#1
lol 


ik snap wel wat jullie bedoelen hoor.. allet2 hebben ju:llie ergens wel ene punt..Bal0n zei:Ok, ik zal nog een ander voorbeeld geven. Waarom snuif je speed? Je ondervindt er zoveel nadelen van?
Deranged zei:Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen.![]()
mathijs zei:Wat een geweldig spul toch, crack...


spacekonijn zei:hm lachgas nemen als je keihard gaat van de xtc is ook voor 4 minuten een hemelse rush-kick , ik kon me toen niet voorstellen dat je je nog lekkerder kan voelen dan toen.
maar toch daarna niet meer gedaan , ga t wel ooit weer doen maar om nou te zeggen dat k elke dag aan dat moment denk![]()
ik lach me echt een breuk met uDeranged zei:En tot slot nog 1 klein dingetje en dat is dat ik je graag wilde bedanken dat je deze wijsheid met mij wilde delen. Had echt geen idee dat snuifcoke langer dan base duurt(hoeveel precies dan?) Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn dank is oneindig dat je ff de tijd hebt genomen om mij te helpen. Ik raak er bijna door ontroerd zelfs, nee laten we het maar niet zo ver komen. Nogmaals bedankt voor alles.slipperman zei:Dat duurt wel wat langer als basen hoor
En natuurlijk nog mijn excuses dat ik loog over coke snuiven. Zag dit in de film gebeuren en het leek me leuk en stoer, dus daarom zei ik dat ik het zelf had gedaan. Snap nu dat ik het misschien beter niet had kunnen doen, ik was immers niet volledig geinformeerd en nu ben ik dus tegen de lamp gelopen. Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."