#1
Ken er een van 17 en die heeft vastgezeten, een paar wekenatbboy zei:16 jaar en dealen wat is de ongeveer celstraf , me ouders gaan morgen aangifte doen...
Ken er een van 17 en die heeft vastgezeten, een paar wekenatbboy zei:16 jaar en dealen wat is de ongeveer celstraf , me ouders gaan morgen aangifte doen...
sjoerd101 zei:atbboy zei:Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
atbboy zei:Ik had meer klanten als een meid achter de ramen.![]()
atbboy zei:S0s_90 zei:ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Ehv2008 zei:atbboy zei:S0s_90 zei:ben ik nou de enige die zich afvraagt of hij het alleen verkoopt of zelf ook gebruikt? dus kleine man bij deze, neem je zelf ook weleens cocaine?
Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Je weet dat er nu een rechercheur zit mee te lezen?
Moet je vooral hier uitgebreid lopen vertellen hoeveel je gebruikt hebt, heeft hij een mooie indicatie voor de officier van justitie als hij zich buigt over je ontnemingsvordering.
Dat betekent dus dat hij een mooie schattig kan maken van je inkomsten en uitgaven, en dat bedrag mag jij mooi allemaal terug gaan betalen. Dus ik zou zeggen, niets meer opmaken en begin maar vast te sparen.
seth zei:At boy je ben idd behoorlijk screwed vrees ik. Gooi vooral zo min mogelijk info op het net. En ga niet stoer doen tegen mensen over hoeveel je wel niet schuift. Hoe meer ze weten hoe sneller de concurentie, justitie of whoever bij je op bezoek komen. En aangezien je al met één van de drie problemen hebt raad ik je aan het roer om te gooien nu het nog kan! Het is waarschijnlijk ongeloofelijk klote om hier door een half forum in de zeik gezet te worden MAAR, je hebt het verdiend. Hopelijk leer je er iets uit! Sterkte in ieder geval.![]()

atbboy zei:sjoerd101 zei:atbboy zei:Ik gebruikte coke elke dag minsten halve tot een hele, in het weekend meeestal rond de 2 gram per dag. Speed, veeeel te veel elk weekend met z`n 5en 10gram halen. Xtc afentoe 5 pillen in het weekend. En toen kwam school erachter en reclassering en toen moest ik naar iriszorg. En ben nu al een tijdje clean op GHB na dan.
Toen kwam GHB 120ML in 4 dagen..., maar ben nu al 2 dagen van de GHB.
Hmm, das een flinke hoeveelheid voor jouw leeftijd. dus 1/2 a 1 gram coke per dag, in het weekend 2 per dag, en dan ook nog eens 2 gram speed ieder weekend, dure grap, jij zult wel veel klanten gehad hebben, anders is dat echt niet te betalen.. Je hebt er hopelijk wel wat van geleerd, je bent hard op weg om je leven te verneuken..
Ik had meer klanten als een meid achter de ramen.![]()
Manonnie zei:Ik heb op mijn 16-17e wel eens gelopen ja, maar gebruikte toen zelf vrijwel niets.
Toen ik wat vaker wilde gebruiken ben ik er ook mee gestopt, eigenlijk zonder échte reden.
Meer uit tja, ik weet niet echt het juiste woord ervoor.
Ik ben nu dan ook niet echt een giga-gebruiker, weekendje kan leuk zijn maar doordeweeks nauwelijks-niets.
Alleen op feesten wil ik dan wel wat mee naar binnen smokkelen. Zeg maar een behoorlijk beetje meer dan eigen gebruik.
Oom Klaas zei:Gelukkig niet, ik keek gewoon goed uit.
En mocht ik toen iets hebben gehad dat ik verkocht lag dat bij een maat van me die een eigen huisje had.
Maar dealen vanuit je ouderlijk huis vind ik gewoon triest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."