Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinderjarig en dealen?

Minderjarig en dealen?

72 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
al dat gebruik :) proficiat aan jezelf als je later in een huis gaat kunne wone !! en je ouders hadde niets door ofwat dat je tijdens het weekend een vod was? ze zullen je wel meerdere keren gewaarschuwd hebben ben ik zeker van:wink: en dit is mss hard maar moest jij m'n kind zijn en moest dit lezen, zou ik je nog liever kwijt dan rijk zijn, neem dat vn me aan

Ze hebben je opgevoed in de hoop dat je later ook zou gelukkig worden, en wat doe jij? je verziekt hun leven !! straks mogen ze nog met deurwaarders met alles erop en eraan jouw ouders hun huis verkopen omdat jij het zo verziekt hebt. ik hoop dat het eindelijk wat begint door te dringen:confused:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
16 jaar en dealen wat is de ongeveer celstraf , me ouders gaan morgen aangifte doen...
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk een uitbrander. Politie zal ook wel willen weten waar je het spul vandaan haalde.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom gaan je ouders aangifte tegen je doen?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omdat drugs slecht zijn, duh!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Hoe lang mag je niet naar buiten? En uit school wel gelijk naar huis hè!
Klik om te vergroten...
haha



ontopic: ben maar gewoon blij dat je 16 bent
0
0347vianenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ligt eraan natuurlijk reken maar op een paar maandjes bakken
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk een flinke uitbrander....want is er bewijs?? hebben je ouders je stash gevonden?? zijn er verklaringen van klanten??
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen verklaringen van klanten maar me ouders hebben 15 halve gevonden en 110euro erbij.
Politie heeft alles in beslag genomen trouwens en ik heb paar uur op het buro gezeten, ik moest daar voor tekenen dat het ingenomen werdt maar dat wou ik niet ik zij ik hou ze liever zelf :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe lang mag je niet naar buiten? En uit school wel gelijk naar huis hè!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SUKKEL LOSER
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
aantekening achter je naam, daar gaat een deel van je toekomst (banen etc) :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
aantekening achter je naam, daar gaat een deel van je toekomst (banen etc) :P
Klik om te vergroten...
Dus in principe verpesten de ouders dan zijn toekomst? Zwaar klote, maar dat is het risico.

OT: Best kut voor je man, maar zoals hierboven al staat, dat is gewoon het risico.
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#14
verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren.

Het OM ( Openbaar Ministerie ) zal mogelijk tot vervolging overgaan. als het de eerste keer is zal dat wel meevallen ( hopelijk)
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#15
kangaroe zei:
verklaring van goed gedrag kan je voorlopig wel vergeten, niet zo handig voor later als je gaat solliciteren....
Klik om te vergroten...

Het is verklaring omtrent gedrag en het hangt af waarvoor je hem nodig heb of je deze krijg...
Een job bij een bank oid kan je wel vergeten, maar b.v. verkeersregelaar kan prima.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad komt er nu een mooie aantekening bij je naam die je nog wel ff meedraagt. Omdat je minderjarig bent zul je niet hoeven zitten. Hoogstens van die opvoedkundige zever.......mss niet zo'n verkeerd idee als je met 16 jaar wilt gaan dealen. Houd je gewoon met school bezig :wink: Heb je veel meer aan in je toekomst.
Van de ene kant begrijp ik je ouders dat ze ingrijpen, maar of aangeven nou de oplossing is? Een flinke trap onder je reet, wat vrijheidsbeperkingen thuis, weken geen zakgeld en een flinke dosis extra opvoeding zouden wat meer nut hebben denk ik :confused: Hier leer je niet echt van en heb je een mooi stempeltje die je je meedraagt in de toekomst....
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Klik om te vergroten...

Help me even. Wie is hier de toekomst aan het verpesten? Is dat nou iemand die op z'n 16e al stevig aan het dealen is of z'n ouders die nu nog kunnen ingrijpen?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
pipo35 zei:
Angramar Temenos zei:
Als mijn ouders voor wat dan ook aangifte tegen me deden zou ik een juridische procedure beginnen voor een ambtelijke schrapping. Als ze er zelf niet uitkomen, kunnen ze toch bureau jeugdzorg, kinderbescherming, of in het ergste geval aan een internaat denken? Nou ben ik 18, maar... Zelfs als je als ouder je kind zo hard mogelijk wil straffen, is het toch veel beter ze naar een internaat te sturen dan hun toekomst verpesten?
Klik om te vergroten...

Help me even. Wie is hier de toekomst aan het verpesten? Is dat nou iemand die op z'n 16e al stevig aan het dealen is of z'n ouders die nu nog kunnen ingrijpen?
Klik om te vergroten...
Ingrijpen met hetzelfde resultaat, dus wat zou het uit maken? De ouders zouden beter moeten handelen, dan hier naartoe grijpen. Het enige verschil is nu wie zijn toekomst verpest, hijzelf of zijn ouders, maar zulke grote hoeveelheden waren het ook weer niet, als je op je 16e met een kilo zit, ok. Dan zou er echt wat mis zijn.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoe is het afgelopen dan??
misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."