Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de echte Coke kenners!!!

Voor de echte Coke kenners!!!

109 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe ja ik heb ook wel eens een tijdje alleen maar in mn stoel zitten zuchten.
I
ItsyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, als ik dat lees ben ik ook jaloers. :openmouth:
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je me een afbeelding toont van de test geloof ik je, het hoogst gemeten gehalte is 51% in belgië dus jouw 88% zou way-over het hoogst gemeten gehalte moeten zijn, strange..
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je het hebt over 'afbeeldingen van een test' dan weet je bij voorbaat niet waar je het over hebt...

heb je zelf wel eens je dope laten testen? krijg je dan afbeeldingen van je test te zien?

overigens is die topkwaliteit hier weer ff gone, en moeten we t doen met 50 tot 70%.

we blijven zoeken en proberen, als je eenmaal 80+ gewend bent, dan wil je liever niet minder...
L
LadySkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar hahaha!
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is idd waar.
Heb coke altijd wel lekker gevonden, heb dan jaren in peru gewoond, 2 a 3 euro voor lekkere pure coke. Echt niet te vergelijken met wat je hier kan vinden. En o zo verslavend.
Heb al aardige contacjes gehad met lekkere, maar toch nog nooit iets dat in de buurt kwam van wat ik daar heb kunnen kopen.
Misschien maar best.......
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
LadySky zei:
partydrugs zei:
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar hahaha!
Klik om te vergroten...

Wel een hoop grote praat en stoere mannetjes in dit topic zeg... "Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!"... Er zijn genoeg andere dingen te noemen die er hetzelfde uitzien, maar die nog geen % coke bevatten... Gewoon lekker allemaal naar de testservice dus, is gratis en zit door bijna het hele land (drugs-test.nl).

Om gelijk even wat onwaarheden uit de wereld te helpen, 100% pure coke bestaat alleen in base-vorm. Het is niet mogelijk om 100% pure poedercoke te produceren. Het hoogste wat je kunt gaan is 89,6%. Als je dicht bij de importeur zit kun je dus die 88% zeker wel halen, het wordt alleen bijna altijd versneden hoe verder het raakt.

50 euro voor 1 gram is normaal, de grote praat van ik kan tientjes goedkoper kopen is dus pure onzin tenzij:

- Het spul heel veel versneden is waardoor er nog maar weinig coke in zit
- Je de importeur of de dealer daarna kent en die hele goede vriendjes met je is
- Je heel veel koopt

Om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden:

Coke kan in zo'n hoge zuiverheid best wat bijwerkingen meebrengen als hartkloppingen, pijn aan de neus en spierspanningen. Dat is ook een reden waarom mensen het soms zelf versnijden. Iedereen weet dat je met een avondje aan de coke continue door wilt snuiven. Versnijden met onschadelijke stoffen is dan bijvoorbeeld een manier om je dosis onder controle te houden...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
60 euro voor 0,6?
Zelfs voor zuivere zou dat nog tering duur zijn :tearsofjoy:
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bad Boy zei:
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:

Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???

Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?
Klik om te vergroten...

Eerst en vooral kan je in de smartshops zo een tester kopen , kost ongeveer 20a 25 euro , je doet een druppel op een glas en legt er een stukje coke op .Hoe blauwer het kleurt des te zuiverder de coke is.Zelfs de politie gebruikt die methode.Wat coke is komt blauw wat versnden is blijft wit.Ik heb 1 maand geleden ook redelijke pure coke kunne kopen % weet ik niet exact , ik denk toch een 70% of iets minder.Zoals u kunt zien gebruik ik al een tijdje, want ik ben hier al lang lid ...Toch moet ik bad boy gelijk geven want a&ls ik goeie zuivere coke heb en ik deel met mijn vriendin die coke niet zo gewoon is, moet ik altijd aflangen of ze komt ze te high, dus voor bepaalde mensen kan ik begrijpen dat ie niet te sterk mag zijn .De enige reden dat ik zo zuivere coke mogelijk wil kopen is dat ik dan zelf weet wat ik bijvoeg om hem wat minder sterk te maken ,want als je al te versnden coke koop weet je niet wat een troep ze allemaal bijgevoegd hebben.Ook vind ik als ik te pure coke niet aflang hij te sterk mijn neus belast ...Veel vlugger irritatie in de neus en als je er erg veel neemt kan je erge pijn hebben aan je 2 voorste tanden wat ook niet zo leuk is .Dus mijn advies is koop zo zuiver mogelijk en bepaal dan voor jezelf hoever je hem kunt versnijden om het beste effect te hebben .Je kan natuurlijk met pure minder lijnen nemen maar ik vind toch als je te stoned wordt van coke het niet zo leuk meer is om te sexen etc......my 2 cents
p
partydrugsLid
01-01-2024, 00:00
#10
JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!

Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
p
partydrugsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Owja nog één ding.

50 euro voor 1 gram is de prijs voor mensen die er geen verstand van hebben of die net beginnen.


Zeg maar eens dat je het teveel vind en dat je er verstand van hebt.. En dat je het alleen overneemt om te verkopen en zodoende er winst op wilt maken...


Je krijgt het voor tientjes goedkoper, want een dealer heeft neus voor een amateur
:wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gast....

De straatwaarde van een kilo coke is 30 duizend eu. Als jij het tientjes goedkoper kan krijgen zit je of met bolletjes in je hol of jij snuift versneden rommel. 30 euro voor een gram onversneden ga jij nergens krijgen want dan verdient niemand wat aan je.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wel weer heel typisch dat dit soort verhalen allemaal altijd in dit stukje van het forum opduiken :grin:

Maar toch, op de juiste manier en hoeveelheid gebruikt kan het heel leuk zijn.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#14
nvt
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.

:rockband: :rock: :rockband: :rock: :rockband:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#16
nvt
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.

:rockband: :rock: :rockband: :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...

pff noob. Ik ken, ik ken? Ik ben de neef van!! Oh jah, ik kweek de bananen ook. 11 strepen is niks! Bij ons, bij ons krijg je 12 strepen, 1000% pure bullshit!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tripper zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.

:rockband: :rock: :rockband: :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...

pff noob. Ik ken, ik ken? Ik ben de neef van!! Oh jah, ik kweek de bananen ook. 11 strepen is niks! Bij ons, bij ons krijg je 12 strepen, 1000% pure bullshit!
Klik om te vergroten...

12 strepen? Amateurs, ik leg die 12 in 1 baan en snuif die in één keer op! Dan ben ik voor 3weken goed, zo harde shit heb ik! :rock:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik doe mijn best zei:
ik heb zelf in het verleden coke meegenomen uit suriname,..zgn-vingers,was volgens de jellinek 85%-puur,..ik had ongeveer 150-gr meegenomen,het was heel goed te roken,na dat het uitgekookt was.
Klik om te vergroten...

ps-ik had je vader kunnen zijn,.maar gelukkig niet,want dan had jij hier niet op dit forum rondgehangen,maar had jij je tijd beter besteed,..studeren bv[/quote]

Ik hoop dat jij geen vader bent, want Coke meenemen, uitkoken en roken is iet voor vaders! :wave:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Tripper zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.

:rockband: :rock: :rockband: :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...

pff noob. Ik ken, ik ken? Ik ben de neef van!! Oh jah, ik kweek de bananen ook. 11 strepen is niks! Bij ons, bij ons krijg je 12 strepen, 1000% pure bullshit!
Klik om te vergroten...

12 strepen? Amateurs, ik leg die 12 in 1 baan en snuif die in één keer op! Dan ben ik voor 3weken goed, zo harde shit heb ik! :rock:
Klik om te vergroten...

Zei ik 12 strepen, ow dat was een vergissing. Ik bedoel 12 km jah! Wie is hier nou de n00b?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."