#1
Het gevoel is gewoon beste wat er is
Bal0n zei:Deranged zei:Als ik tabak rook voel ik daar normaal gesproken verder niks bij dus welke paar minuten jij bedoelt is voor mij een raadsel.
..
Moet je nou altijd zo bijdehand en vermoeiend doen? Jij weet ook wel dat je van sigaretsel de eerste paar minuten wat voelt.

Deranged zei:Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen.![]()
Kim zei:ligt er aan coke voldoet niet de high is niet t zelfde vind ik
ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koopKim zei:Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer
nu voel ik me wel junk
fc zei:ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koopKim zei:Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer
nu voel ik me wel junk
Kim zei:fc zei:ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koopKim zei:Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer
nu voel ik me wel junk
2 gram rook ik dan per dag![]()
JewCookie zei:Kim zei:fc zei:ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koopKim zei:Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer
nu voel ik me wel junk
2 gram rook ik dan per dag![]()
Jawel je ruikt het best goed. das een nadeel
komt er geen geur van af dan? van basen bedoel ik.. :P
Deranged zei:Nee ik heb inderdaad nog nooit coke gesnoven, zei dat om stoer te doen het waren van die snoepkettingen en dan verpoederd, btw echt een aanrader. Zoiets lekkers maak je zelden mee. Het duurt trouwens een minuut of 30 om vanaf hier met de fiets naar de meest dichtbijzijnde shop te komen, had het gevoel dat ik dat er nog ff bij moest vermelden.![]()
fc zei:ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koopKim zei:Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer
nu voel ik me wel junk
Candyman zei:De laatste tijd gebruik ik deze combinatie vrij veel; errug lekker!!! Je kan er erg lang mee doen, ik meestal een hele avond. Dus tegelijk een handige tip om de avond te verlengen, wanneer het de laatste coke betreft. Voor mij werkt t soms zelfs als een aphrodisiac!
Lange vloei, tipje, tabak, 0,25gr coke, wiet voor 1 joint.
Je legt t vloeitje neer, verdeel de helft van de tabak gelijkmatig over het vloeitje, leg de tip aan het uiteinde. Doe wat extra tabak (ik gebruik graag shag) voor het tipje. Neem de helft van de coke en maak hier een dikke lijn van. Schep de lijn voorzichtig op met het kartonnen flapje van de bigvloei (gaat vrij makkelijk wanneer je de coke op het karton schuift met een bankpas), doe dit uiterst zorgvuldig (DUUR!). Leg de lijn precies in het midden van de tabak, pas op; er blijft wel is wat kleven aan het karton.
Verkruimel de wiet zo fijn mogelijk; en verdeel dit over de cokelijn en tabak, je maakt in feite een lijn van wiet. Neem de andere helft van de coke, en herhaal de eerdere actie, en verdeel het gelijkmatig over de tabak/coke/wietlijn. De laatste stap is het geheel afdekken met de resterende tabak, wanneer je shag gebruikt is het handig eerst, in de gewenste lengte, een "tabakslijn" neer te leggen, deze kan je er namelijk in een keer bovenop leggen.
Nu is het een kwestie van rollen, plakken en branden.
DIT IS EEN STEVIG RECEPT, GROENTJES EERST RUSTIG PROEVEN EN VOELEN!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."