Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar minuten

Paar minuten

100 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol :mrgreen:
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
voolegens mij heb jij een kronkel in je hersens, Je weet totaal niet waar je over praat
S
SosjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
FF simpel uitlegge:

Crack of cocaine is niet te vergelijken met een pil of speed kwa gevoel vind ik.
Crack rook je omdat je dat gevoel zo lekker vind dat je het geld ervoor over hebt.
En het gaat ook om het hele gebeuren eromheen, het is spannend enzo.
Als je de werking van een pil 2 minute zou voelen had je het geld er niet voor over gehad en dat is bij coke en crack wel. ( bij mij dus crack ik snuif bijna nooit )

Als je echt wilt snappen waarom mensen dit doen moet je het zelf eens doen :grin: Dat snap je na de 1e keer al waarschijnlyk


Dacht zelf namelijk precies hetzelfde vroeger over coke...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nja we zullen mensen toch maar niet aansporen om crack/base te gaan gebruiken lijkt me :smilingimp:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee dat zeker niet

Maar de mensen die het gebruiken weten dat als ik zeg dat het het beste gevoel ooit is
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
Ok, ik zal nog een ander voorbeeld geven. Waarom snuif je speed? Je ondervindt er zoveel nadelen van?
Klik om te vergroten...
ik snap wel wat jullie bedoelen hoor.. allet2 hebben ju:llie ergens wel ene punt..

van een sigaret voel je wel iets maar niet veel en als het uitgewerkt is zit je niet in een crash..

maar de vergelijking met speed vind ik maar nutteloos, speed werkt 144 keer zo lang als crack dus das meer waar voor je geld
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is het beste en gevaarljkste gevoel wat je je maar kunt voorstellen!!!! Als je eenmaal een keer een hijs aan die pijp hebt genomen vergeet je je dat nooit meer van je leven. Toch weet je ook dat het heel gevaarlijk is waar je mee bezig bent en moet je sterk in je schoenen staan om er mee om te kunnen gaan. Toch vind ik niet dat je meteen als een junkie gezien moet worden als je wel eens based! Er zijn (weinig) mensen die er goed mee om kunnen gaan en het zo af en toe eens doen. Ik heb het er voor over, veel geld, zenuwen vooraf en een kut gevoel achteraf. En ja .........dat alles voor dat gevoel dat maar kort duurt maar dat ooooooo zooooooo lekker is :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een geweldig spul toch, crack...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmnm, ik wil er niets van weten, sos is al leip genoeg :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Insane in the membrain...insane in tha brain...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
mathijs zei:
Wat een geweldig spul toch, crack...
Klik om te vergroten...

Ja
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
:(
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
hm lachgas nemen als je keihard gaat van de xtc is ook voor 4 minuten een hemelse rush-kick , ik kon me toen niet voorstellen dat je je nog lekkerder kan voelen dan toen.

maar toch daarna niet meer gedaan , ga t wel ooit weer doen maar om nou te zeggen dat k elke dag aan dat moment denk :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat zou ik nog wel eens willen proberen ja. :stoned:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
spacekonijn zei:
hm lachgas nemen als je keihard gaat van de xtc is ook voor 4 minuten een hemelse rush-kick , ik kon me toen niet voorstellen dat je je nog lekkerder kan voelen dan toen.

maar toch daarna niet meer gedaan , ga t wel ooit weer doen maar om nou te zeggen dat k elke dag aan dat moment denk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is inderdaad goed :grin: :hearteyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
slipperman zei:
Dat duurt wel wat langer als basen hoor
Klik om te vergroten...
En tot slot nog 1 klein dingetje en dat is dat ik je graag wilde bedanken dat je deze wijsheid met mij wilde delen. Had echt geen idee dat snuifcoke langer dan base duurt(hoeveel precies dan?) Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn dank is oneindig dat je ff de tijd hebt genomen om mij te helpen. Ik raak er bijna door ontroerd zelfs, nee laten we het maar niet zo ver komen. Nogmaals bedankt voor alles. :wave:

En natuurlijk nog mijn excuses dat ik loog over coke snuiven. Zag dit in de film gebeuren en het leek me leuk en stoer, dus daarom zei ik dat ik het zelf had gedaan. Snap nu dat ik het misschien beter niet had kunnen doen, ik was immers niet volledig geinformeerd en nu ben ik dus tegen de lamp gelopen. Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.
Klik om te vergroten...
ik lach me echt een breuk met u :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#17
http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl

jah basen is te bizar voor woorden! het effect is veel heftiger dan snuiven... heb het zelf maar 1 keer gedaan en vond er toen GODZIJDANK!!! niets aan... maar heb ken wel junkies die buiten op straat lopen die idd de hele avond zitten te basen...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ban weer flink bezig moet crack hebben henb nog een stukkie :smilingimp: komt zo nieiuw aan. kut drug maar moet t hebben
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben er ook mee aan het kappen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
goed zo veel sterkte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."