Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar minuten

Paar minuten

100 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Stel dat je zin heb om een beetje te basen. Je begint te bellen, vertrekt naar een bepaalde locatie en uiteindelijk lukt het om een zo'n stukske coke te bemachtigen.(Ze zullen niet per 1 verkocht worden gelukkig heb ik geen idee hoe dat zit maar stel dat dat het enige is wat de dealer nog heeft op dat moment) Je gaat snel weer naar huis daar pak je je pijp je doet de billy erin trekt alles ineen keer je longen in blaast uit en weg ben je, paar minuten later zit je in de crash en voel je je gewoon kut. Die paar minuten je eigen goed voelen is echt het geld en al het gezeik eromheen waard geweest? Toen ik een keer coke snoof pakte ik de fiets en ging ik naar de shop koffie drinken, had er zin an. Maar op het moment dat ik de straat inreed was het uitgewerkt en kon ik het nog net opbrengen ff wat wiet te halen. Met crack zou ik nog niet eens de locale BP halen.
Klik om te vergroten...
Sorry maar ik geloof niet dat jij ooit coke heb gesnoven :) Dat duurt wel wat langer als basen hoor
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee ik heb inderdaad nog nooit coke gesnoven, zei dat om stoer te doen het waren van die snoepkettingen en dan verpoederd, btw echt een aanrader. Zoiets lekkers maak je zelden mee. Het duurt trouwens een minuut of 30 om vanaf hier met de fiets naar de meest dichtbijzijnde shop te komen, had het gevoel dat ik dat er nog ff bij moest vermelden. :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oja en bij ''straat inreed'' bedoel ik de straat van de shop, ook dat moest er voor mijn gevoel ff uit. :stoned:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
slipperman zei:
Dat duurt wel wat langer als basen hoor
Klik om te vergroten...
En tot slot nog 1 klein dingetje en dat is dat ik je graag wilde bedanken dat je deze wijsheid met mij wilde delen. Had echt geen idee dat snuifcoke langer dan base duurt(hoeveel precies dan?) Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn dank is oneindig dat je ff de tijd hebt genomen om mij te helpen. Ik raak er bijna door ontroerd zelfs, nee laten we het maar niet zo ver komen. Nogmaals bedankt voor alles. :wave:

En natuurlijk nog mijn excuses dat ik loog over coke snuiven. Zag dit in de film gebeuren en het leek me leuk en stoer, dus daarom zei ik dat ik het zelf had gedaan. Snap nu dat ik het misschien beter niet had kunnen doen, ik was immers niet volledig geinformeerd en nu ben ik dus tegen de lamp gelopen. Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
[/sarcasme] :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.
Klik om te vergroten...

Nooit! :angry:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey doe eens lief ja!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik schaam me zo, voel me nu echt een vieze leugenaar.:cry: BTW zou je mij alsjeblieft nog een keer met je wijsheid kunnen verlichten en vertellen hoelang coke wel duurt? Iemand had het ooit is over 12 uur maar dit vond ik heel erg onwaarschijnlijk en ging er meteen al vanuit dat het gelul was.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik voelde me ongeveer 3 kwartier heel goed, en toen een beetje kut. Kon die nacht maar moeilijk slapen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen. :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Deranged:
Je hoeft hiervoor heus niet voor schamen, hoor. Ik vergeef je wel.

Goedemorgen, wordt wel beetje stil hier.
Liggen jullie soms nog onder de dekens? Het is bijna s'middags. :smoke:

Wat betreft over Coke: beter niet aan beginnen, het is een troep.
** Geloof mij maar.** Wel een dure troep. :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
^

totally agree


een hijs en je bent verkocht zo begoin t een jaar geleden bij mij ook
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahaha deranged... te droog!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged, je maakt je naam echt waar in deze topic :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
lol :mrgreen:
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
voolegens mij heb jij een kronkel in je hersens, Je weet totaal niet waar je over praat
S
SosjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
FF simpel uitlegge:

Crack of cocaine is niet te vergelijken met een pil of speed kwa gevoel vind ik.
Crack rook je omdat je dat gevoel zo lekker vind dat je het geld ervoor over hebt.
En het gaat ook om het hele gebeuren eromheen, het is spannend enzo.
Als je de werking van een pil 2 minute zou voelen had je het geld er niet voor over gehad en dat is bij coke en crack wel. ( bij mij dus crack ik snuif bijna nooit )

Als je echt wilt snappen waarom mensen dit doen moet je het zelf eens doen :grin: Dat snap je na de 1e keer al waarschijnlyk


Dacht zelf namelijk precies hetzelfde vroeger over coke...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nja we zullen mensen toch maar niet aansporen om crack/base te gaan gebruiken lijkt me :smilingimp:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee dat zeker niet

Maar de mensen die het gebruiken weten dat als ik zeg dat het het beste gevoel ooit is
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Ok, ik zal nog een ander voorbeeld geven. Waarom snuif je speed? Je ondervindt er zoveel nadelen van?
Klik om te vergroten...
ik snap wel wat jullie bedoelen hoor.. allet2 hebben ju:llie ergens wel ene punt..

van een sigaret voel je wel iets maar niet veel en als het uitgewerkt is zit je niet in een crash..

maar de vergelijking met speed vind ik maar nutteloos, speed werkt 144 keer zo lang als crack dus das meer waar voor je geld

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."