Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"rockbitch zei: Ik val ook niet in slaap,en ik wil gelijk de rest hier ook meer. Als jullie nog tips hebben om vlugger in slaap te vallen,please tell. Klik om te vergroten... Ik heb van youtube van die 'soothing sounds' gedownload zoals geluiden van een bos bij nacht of golven van de zee of gefluister in een andere taal ofzo en op mijn mp3 gezet. Na tien minuten ben ik weg. Topic: Ik HAAT het als mijn vitamine C op is. Al op het moment dat ik een nieuwe seal in handen heb, denk ik aan het moment dat het op gaat zijn. Net voor het op is, verdeel ik het ook altijd in kleinere lijntjes daarmee ik er langer wat van heb Best triest eigenlijk. Tsja en als het moment er dan is, ja idd gaan slapen of een luchtige sitcom kijken. Alleen moet ik zeggen dat ik op coke Family Guy en South Park enzo helemaal niet zo leuk vind, terwijl ik als ik stoned of nuchter ben echt zit te brullen van het lachen. Maar met coke op zit ik om de twee minuten te kijken wanneer die aflevering eindelijk is afgelopen. Daarom wordt het bij mij vaker The Nanny. Daar kan ik ALTIJD om lachen en dat doet me vaak ook wel vergeten dat me sos op is..."
"Voel me dan idd ook niet zo chill nee. Heb het vooral heel erg met boodschappen doen of ff de stad ingaan ofzo. Blow liever met me vriende ergens op een chille plek waar niet al teveel mensen zijn. Laatst ook weer naar de bios. Nou vriendin en ik vonden het wel leuk om ff te blowen ervoor maar toen ik de zaal inliep dacht ik echt dat iedereen precies doorhad wat we daarnet hadden gedaan en elke keer als ik gelach hoorde, dacht ik dat het over ons ging. Maar toen de film eenmaal begon, werd ik helemaal meegesleept erdoor. Ik zat echt als het ware in de film, een soort andere wereld. Je weet wel, bioscoop, groot beeld, goed en hard geluid. Dus behalve het binnenlopen is stoned in de bios echt een aanrader."
"Ja elke dag wiet, hou houden jullie het vol? Nou, niet dus. En het is ook zeker geen 'prestatie' ofzo om het vol te houden. Ik heb de afgelopen twee jaar dagelijks geblowd, niet zoveel als anderen hier maar ongeveer 2-3 jointjes per dag. Het maakte ook niet zoveel uit of het nou weekend of schooldag was, dan blowde ik maar even in de pauze en na een tijdje kreeg ik ook al snel zoiets van: Waarom uberhaupt nog naar school gaan? Heel veel gespijbeld en ontzettende problemen met school gekregen maar het kon me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik had toch mijn wiet. Maar na een tijdje werd ik helemaal niet meer lekker stoned van een jointje --> Paranoia was setting in. Echt de ongelovelijkste complottheorieen in me hoofd gehaald; op een gegeven moment was ik er zelfs van overtuigd dat iemand me in mijn slaap een soort computerchip in me hoofd had gezet en via een WLAN verbinding al mijn gedachten op zijn iPhone kon zien. Nou dat was me wel de drempel en ik ben nu sinds twee maanden alleen nog heel af en toe in het weekend met een joint in me hand te vinden. Het gaat me goed af, het verlangen is onderhand ook heel erg veel minder geworden, alleen soms als ik langs me stamshop loop, is het ff moeilijk eraan voorbij te gaan maar voor de rest gaat het goed. School gaat beter en ik ga waarschijnlijk ook nog eens WEL over dit jaar!"
"Nou, MOCHT het gebeuren, is het af en toe best lang in je urine te vinden. Ik weet nog dat een kennis van mij twee jaar geleden ofzo op de snelweg gecontroleerd werd en een test werd afgenomen. (Hij was btw geeneens een Auslaender, maar gwn een Deutscher!) en hij had 1 week of anderhalve week van tevoren geblowd. Boete van iets van 500 Euro ofzo. Het is gwn belachelijk! Ja, bei Drogen versteht die deutsche Polizei gar keinen Spass!"