Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omdat ik een echte computerverslaafde ben: aan men pc zitten, wat posts plaatsen, chatten, wanhopen omdat ik geen vriendin heb en men hormonen dubbel zo hard doorkomen . En een uur bezig zijn om deze post te maken lol Vroeger ( woonde toen nog in Spanje) ging ik er ook mee uit. Was wel spannend om telkens die lijn te nemen in het toilet terwijl er anderen wachten, zeker als je er nog een klaarlegt voor je maat."
"Is voor mij ook de eerste keer dak daar van hoor? Je kan ook maar moeilijk problemen ervan krijgen he. Als men neus weer dicht zit als ik nog eens snuif zal ik het eens proberen. De eerste keer water "snuiven" zal wel bizar aanvoelen maar als het helpt, waarom niet."
"Eigenlijk mag ik echt niks zeggen daar ik nu zwaar onder de invloed ben. Moet je wel weten dat dit al 3 jaar geleden is dat ik dit nog eens gedaan heb. Zelf heb ik een zeer moeilijke periode achter de rug en geloofde ik nergens meer in. Toch heb ik doorgebeten. Heb nu een ander werk gevonden en ga terug studeren. Als je denkt er niet vanaf te geraken, of je ziet der zin er niet van in ( buiten dat je lichaam zwaar protesteert). Geloof me, je kan er van af geraken. Het houdt natuurlijk wel in dat je moeite moet doen en het over een andere brug gooien. Binnenin weet je het wel zeker??? Het kan, geloof me. Nu is voor mij een uitzondering. Wou het perse eens vieren dat ik ondanks men verleden, nog steeds baas ben over mezelf."
"Vanavond ben ik voor de tweede keer aan het basen. De eerste keer was toen ik nog in Spanje woonde en met een maat die er erg ervaren in is. Nu na enkele jaren heb ik wat te vieren (nieuw, beter werk en ga terug gaan studeren) en wou ik het toch nog eens zelf doen. Een viertal (kleine) gram gekocht via via (zo verlies je al wat aan gewicht he). Redelijk wat opgezocht zodat ik zeker niks zou verkeerd doen. Omdat ik het de eerste keer gezien heb met ammoniak, doe ik het nu terug zo. Eerst probeer ik een klein beetje coke met veel te veel ammoniak, het lijkt erop dat het niks zal worden. Toch nog eens proberen, wat meer coke gebruiken en veel minder ammoniak. Nu lukt het dan toch. Na nog enige lepels gekookt en opgerookt te hebben, begint de high steeds minder door te komen. Gewoon dit typen vraagt al om meer. Ik heb nog wel wat over dus kan even voort. Wel is het duidelijk dat dit maar eenmalig is. Te duur en het effect is gewoon dat je steeds meer wilt. Iedereen is nu reeds gaan slapen en weet niet echt waar me nog mee bezig houden. Ahja ik vind wel iets. Btw, wie wat zei over dat chemische inademen, je lichaam maakt constant chemische verbindingen, alles in de natuur is op gebouwd uit chemische verbindingen. Het gaat hem over het wat je inademt dat je lichaam met die bepaalde chemische componenten al dan niet overweg kan en hoe. Greets, Een zeer random gebruiker."