Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar minuten

Paar minuten

100 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het gevoel is gewoon beste wat er is
b
bolleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bal0n zei:
Deranged zei:
Als ik tabak rook voel ik daar normaal gesproken verder niks bij dus welke paar minuten jij bedoelt is voor mij een raadsel.
Klik om te vergroten...

..

Moet je nou altijd zo bijdehand en vermoeiend doen? Jij weet ook wel dat je van sigaretsel de eerste paar minuten wat voelt.
Klik om te vergroten...



hehehehhehe wat voor cigareten rook jij dan wil ik ook een keer proberen
hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nja ik heb ook wel eens dat ik bij een eerste peuk ofzo echt wel ff een paar minuten een high over me heen krijg, maar vind deze niet prettig en stop dat meestal met die peuk. De peuken erna heb ik geen last van.
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juist ja, dat gevoek bij een sigaretje heb ik nou ook soms, nee serieus, aant begin,..als ik dan bijvoorbeeld weer een pauze heb gehad (lees, poging tot stoppen :))
K
KooklijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Om nog even terug te komen op de vraag waarmee je deze topic begonnen bent. Het klopt dat het effect van een base (coke roken op een glas of in een pijpje) maar een paar minuten duurt. Je krijgt een flash die even heel intens is en al heel snel wil je nog een base. Op deze manier rook je rustig een paar gram op. Deze manier van coke gebruiken is heel erg verslavend en als je het eenmaal doet, dan is snuiven niet meer zo interresant. Ik rook meestal een pijpje en wissel dat af met roken op folie. Tussendoor rook ik dan nog een plofje, omdat dat de flash weer heftiger maakt. Als je nog lekker kan genieten van een lijntje, hou het daar dan maar bij want het echte genieten is snel afgelopen. Ik rook al jaren, en het laatste jaar zeer regelmatig, omdat het genieten er niet meer echt bij is, en ik ook niks fatsoenlijks kan krijgen, probeer ik er nu mee te stoppen, geloof me dat is zwaar als je een base roker bent. Ik hoop dat je hiermee antwoord hebt op je vraag.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
ligt er aan coke voldoet niet de high is niet t zelfde vind ik
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kim zei:
ligt er aan coke voldoet niet de high is niet t zelfde vind ik
Klik om te vergroten...

Sja, zodra je op de grote glijbaan gaat wil je niet meer van de kleintjes.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind coke juist vet gaaf, alleen de prijs houd me gelukkig tegen, moet er niet aan denken om elke dag een pakje sos te halen, 1x in de maand kan ik me al nauwelijks veroorloven.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer

nu voel ik me wel junk
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kim zei:
Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer

nu voel ik me wel junk
Klik om te vergroten...
ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koop
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
fc zei:
Kim zei:
Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer

nu voel ik me wel junk
Klik om te vergroten...
ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koop
Klik om te vergroten...

2 gram rook ik dan per dag :flushed:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
fc zei:
Kim zei:
Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer

nu voel ik me wel junk
Klik om te vergroten...
ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koop
Klik om te vergroten...

2 gram rook ik dan per dag :flushed:
Klik om te vergroten...

komt er geen geur van af dan? van basen bedoel ik.. :P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
Kim zei:
fc zei:
Kim zei:
Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer

nu voel ik me wel junk
Klik om te vergroten...
ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koop
Klik om te vergroten...

2 gram rook ik dan per dag :flushed:
Klik om te vergroten...

Jawel je ruikt het best goed. das een nadeel
komt er geen geur van af dan? van basen bedoel ik.. :P
Klik om te vergroten...

Ja wel je ruikt het best goed das minder
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Nee ik heb inderdaad nog nooit coke gesnoven, zei dat om stoer te doen het waren van die snoepkettingen en dan verpoederd, btw echt een aanrader. Zoiets lekkers maak je zelden mee. Het duurt trouwens een minuut of 30 om vanaf hier met de fiets naar de meest dichtbijzijnde shop te komen, had het gevoel dat ik dat er nog ff bij moest vermelden. :smoke:
Klik om te vergroten...

Jezus, in wat voor shithole woon jij dan dat je er 30 minuten over doet om bij een coffeeshop te komen? Lullig tijdens de wintermaanden. :grin:
C
CandymanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke/Wietjoint

De laatste tijd gebruik ik deze combinatie vrij veel; errug lekker!!! Je kan er erg lang mee doen, ik meestal een hele avond. Dus tegelijk een handige tip om de avond te verlengen, wanneer het de laatste coke betreft. Voor mij werkt t soms zelfs als een aphrodisiac!

Lange vloei, tipje, tabak, 0,25gr coke, wiet voor 1 joint.

Je legt t vloeitje neer, verdeel de helft van de tabak gelijkmatig over het vloeitje, leg de tip aan het uiteinde. Doe wat extra tabak (ik gebruik graag shag) voor het tipje. Neem de helft van de coke en maak hier een dikke lijn van. Schep de lijn voorzichtig op met het kartonnen flapje van de bigvloei (gaat vrij makkelijk wanneer je de coke op het karton schuift met een bankpas), doe dit uiterst zorgvuldig (DUUR!). Leg de lijn precies in het midden van de tabak, pas op; er blijft wel is wat kleven aan het karton.
Verkruimel de wiet zo fijn mogelijk; en verdeel dit over de cokelijn en tabak, je maakt in feite een lijn van wiet. Neem de andere helft van de coke, en herhaal de eerdere actie, en verdeel het gelijkmatig over de tabak/coke/wietlijn. De laatste stap is het geheel afdekken met de resterende tabak, wanneer je shag gebruikt is het handig eerst, in de gewenste lengte, een "tabakslijn" neer te leggen, deze kan je er namelijk in een keer bovenop leggen.
Nu is het een kwestie van rollen, plakken en branden.

DIT IS EEN STEVIG RECEPT, GROENTJES EERST RUSTIG PROEVEN EN VOELEN!
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
fc zei:
Kim zei:
Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer

nu voel ik me wel junk
Klik om te vergroten...
ik vind coke niet zo duur als je verantwoord neemt ,ik ben een nerveus type en met 2 fijne lijntjes kan ik een ganse dag weg(terwijl vrienden 4x meer moeten nemen om hetzelfde effect te hebben , als ik neem wat een normaal persoon neemt (dus een normale lijn krijg ik meteen hartkloppingen etc en het gevoel is te sterk , dus ik neem heel miniem en kan met 1 gram 2weken weg als ik 4 dagen nem in die 2 weken dus 2 gram per maand kan ik me veroorloven aan 35 e per gram daar ik ze per 20 gram ineens koop
Klik om te vergroten...

Je kan toch niet de hele dag weg zijn van 2 kleine lijntjes? :confused:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#17
lekker goedkoop
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Coke/Wietjoint

Candyman zei:
De laatste tijd gebruik ik deze combinatie vrij veel; errug lekker!!! Je kan er erg lang mee doen, ik meestal een hele avond. Dus tegelijk een handige tip om de avond te verlengen, wanneer het de laatste coke betreft. Voor mij werkt t soms zelfs als een aphrodisiac!

Lange vloei, tipje, tabak, 0,25gr coke, wiet voor 1 joint.

Je legt t vloeitje neer, verdeel de helft van de tabak gelijkmatig over het vloeitje, leg de tip aan het uiteinde. Doe wat extra tabak (ik gebruik graag shag) voor het tipje. Neem de helft van de coke en maak hier een dikke lijn van. Schep de lijn voorzichtig op met het kartonnen flapje van de bigvloei (gaat vrij makkelijk wanneer je de coke op het karton schuift met een bankpas), doe dit uiterst zorgvuldig (DUUR!). Leg de lijn precies in het midden van de tabak, pas op; er blijft wel is wat kleven aan het karton.
Verkruimel de wiet zo fijn mogelijk; en verdeel dit over de cokelijn en tabak, je maakt in feite een lijn van wiet. Neem de andere helft van de coke, en herhaal de eerdere actie, en verdeel het gelijkmatig over de tabak/coke/wietlijn. De laatste stap is het geheel afdekken met de resterende tabak, wanneer je shag gebruikt is het handig eerst, in de gewenste lengte, een "tabakslijn" neer te leggen, deze kan je er namelijk in een keer bovenop leggen.
Nu is het een kwestie van rollen, plakken en branden.

DIT IS EEN STEVIG RECEPT, GROENTJES EERST RUSTIG PROEVEN EN VOELEN!
Klik om te vergroten...

Ook een volledig zinloos recept dunkt me.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoezo? Een wietplofje werkt prima hoor. Alleen gaat er wat veel verloren door de snelle verbranding van coke.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee want het komt wel harder aan, alleen veel korter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."