#1
Hehe ja ik heb ook wel eens een tijdje alleen maar in mn stoel zitten zuchten.
partydrugs zei:JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!
Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
LadySky zei:partydrugs zei:JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo!
Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet!
Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet!
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt.
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe!
Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers.
Helemaal waar hahaha!
Bad Boy zei:Hallo allemaal,
Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.
Allereerst zal ik me voorstellen, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Pure coke, hoezeersommige ook twijfelen aan het feit of dit wel bestaat, is wel vindbaar in Nederland. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar cocaine en doe dit vooral in het weekend. Sinds 3 weken ben ik overgestapt naar een nieuwe dealer, de oude deed te weinig in de seals en de prijs was wel 50 eurie. Het probleem is het volgende:
Mijn vrienden klagen over het feit dat de coke van de nieuwe dealer volgens hen niet eens coke is. Ze krijgen last van hun kaak enz, terwijl ik hier geen last van krijg. Ik heb dit besproken met de dealer en hij zegt dat het goed mogelijk is dat mensen andere bijwerkingen krijgen omdat ze troep gewend zijn. De onversneden cocaine zou dus te sterk zijn. Ik geloofde hier geen bal van en heb dit laten testen en ingeleverd bij een testcentrum in de buurt en de puurheid bleek 88% te zijn. Wat vinden jullie hier nou van? Mijn vrienden vinden gemixed coke wel lekker, maar onversneden niet???
Wat is jullie ervaring hiermee?
hoe puur is de coke die jullie gebruiken?
wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken?
Hebben jullie weleens de coke laten testen?

Angramar Temenos zei:Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tripper zei:Angramar Temenos zei:Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pff noob. Ik ken, ik ken? Ik ben de neef van!! Oh jah, ik kweek de bananen ook. 11 strepen is niks! Bij ons, bij ons krijg je 12 strepen, 1000% pure bullshit!

ik doe mijn best zei:ik heb zelf in het verleden coke meegenomen uit suriname,..zgn-vingers,was volgens de jellinek 85%-puur,..ik had ongeveer 150-gr meegenomen,het was heel goed te roken,na dat het uitgekookt was.

KoxBox zei:Tripper zei:Angramar Temenos zei:Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pff noob. Ik ken, ik ken? Ik ben de neef van!! Oh jah, ik kweek de bananen ook. 11 strepen is niks! Bij ons, bij ons krijg je 12 strepen, 1000% pure bullshit!
12 strepen? Amateurs, ik leg die 12 in 1 baan en snuif die in één keer op! Dan ben ik voor 3weken goed, zo harde shit heb ik!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."