer mee, dus 2x zo veel lol voor dezelfde 25 euro ( koopje). Jammer dat we hier niet zulke zuivere coke hebben, tis hier vaak troep"
"veel plezier in S. A en snuif ze, ik geef de voorkeur aan een pijp"
"aXXis heeft gelijk, het kost hooguit 1 tot 2 minuten. snuive is the easy way. je moet er wel wat voor over hebben"
"ga voor de bullet, niet het gepiel met een scherpe sleutel of rook het"
"ik zou bijna zeggen neem een gr of vijf mee voor mij, maar doe het maar niet. gepakt worden in Z amerika is geen lolletje. ze zullen wel geen 100% controle hebben maar als buitenlander ben al je direct verdacht. Ik denk er wel over na om dit jaar ook op vak te gaan in het paradijs"