Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinderjarig en dealen?

Minderjarig en dealen?

72 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
atbboy zei:
16 jaar en dealen wat is de ongeveer celstraf , me ouders gaan morgen aangifte doen...
Klik om te vergroten...
Ken er een van 17 en die heeft vastgezeten, een paar weken
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjoerd101 zei:
atbboy zei:
Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.

Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Klik om te vergroten...

Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
Klik om te vergroten...


Ik had meer klanten als een meid achter de ramen. :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
atbboy zei:
Ik had meer klanten als een meid achter de ramen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja misschien meer dan de lelijkste meid die achter het raam zit in heel Nederland.. Als arrogante minderjarige die zit te kutten met 11g KUT sos zul je wel heel veel klantjes tevreden gemaakt hebben.. :hearteyes:
E
Ehv2008Lid
01-01-2024, 00:00
#4
atbboy zei:
S0s_90 zei:
ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
Klik om te vergroten...

Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.

Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Klik om te vergroten...

Je weet dat er nu een rechercheur zit mee te lezen?
Moet je vooral hier uitgebreid lopen vertellen hoeveel je gebruikt hebt, heeft hij een mooie indicatie voor de officier van justitie als hij zich buigt over je ontnemingsvordering.
Dat betekent dus dat hij een mooie schattig kan maken van je inkomsten en uitgaven, en dat bedrag mag jij mooi allemaal terug gaan betalen. Dus ik zou zeggen, niets meer opmaken en begin maar vast te sparen.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ehv2008 zei:
atbboy zei:
S0s_90 zei:
ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
Klik om te vergroten...

Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.

Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Klik om te vergroten...

Je weet dat er nu een rechercheur zit mee te lezen?
Moet je vooral hier uitgebreid lopen vertellen hoeveel je gebruikt hebt, heeft hij een mooie indicatie voor de officier van justitie als hij zich buigt over je ontnemingsvordering.
Dat betekent dus dat hij een mooie schattig kan maken van je inkomsten en uitgaven, en dat bedrag mag jij mooi allemaal terug gaan betalen. Dus ik zou zeggen, niets meer opmaken en begin maar vast te sparen.
Klik om te vergroten...


En dat moet ik geloven?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#6
seth zei:
At boy je ben idd behoorlijk screwed vrees ik. Gooi vooral zo min mogelijk info op het net. En ga niet stoer doen tegen mensen over hoeveel je wel niet schuift. Hoe meer ze weten hoe sneller de concurentie, justitie of whoever bij je op bezoek komen. En aangezien je al met één van de drie problemen hebt raad ik je aan het roer om te gooien nu het nog kan! Het is waarschijnlijk ongeloofelijk klote om hier door een half forum in de zeik gezet te worden MAAR, je hebt het verdiend. Hopelijk leer je er iets uit! Sterkte in ieder geval. :wave:
Klik om te vergroten...

Ga niet zo serieus erop in, hij/zij is een dikke trol :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
ATB: kerel beter je leven nu het nog kan ..... je bent gruwelijk fout bezig en je zakt steeds verder die ladder af, al heb je volgens mij het gevoel dat je omhoog kruipt en dino soerel oid achterna gaat. NEE dus!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had je een pak op je broek gegeven voor ik je had aangegeven en dan nog huis arrest tot je 18de!
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
atbboy zei:
sjoerd101 zei:
atbboy zei:
Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.

Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Klik om te vergroten...

Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
Klik om te vergroten...


Ik had meer klanten als een meid achter de ramen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ga vooral zo door kereltje. begin ook eens met hero en beroof een bank als je geen geld meer hebt.
kan ik weer eens flink lachen als ik met een jointje op de bank tv zit te loeren.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb op mijn 16-17e wel eens gelopen ja, maar gebruikte toen zelf vrijwel niets.
Toen ik wat vaker wilde gebruiken ben ik er ook mee gestopt, eigenlijk zonder échte reden.
Meer uit tja, ik weet niet echt het juiste woord ervoor.
Ik ben nu dan ook niet echt een giga-gebruiker, weekendje kan leuk zijn maar doordeweeks nauwelijks-niets.
Alleen op feesten wil ik dan wel wat mee naar binnen smokkelen. Zeg maar een behoorlijk beetje meer dan eigen gebruik :tearsofjoy: .
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Manonnie zei:
Ik heb op mijn 16-17e wel eens gelopen ja, maar gebruikte toen zelf vrijwel niets.
Toen ik wat vaker wilde gebruiken ben ik er ook mee gestopt, eigenlijk zonder échte reden.
Meer uit tja, ik weet niet echt het juiste woord ervoor.
Ik ben nu dan ook niet echt een giga-gebruiker, weekendje kan leuk zijn maar doordeweeks nauwelijks-niets.
Alleen op feesten wil ik dan wel wat mee naar binnen smokkelen. Zeg maar een behoorlijk beetje meer dan eigen gebruik :tearsofjoy: .
Klik om te vergroten...

Dat zou ik hier nou ook niet zetten moest ik jou zijn :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Gelukkig niet, ik keek gewoon goed uit.
En mocht ik toen iets hebben gehad dat ik verkocht lag dat bij een maat van me die een eigen huisje had.

Maar dealen vanuit je ouderlijk huis vind ik gewoon triest.
Klik om te vergroten...

precies. en fucking respectloos naar je ouders toe. je brengt alle problemen dalijk bij hun op de stoep. Wat dat aangaat vind ik aangifte meer dan terecht.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#13
al dat gebruik :) proficiat aan jezelf als je later in een huis gaat kunne wone !! en je ouders hadde niets door ofwat dat je tijdens het weekend een vod was? ze zullen je wel meerdere keren gewaarschuwd hebben ben ik zeker van:wink: en dit is mss hard maar moest jij m'n kind zijn en moest dit lezen, zou ik je nog liever kwijt dan rijk zijn, neem dat vn me aan

Ze hebben je opgevoed in de hoop dat je later ook zou gelukkig worden, en wat doe jij? je verziekt hun leven !! straks mogen ze nog met deurwaarders met alles erop en eraan jouw ouders hun huis verkopen omdat jij het zo verziekt hebt. ik hoop dat het eindelijk wat begint door te dringen:confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."