Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zaterdag voor de 2e keer X gebruikt ( laatste keer was zomer 2009) maar ik lees hier allemaal over 2mg/kg over de hele avond, dit lijkt me alleen zo weinig of ligt dit nou gewoon aan ons/mij Ik ga over 2.5week naar free festival en wil dus een uurtje of 8/9 feesten op X, nu komt het. Zaterdag hebben we ( we ware met 5 jongens, 1 nuchter), om half 2 ons eerste pilletje in genomen en om ongeveer half 5, waren we alle 4 2.5 pil verder, rond half 6 waren we allemaal wel toe aan nog 1 maar we hadden niet meer. dit waren rooie TomTomettjes en zouden dus rond de 125mg/ps moeten bevatten met 2.5 zat ik dan al op 300+ terwijl ik zelf 98kg weeg en de rest ook ongeveer. das dus al 3mg/kg voor ongeveer 3/4uurtjes, komt dit wel goed? Justin"
"tis verboden om dat hier te vragen idd. ikzelf( 97kg,190cm) ga wel lekker op 1 en dan 15minuten later een halfje erachter aan, ( 160mg/stuk) maar dat ligt eraan wat jij lekker vind idd, k denk dat je 1.5 wel moet kunnen hebben , al zeggen de richtlijnen hier 1/2mg/kg over hele avond.."
"k was er vergeten bij te zeggen dat ik rond 11uur 0.5gram pep had gehad( verschrikkelijke kwaliteit, daarom niet genoemd) zat er aan te denken eerst lijntje te nemen dan maar dat mdma gevoel vind ik beter eigelijk haha. en waar moet ik anders nog aan gaan denken ?, Ghb lijkt me niets. Justinn"
"ik kon gister ( en kan nog steeds) pillen krijgen die ik niet kan vinden op pill reports of op google, of naja dat kan wel dan krijg ik results van 2006, het gaat om de volgende: Rood/roze met witte spikkeltjes mitsu logo er heel ligt in gedrukt. Breeklijn op achterkant. Iemand hier ervaring mee? want had geen zin om ze eerst te laten testen aangezien familie van mij daar werkt.. Justin"
"maak me nou niet bang, k ben mezelf aan et wijsmaken dat k morge weer 100% ben:P haha naja net weer 4uur geslapen goed gegeten en dan zo weer 8uur slapen, k heb er vertrouwe in;d"
"dat zou opzich kunnen. anders blijf ik de eerste paar uurtjes wel nuchter ofzo, de laatste 3/4uur met een coming down zitten lijkt me niet leuk haha:P Justinn"
"en voor je lippen, alsk van dat lipbalsem meeneem in zon stick, blijven men lippen dan gewoon normaal? me lippen zijn nu bijna weer goed maar waren helemaal onder de korsten en uitgedroogd enz, dat moet k niet hebben."
"en toen was het dinsdag, toch maar geen coke gekocht omdat niemand van ons meer naar feestje wou, jammer maar helaas hah"
"wil het 1ne kant wel proberen, maar dan over jaren ofzo, kijken wat het is merk nu al dat ik craving naar coke heb( 2x gedaan nog maar) , vandaar dat ik deze week nog voor 1 dag koop en dan eerst 2maand snelle/ X , omdat ik daar egt geen zin in heb.. en dan bij hero zal dat 10/25x zo sterk zijn, die drang om te kopen.."
"naja cravings, tis niet zo dat ik denk van ik voel me niet lekker zonder, maar meer zo van het was zondag wel erg lekker hah zojuist me halfje gehaald, en k denk dat ik die bewaar tot dinsdag( goudenpijl, zon feest hier) en dan eerste 5/6 maand geen coke meer, wil helemaal op rantsoen na de vakantie want ik wissel de meeste weken af met coke/xtc/speed en dan wiet. k heb mezelf wel goed in de hand wat zulke dingen betreft hoor."