Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen. Heel af en toe neem ik deze inslaper om in slaap te vallen. Maar de bijwerkingen zijn ongelooflijk. Als ik ze gewoon inneem zonder alcohol is het precies alsof ik een een andere wereld zit. De posters die ik op mijn muur heb hangen komen tot leven, ik praat met mensen die er niet zijn... Maar nu heb ik ze ook al ingenomen terwijl ik wat alcohol op heb. Man man man,de hallucinaties die ik heb zijn onvoorstelbaar!!! Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Indianen, ridders, cowboys,.... ik heb ze allemaal gezien en ik heb met ze allen gedronken.Dan ben ik in een bos, dan weer in een kasteel..... Ik heb nog nooit hallucinante drugs gebruikt en wat ik mee heb gemaakt beangstigt me toch. Zeker omdat ik me de volgende dag bijna niks herinner. Ik bel mijn vriend op tijdens zo een "trip" en hij hoort me dan praten met ridders en indianen. Onvoorstelbaar wat deze pilleke doet!!!!! Heeft er iemand ervaring mee?? Ik vindt dit toch echt wel raar."
"Beste ik denk dat coke aant afnemen is. Ik ben van belgisch limburg en je moet wel zoeken naar coke. En meestal is er niks dus denk ik dat er iets andersnop de markt is Is er iets anders op de markt ofzo? Of is coke passé"
"Kan het zijn dat er nog restjes in je neus zit omdat je niet genoeg doortrekt??"
"Ik heb een vraagje, hoe snuift ge het beste?? Ik bedoel ermee, dat alles erdoor komt,en nie dat je smorgens je neus snuit en er nog brokken uitkomen. Ik gebruik meestal een buisje,maar nu gewoon ne briefje. Ik stak da briefje vroeger te diep in mijn neus wat dus helemaal geen goede zaak is. Nu steek is ze half erin en het is beter. Maar hoe trek je die coke nu door tot in je keel. Ik snuif erna heel goed door,ma toch komt niet alles door. Heeft er iemand tips?? Helpt het na 5 min wat neusspray te spuiten?? Of is er een andere manier om die coke gemakkelijk door te trekken. Miss een domme vraag mensen,maar een vraag is een vraag"
"Randland zei: Misschien is Kratom een optie?... Klik om te vergroten... Wat is dat en waar vind ik dat"
"Het is geen smoes. ik heb het moeilijk deze tijd. Mijn vriendin is rond deze tijd 2010 overleden. EN om niet terug aan de coke te gaan zitten heb ik traxene genomen. Ik hoop dat ze er begrip voor gaan hebben"
"De eerste keer dat ik coke gebruikte vond ik er nix aan. En was het ook geen probleem om NEEN tegen te zeggen. Heb het daarna nog een paar keer gedaan maar het deed mij nix. Na die ervaring heb ik jaren nix meer genomen. Maar dan krijg ik een tegenslag te verwerken. Mijn partner sterft in een ongeluk. Ik wou nix meer voelen en nix meer herinneren. Ik begon coke te gebruiken. Ik werkte. Weekends waren de momenten. Na een paar maanden begon de miserie!! Het gebruik begon ook door de week. Ik sliep soms dagen niet en ging zo dan maar werken. Het werd erger en erger. Ik kon niet meer functioneren zonder. Want geen coke betekent dat ik terug voelde. Dus meer en meer. Ik herkende mijn eigen niet meer. Ik walgde van mijn eigen. Ik weet nog niet waaruit ik de kracht heb gehaald om te zeggen dat ik er genoeg van heb. Ik denk dat mijn engel daar iets mee te maken heeft. Maar ik heb hulp gezocht, en ik heb me laten opnemen. Na 7 maanden ongeveer in het ziekenhuis mocht ik naar huis. Ik ben wel een paar keer hervallen in het ziekenhuis. En de dag dat ik op ontslag mocht ook Maar ik kan ZONDER. Het gebruik is niet meer elke dag. Maar wanneer IK wil. Het is nu 3 maand geleden dat ik nog gebruikt heb. En ik moet zeggen dat ik ontzetten veel zin heb om het weer te doen!!! Dit weekend heb ik overleefd ik hoop het komende ook. Ik voel me wel slecht als ik gebruik omdat ik dit vind als een mislukking. Om de waarheid te zeggen zou ik gewoon nooit meer willen gebruiken,maar dit is moeilijk. Zeker op momenten dat ik alleen ben,en denk aan mijn geliefde die hier niet meer is. Ik wil gewoon zeggen dat je van een verslaving af kunt,maar het is moeilijk om nooit meer te gebruiken. Ik hoop dat die dag nog gaat komen, maar het is vechten. xxx"
"Een jaar geleden zwaar verslaafd geraakt, toen ook min 3 gram per dag. Op speciale gelegenheden dan weer tussen de 5 en 6. Maar meestal ging het maar tot 4 want de rest ging gewoon nie meer erdoor. Neus zat potvast. Nu een jaar later kan ik maanden zonder en als ik het doe is het maar 1 grammeke. Nu weer al 3 maanden clean"
"Als ge het niet onder controle hebt dan controleert coke U wel. Spreek uit ervaring. Verstandig mee omgaan."
"Is het aan te raden special K te nemen in combinatie met coke?? Of beter eerst wa coke en dan wa special K? Is er iemand bekend met "Charge"??? Is dit spul zijn geld waard?? Wat is het meeste wat jullie genomen hebben op 1ne avond?? dank jullie"