Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar minuten

Paar minuten

100 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oja en bij ''straat inreed'' bedoel ik de straat van de shop, ook dat moest er voor mijn gevoel ff uit. :stoned:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
slipperman zei:
Dat duurt wel wat langer als basen hoor
Klik om te vergroten...
En tot slot nog 1 klein dingetje en dat is dat ik je graag wilde bedanken dat je deze wijsheid met mij wilde delen. Had echt geen idee dat snuifcoke langer dan base duurt(hoeveel precies dan?) Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn dank is oneindig dat je ff de tijd hebt genomen om mij te helpen. Ik raak er bijna door ontroerd zelfs, nee laten we het maar niet zo ver komen. Nogmaals bedankt voor alles. :wave:

En natuurlijk nog mijn excuses dat ik loog over coke snuiven. Zag dit in de film gebeuren en het leek me leuk en stoer, dus daarom zei ik dat ik het zelf had gedaan. Snap nu dat ik het misschien beter niet had kunnen doen, ik was immers niet volledig geinformeerd en nu ben ik dus tegen de lamp gelopen. Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
[/sarcasme] :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.
Klik om te vergroten...

Nooit! :angry:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey doe eens lief ja!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik schaam me zo, voel me nu echt een vieze leugenaar.:cry: BTW zou je mij alsjeblieft nog een keer met je wijsheid kunnen verlichten en vertellen hoelang coke wel duurt? Iemand had het ooit is over 12 uur maar dit vond ik heel erg onwaarschijnlijk en ging er meteen al vanuit dat het gelul was.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik voelde me ongeveer 3 kwartier heel goed, en toen een beetje kut. Kon die nacht maar moeilijk slapen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen. :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ Deranged:
Je hoeft hiervoor heus niet voor schamen, hoor. Ik vergeef je wel.

Goedemorgen, wordt wel beetje stil hier.
Liggen jullie soms nog onder de dekens? Het is bijna s'middags. :smoke:

Wat betreft over Coke: beter niet aan beginnen, het is een troep.
** Geloof mij maar.** Wel een dure troep. :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
hahaha deranged... te droog!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged, je maakt je naam echt waar in deze topic :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
lol :mrgreen:
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
voolegens mij heb jij een kronkel in je hersens, Je weet totaal niet waar je over praat
S
SosjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
FF simpel uitlegge:

Crack of cocaine is niet te vergelijken met een pil of speed kwa gevoel vind ik.
Crack rook je omdat je dat gevoel zo lekker vind dat je het geld ervoor over hebt.
En het gaat ook om het hele gebeuren eromheen, het is spannend enzo.
Als je de werking van een pil 2 minute zou voelen had je het geld er niet voor over gehad en dat is bij coke en crack wel. ( bij mij dus crack ik snuif bijna nooit )

Als je echt wilt snappen waarom mensen dit doen moet je het zelf eens doen :grin: Dat snap je na de 1e keer al waarschijnlyk


Dacht zelf namelijk precies hetzelfde vroeger over coke...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nja we zullen mensen toch maar niet aansporen om crack/base te gaan gebruiken lijkt me :smilingimp:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee dat zeker niet

Maar de mensen die het gebruiken weten dat als ik zeg dat het het beste gevoel ooit is
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
Ok, ik zal nog een ander voorbeeld geven. Waarom snuif je speed? Je ondervindt er zoveel nadelen van?
Klik om te vergroten...
ik snap wel wat jullie bedoelen hoor.. allet2 hebben ju:llie ergens wel ene punt..

van een sigaret voel je wel iets maar niet veel en als het uitgewerkt is zit je niet in een crash..

maar de vergelijking met speed vind ik maar nutteloos, speed werkt 144 keer zo lang als crack dus das meer waar voor je geld
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is het beste en gevaarljkste gevoel wat je je maar kunt voorstellen!!!! Als je eenmaal een keer een hijs aan die pijp hebt genomen vergeet je je dat nooit meer van je leven. Toch weet je ook dat het heel gevaarlijk is waar je mee bezig bent en moet je sterk in je schoenen staan om er mee om te kunnen gaan. Toch vind ik niet dat je meteen als een junkie gezien moet worden als je wel eens based! Er zijn (weinig) mensen die er goed mee om kunnen gaan en het zo af en toe eens doen. Ik heb het er voor over, veel geld, zenuwen vooraf en een kut gevoel achteraf. En ja .........dat alles voor dat gevoel dat maar kort duurt maar dat ooooooo zooooooo lekker is :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een geweldig spul toch, crack...
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En volgens mij niet mogelijk, mn kleine broertje van 7 zou daar nog geen eens zo hard spacen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."