#1
Wat doen jullie wanner je na een avondje snuiven/basen tot dat verschrikkelijk moment komt dat alles op is. Dealer(s) pakt niet meer op. Vogels gaan buiten al flink tekeer...
Ik lig meestal met ogen open en gespitste oren (want ik hoor altijd wel iets in mijn app) en zie de uren voorbij tikken. Raap al mijn moed bijeen en neem een douche. Op dat moment ben ik ervan overtuigd dat heel het appartementsblok mijn gedouche hoort en zich eraan stoort. Dan ververs ik de lakens, ruim ik wat op, steek 2 droge boterhammen in mijn mond en drink wat melk en sinas ofzo. zet tv aan en val na nog eens 1 uur ofzo in slaap.
Vroeger nam ik altijd een lexotan of stilnoct (ik opteer voor stilnoct door de korte maar krachtige werking). Maakte alles een stuk eenvoudiger maar waarschijnlijk ook schadelijker.
Dus nogmaals mijn vraag. Hoe komen jullie die onangename periode door? Een vriend van mij gaat gewoon naar de bakker alsof niets aan de hand is. Nog iemand begint heel zijn woonst ondersteboven te rommelen omdat die ervan overtuigd is dat er nog ergens een brokje moet liggen. Mijn vriendin heeft net hetzelfde als mij.
Greetz
(oja vanaf morgen stop ik ;p)
Ik lig meestal met ogen open en gespitste oren (want ik hoor altijd wel iets in mijn app) en zie de uren voorbij tikken. Raap al mijn moed bijeen en neem een douche. Op dat moment ben ik ervan overtuigd dat heel het appartementsblok mijn gedouche hoort en zich eraan stoort. Dan ververs ik de lakens, ruim ik wat op, steek 2 droge boterhammen in mijn mond en drink wat melk en sinas ofzo. zet tv aan en val na nog eens 1 uur ofzo in slaap.
Vroeger nam ik altijd een lexotan of stilnoct (ik opteer voor stilnoct door de korte maar krachtige werking). Maakte alles een stuk eenvoudiger maar waarschijnlijk ook schadelijker.
Dus nogmaals mijn vraag. Hoe komen jullie die onangename periode door? Een vriend van mij gaat gewoon naar de bakker alsof niets aan de hand is. Nog iemand begint heel zijn woonst ondersteboven te rommelen omdat die ervan overtuigd is dat er nog ergens een brokje moet liggen. Mijn vriendin heeft net hetzelfde als mij.
Greetz
(oja vanaf morgen stop ik ;p)
