Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinderjarig en dealen?

Minderjarig en dealen?

72 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
al dat gebruik :) proficiat aan jezelf als je later in een huis gaat kunne wone !! en je ouders hadde niets door ofwat dat je tijdens het weekend een vod was? ze zullen je wel meerdere keren gewaarschuwd hebben ben ik zeker van:wink: en dit is mss hard maar moest jij m'n kind zijn en moest dit lezen, zou ik je nog liever kwijt dan rijk zijn, neem dat vn me aan

Ze hebben je opgevoed in de hoop dat je later ook zou gelukkig worden, en wat doe jij? je verziekt hun leven !! straks mogen ze nog met deurwaarders met alles erop en eraan jouw ouders hun huis verkopen omdat jij het zo verziekt hebt. ik hoop dat het eindelijk wat begint door te dringen:confused:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
aantekening achter je naam, daar gaat een deel van je toekomst (banen etc) :P
Klik om te vergroten...
Dus in principe verpesten de ouders dan zijn toekomst? Zwaar klote, maar dat is het risico.

OT: Best kut voor je man, maar zoals hierboven al staat, dat is gewoon het risico.
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#3
verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren.

Het OM ( Openbaar Ministerie ) zal mogelijk tot vervolging overgaan. als het de eerste keer is zal dat wel meevallen ( hopelijk)
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#4
kangaroe zei:
verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren....
Klik om te vergroten...

Het is verklaring omtrent gedrag en het hangt af waarvoor je hem nodig heb of je deze krijg...
Een job bij een bank oid kan je wel vergeten, maar b.v. verkeersregelaar kan prima.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad komt er nu een mooie aantekening bij je naam die je nog wel ff meedraagt. Omdat je minderjarig bent zul je niet hoeven zitten. Hoogstens van die opvoedkundige zever.......mss niet zo'n verkeerd idee als je met 16 jaar wilt gaan dealen. Houd je gewoon met school bezig :wink: Heb je veel meer aan in je toekomst.
Van de ene kant begrijp ik je ouders dat ze ingrijpen, maar of aangeven nou de oplossing is? Een flinke trap onder je reet, wat vrijheidsbeperkingen thuis, weken geen zakgeld en een flinke dosis extra opvoeding zouden wat meer nut hebben denk ik :confused: Hier leer je niet echt van en heb je een mooi stempeltje die je je meedraagt in de toekomst....
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Klik om te vergroten...

Help me even. Wie is hier de toekomst aan het verpesten? Is dat nou iemand die op z'n 16e al stevig aan het dealen is of z'n ouders die nu nog kunnen ingrijpen?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
pipo35 zei:
Angramar Temenos zei:
Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Klik om te vergroten...

Help me even. Wie is hier de toekomst aan het verpesten? Is dat nou iemand die op z'n 16e al stevig aan het dealen is of z'n ouders die nu nog kunnen ingrijpen?
Klik om te vergroten...
Ingrijpen met hetzelfde resultaat, dus wat zou het uit maken? De ouders zouden beter moeten handelen, dan hier naartoe grijpen. Het enige verschil is nu wie zijn toekomst verpest, hijzelf of zijn ouders, maar zulke grote hoeveelheden waren het ook weer niet, als je op je 16e met een kilo zit, ok. Dan zou er echt wat mis zijn.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Hoe lang mag je niet naar buiten? En uit school wel gelijk naar huis hè!
Klik om te vergroten...
Biertje zei:
SUKKEL LOSER
Klik om te vergroten...

Kom op zeg mensen, wees een beetje aardig tegen die jongen. Hij heeft al genoeg problemen.
Omdat jullie jezelf nou zo geweldig vinden omdat jullie ouders wat jaartjes eerder het bed met elkaar hebben gedeeld hoef je anderen niet af te kraken.

OT: Dat is kut voor je, zeker een aantekening. Als ik je ouder zou zijn zou ik zeker je niet aangeven, gaat meteen je toekomst naar de klote. :confused:
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dr Gonzo zei:
hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Klik om te vergroten...

Ik denk het niet, volgens mij mag je niet zitten voor je 18e, hoogstwaarschijnlijk zit hij in een jeugdinrichting :rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
7 gram zal toch nog wel onder gebruikers hoeveelheden vallen?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
STRANQER zei:
Dr Gonzo zei:
hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Klik om te vergroten...

Ik denk het niet, volgens mij mag je niet zitten voor je 18e, hoogstwaarschijnlijk zit hij in een jeugdinrichting :rolleyes:
Klik om te vergroten...

+ jeugd tbs dan :rolleyes:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
7 gram zal toch nog wel onder gebruikers hoeveelheden vallen?
Klik om te vergroten...

15 pakje?? plus een verklaring van zijn ouders plus dat beetje geld??
nou dan hang je wel hoor, het zal niet veel zijn aan straf, maar hier kom je niet onderuit...
misschien dat hij nog een keer naar het politie buro moet voor een verklaring,dan sturen ze hem naar huis en krijgt ie een dagvaarding opgestuurd....werkstraf of mss een weekje naar zo'n jeugdgevangenis...ligt er ook een beetje aan of er in het verleden al meer van dit soort dingen zijn voorgevallen..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
pipo35 zei:
Angramar Temenos zei:
Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Klik om te vergroten...

Help me even. Wie is hier de toekomst aan het verpesten? Is dat nou iemand die op z'n 16e al stevig aan het dealen is of z'n ouders die nu nog kunnen ingrijpen?
Klik om te vergroten...

Ze kunnen ook op een non-juridische manier ingrijpen. Aangifte doen tegen familie doe je gewoon niet.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben eens verhoort voor xtc handel maar heb er verder geen straf voor gekregen (behalve mn ouders die overstuur waren, dat is al een erge straf opzich...)
Maargoed degene die het aan mij had verkocht, was toen geloof ik ook 16 of 17 moest paar maanden naar een kliniek en kreeg nog een voorwaardelijke straf (weet niet precies hoelang). Nog een ander meisje die er eigenlijk meer bij betrokken was dan ik ( ik kocht volgens hun alleen)
had ook geen straf gekregen. Terwijl zij zich ook schuldig had gemaakt aan dealen. Nouja, ze moest wel naar een ander land voor een paar weken om even tot zichzelf te komen enzo, maar dat kwam vanuit haar ouders. Was best wel een wazige periode toen der tijd dus weet er nog vrij weinig van. Maar hoop toch dat je er wat aan hebt.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#17
STRANQER zei:
Dr Gonzo zei:
hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P
Klik om te vergroten...

Ik denk het niet, volgens mij mag je niet zitten voor je 18e, hoogstwaarschijnlijk zit hij in een jeugdinrichting :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je mag misschien niet zitten voor je 18e, maar ik heb toch echt 3 dagen gezeten toen ik 14 was. En niet in een jeugdgevangenis, nee Torentijd bij Middelburg.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar jij bent toch ook n échte big boss he..?
Grapje.
Maar waarom de fuck zou je op je 14e 3 dagen moeten zitten?
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippleKX zei:
Je mag misschien niet zitten voor je 18e, maar ik heb toch echt 3 dagen gezeten toen ik 14 was. En niet in een jeugdgevangenis, nee Torentijd bij Middelburg.
Klik om te vergroten...
Sorry, ik moet deze (hele slechte) grap gewoon maken, als je 3 dagen zit, krijg je dan niet stijve benen ofzo? :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
STRANQER zei:
Kom op zeg mensen, wees een beetje aardig tegen die jongen. Hij heeft al genoeg problemen.
Omdat jullie jezelf nou zo geweldig vinden omdat jullie ouders wat jaartjes eerder het bed met elkaar hebben gedeeld hoef je anderen niet af te kraken.

OT: Dat is kut voor je, zeker een aantekening. Als ik je ouder zou zijn zou ik zeker je niet aangeven, gaat meteen je toekomst naar de klote. :confused:
Klik om te vergroten...
Ja hier heeft hij echt iets aan. Mijn excuses voor mijn post.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."